Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. Сихівській,11. код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація від УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-009220-a
Id Tender a62a2df17eb64175831a83863573c473
План UA-P-2025-05-14-011403-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.05.2025 15:04
Остання зміна 13.06.2025 12:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 589 919 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 949.6 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 15:03 до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 15:03
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 15:03
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 11:42
до 12.06.2025 14:21
Залишилось 2 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 16:53
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 14:21
-
Період уточнень
з 14.05.2025 15:03 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 15:03 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 11:42 до 12.06.2025 14:21
Період кваліфікації
з 03.06.2025 11:42 до 12.06.2025 14:21
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. Сихівській,11. код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
3410160
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 589 919 грн.
не ділиться
Назва предмета закупівлі
не ділиться
Очікувана вартість
6 589 919 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32949,6
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.06.2025 11:13
Закінчення аукціону
03.06.2025 11:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. Сихівській,11. код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.04.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником на підставі наданих Підрядником належно оформленого рахунку та актів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "БК Добро-Буд"
Пропозиція:
5 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ"
Пропозиція:
5 645 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "Арт-Модуль"
Пропозиція:
5 554 675 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.06.2025 11:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 14:48
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хахула Юлія Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380322975720
Замовник
ЄДРПОУ
41041750
Назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa ADMINISTRUVANNYa POSLUG DEPARTAMENTU GUMANITARNOYi POLITIKI LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa ADMINISTRUVANNYa POSLUG DEPARTAMENTU GUMANITARNOYi POLITIKI LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
площа Ринок, 1
Кваліфікація
Лот № 1 не ділиться
Період вимог/скарг з 09.06.2025 16:53 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 11:42 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник документально не підтвердив наявність матеріально-технічної бази та технологій відповідно до вимог Додатку № 1 до тендерної документації.
Документи кваліфікації
09.06.2025 16:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.06.2025 11:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Арт-Модуль" (далі – учасник) процедури закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В межах проведення перевірки Вашої тендерної пропозиції виявлено наступні невідповідності, що підлягають усуненню в строк, передбачений законодавством: 1. Щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій У складі пропозиції надано довідку (форма 1), в якій зазначено перелік обладнання з інформацією про право власності — «власне». Проте жодного документа, який підтверджує право власності на вказане обладнання не надано. Просимо завантажити відповідні підтверджуючі документи. 2. Щодо наявності виробничої та складської бази У довідці зазначено наявність виробничої бази та складських приміщень, що, за інформацією учасника, підтверджується договором оренди від 03.01.2023. Проте зазначений договір відсутній у системі. ?? Просимо надати цей договір на підтвердження наявності матеріально-технічної бази або оновити довідку відповідно. Звертаємо Вашу увагу: У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше, такий договір має бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який має бути нотаріально посвідчений у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років (частина 2 статті 793 ЦКУ). 3. Щодо виконаних аналогічних договорів У довідці про досвід виконання аналогічного договору (капітальний ремонт фасаду та приміщень Львівського державного музичного ліцею ім. С. Крушельницької, вул. Зелена, 10, м. Львів, корпус А) зазначено суму договору 1 446 889 грн, проте в договорі №51 від 24.09.2024 вказана інша сума. ?? Просимо уточнити та виправити інформацію у довідці. 4. Звертаємо вашу увагу на те,що вказаному договорі №51 від 24.09.2024 неможливо перевірити факт повного виконання зобов'язань, оскільки акт №1 надано не в повному обсязі — відсутні перші сторінки. ?? Просимо надати повний текст акту та довідку про вартість виконаних робіт. 5. Стосовно договору №4545 від 09.05.2024 (капітальний ремонт приміщень ліцею №93 Львівської міської ради, вул. А. Кос-Анатольського, 10) зазначаємо наступне: Сума договору становить 1 241 643 грн, однак сума наданих актів складає 1 241 642 грн, що не підтверджує повне виконання договору. ?? Просимо надати акти на повну суму договору або оновити довідку.
Створено
05.06.2025 12:33
Надати до
06.06.2025 12:33
Період вимог/скарг з 12.06.2025 14:21 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 16:53 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 14:21
Довідка НАЗК
12.06.2025 14:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.06.2025 16:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 15:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ" (далі – учасник) процедури закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: ?? На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, визначених у довідці. У довідці за формою 1 не повністю вказані назви обладнання — відсутні дані щодо виробника/моделі. Вказані у довідці назви не збігаються з назвами у накладній № 04/05/2022. Просимо надати виправлену довідку, у якій зазначено повні назви обладнання (включно з виробником та моделлю), що відповідають даним у накладній. ?? На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано накладну № 04/05/2022 до договору № 5 від 04 квітня 2022 року, однак копію зазначеного договору не надано. Просимо додати копію договору № 5 від 04.04.2022 р. ?? Фінансова звітність за 2024 рік, а також відповідна квитанція, не завірені належним чином. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Просимо надати завірену відповідно до вимог копію фінансової звітності та квитанцію.
Створено
11.06.2025 10:56
Надати до
12.06.2025 10:56
Договір
UA-2025-05-14-009220-a-a1
Очікує підписання
5 645 000 грн.
5 645 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. Сихівській,11. код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. Сихівській,11. код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41041750

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ"
Повна назва
ТОВ "ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44548302

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 589 919 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975720
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 589 919 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975720
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності