Показати схожі тендери

Закупівля Спеціальний пожежно-рятувальний автомобіль мобільно оперативної групи від ВИКОНКОМ ПЕРЕМИШЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-008081-a
Id Tender 4c6cc0ede5b94944bc1040461d0c807e
План UA-P-2025-05-14-007433-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.05.2025 14:08
Остання зміна 22.07.2025 16:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 007 806.5 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 039.03 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 14:08 до 14.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 14:08
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 14:08
до 11.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.07.2025 01:00
до 22.07.2025 10:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2025 10:24
до 28.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 22.07.2025 10:24
-
Період уточнень
з 14.05.2025 14:08 до 11.07.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 14:08 до 11.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.07.2025 01:00 до 22.07.2025 10:24
Період кваліфікації
з 14.07.2025 01:00 до 22.07.2025 10:24
Основні параметри
Спеціальний пожежно-рятувальний автомобіль мобільно оперативної групи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 007 806.5 грн.
Спеціальний пожежно-рятувальний автомобіль мобільно оперативної групи
Назва предмета закупівлі
Спеціальний пожежно-рятувальний автомобіль мобільно оперативної групи
Примітки
Строк поставки товару: протягом 150 днів з дати укладення договору але в будь якому разі до 31.12.2025 р. Закупівля здійснюється для реалізації грантової угоди №PLUA.01.01-IP.01-0027/23-00 щодо реалізації Проекту "Спільні ініціативи для підвищення безпеки прикордонної зони, пов'язаної з стійкістю до природних катастроф та пожеж, спричинених змінами клімату" в рамках Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027. Відповідно до Рамкової Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща - Україна між Урядом України та Європейською Комісією від 01.12.2023 року, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX, а також постанови КМУ «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15.02.2002 року № 153 кошти ЄС на заходи в рамках Проєкту звільняється від сплати ПДВ. Також згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств “Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру”. Дана закупівля опублікована в Офіційному віснику Європейського Союзу за посиланням: https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/266749-2025 Номер повідомлення: 266749-2025. Найменування англійською: CPV: 34130000-7 Motor vehicles for the transport of goods DK 021:2015: 34130000-7 Motor vehicles for the transport of goods Special fire and rescue vehicle of the mobile operational group
Очікувана вартість
4 007 806.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20039,03
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
80 156.13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спеціальний пожежно-рятувальний автомобіль мобільно оперативної групи
Код ДК 021:2015
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81200, Україна, Львівська область, Перемишляни, вул.Привокзальна, будинок 3А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури) на розрахунковий рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО "
Пропозиція:
4 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 15:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Максимович Олена Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
0326321735
Замовник
ЄДРПОУ
04056173
Повна назва
ВИКОНКОМ ПЕРЕМИШЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
81200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Перемишляни
Адреса
вул.Привокзальна, будинок 3А
Кваліфікація
Лот № 1 Спеціальний пожежно-рятувальний автомобіль мобільно оперативної групи
Період вимог/скарг з 22.07.2025 10:24 по 28.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.07.2025 01:00 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Пропозиція переможця відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
22.07.2025 10:24
Довідка НАЗК
22.07.2025 10:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
18.07.2025 10:12
Електроний протокол про продовження строку
14.07.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 14:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 14:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п.35 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до п. 41 Постанови № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості та складністю документів, що необхідно розглянути з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, необхідністю надати 24 години на усунення виявлених невідповідностей, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
18.07.2025 09:35
Дата кінця розгляду
12.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби Спеціальний пожежно-рятувальний автомобіль мобільно оперативної групи CPV: 34130000-7 Motor vehicles for the transport of goods DK 021:2015: 34130000-7 Motor vehicles for the transport of goods Special fire and rescue vehicle of the mobile operational group виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п.2. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації (Закупівельної документації): 1. На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку складену на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання) яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення поставки предмета закупівлі. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору Надана учасником інформаційна довідка не містить останньої колонки освіта, відтак, учасником не дотримано форми визначеної додатком №1 до Тендерної документації. 1.2. Згідно п.3. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації (Закупівельної документації): На підтвердження досвіду виконання аналогічного** (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1. довідку складену на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за формою наведеною нижче, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).** Учасником надано таку довідку, однак не за формою визначеною в Додатку 2 до Тендерної документації. Крім того найменування предмету закупівлі в поданій учасником довідці не відповідає найменування предмету закупівлі в договорах. Згідно п.7 розділу 3 Перелік інших документів/інформації, які надаються учасником 1.3. додатку 1 до тендерної документації (Закупівельної документації): Надати у складі пропозиції довідку у довільній формі з інформацією в якій країні заснований учасник процедури закупівлі, та надавати підтвердження вказаної інформації, які зазвичай прийнятні згідно із законодавством цієї країни. Учасником не надано довідки у довільній формі з інформацією в якій країні заснований учасник. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність до визначеної Додатком №1 до Тендерної документації форми та надати Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору 2.2. Привести у відповідність до визначеної Додатком №1 до Тендерної документації форми та надати Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів 2.3. Надати у складі пропозиції довідку у довільній формі з інформацією в якій країні заснований учасник процедури закупівлі. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
18.07.2025 10:52
Надати до
19.07.2025 10:52
Договір
UA-2025-05-14-008081-a-a1
Очікує підписання
4 000 000 грн.
4 000 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Спеціальний пожежно-рятувальний автомобіль мобільно оперативної групи
Номенклатура
Спеціальний пожежно-рятувальний автомобіль мобільно оперативної групи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНКОМ ПЕРЕМИШЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНКОМ ПЕРЕМИШЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056173

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО "
Повна назва
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38347611

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 007 806.5 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 01:00
Замовник:
ВИКОНКОМ ПЕРЕМИШЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0326321735
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 007 806.5 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2025 01:00
Замовник:
ВИКОНКОМ ПЕРЕМИШЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0326321735
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності