Закупівля Шини для транспортних засобів: шини для транспортних засобів малої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності; шини для транспортних засобів великої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352000-9 Шини для транспортних засобів великої тоннажності; шини для сільськогосподарської техніки відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки від КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД".
Шини для транспортних засобів: шини для транспортних засобів малої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності; шини для транспортних засобів великої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352000-9 Шини для транспортних засобів великої тоннажності; шини для сільськогосподарської техніки відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Шини для транспортних засобів: шини для транспортних засобів малої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності; шини для транспортних засобів великої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352000-9 Шини для транспортних засобів великої тоннажності; шини для сільськогосподарської техніки відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки
Очікувана вартість
15 738 740.87 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
78693,7
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Ця довідка повинна обов’язково містити графи встановлені формою І, заповнені учасником.
Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі.
Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І.
Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю.
Замовником вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 4 додатку 2 до тендерної документації.
Значення, яке очікується
Гарантія фінансової установи
Спосіб підтвердження
Назва
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Опис
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Значення, яке очікується
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Постачальник повинен завантажити необхідний документ до пропозиції
Опис
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, сплатити кошти на рахунок замовника у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у тендерній документації). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 4 до тендерної документації), з урахуванням Особливостей. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Детальніше викладено у пункті 2 та пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Ця довідка повинна обов’язково містити графи встановлені формою І, заповнені учасником.
Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі.
Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І.
Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю.
Замовником вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 4 додатку 2 до тендерної документації.
Значення, яке очікується
Гарантія фінансової установи
Спосіб підтвердження
Назва
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Опис
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Значення, яке очікується
5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Постачальник повинен завантажити необхідний документ до пропозиції
Опис
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, сплатити кошти на рахунок замовника у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у тендерній документації). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 4 до тендерної документації), з урахуванням Особливостей. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Детальніше викладено у пункті 2 та пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
MUNICIPAL CONTRACTING SPECIALIZED ENTERPRISE FOR REPAIR AND CONSTRUCTION OF HIGHWAYS IN KHARKOV "SHLYAHREMBUD"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL CONTRACTING SPECIALIZED ENTERPRISE FOR REPAIR AND CONSTRUCTION OF HIGHWAYS IN KHARKOV "SHLYAHREMBUD"
Поштовий індекс
61004
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Москалівська, 20
Кваліфікація
Лот № 1
Шини для транспортних засобів: шини для транспортних засобів малої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності; шини для транспортних засобів великої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352000-9 Шини для транспортних засобів великої тоннажності; шини для сільськогосподарської техніки відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Ця довідка повинна обов’язково містити графи встановлені формою І, заповнені учасником.
Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі.
Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І.
Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю.
Замовником вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 4 додатку 2 до тендерної документації.
Значення, яке очікується
Гарантія фінансової установи
Спосіб підтвердження
Назва
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Опис
Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 13:55
Значення, яке очікується
5
Відповідь на вимогу
Значення
5,0
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Постачальник повинен завантажити необхідний документ до пропозиції
Опис
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції»), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, сплатити кошти на рахунок замовника у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у тендерній документації). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 4 до тендерної документації), з урахуванням Особливостей. Гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку, іншій фінансовій установі чи страховій організації на відповідний строк: на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком, іншою фінансовою установою чи страховою організацією, завірену уповноваженою особою банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття. Детальніше викладено у пункті 2 та пункті 3 розділу ІІІ тендерної документації
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2025 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2025-05-14-007809-a 14.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підрядного спеціалізованого підприємства по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «Шляхрембуд» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 14.05.2025 № 65-ЗТ), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС» (далі – ПП «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС»), протокол уповноваженої особи Замовника від 27.05.2025 № 69-ЗТ, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 27.05.2025, договір про закупівлю від 05.06.2025 № 135 на суму
15 690 000,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 11.06.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Шини для транспортних засобів: шини для транспортних засобів малої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності; шини для транспортних засобів великої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352000-9 Шини для транспортних засобів великої тоннажності; шини для сільськогосподарської техніки відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-14-007809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Доброго дня!
Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» (далі – Запит) надаємо пояснення про таке. Відповідно до положень пункту 1.5 Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі - Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» діє у відповідності до Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» й інших законодавчих актів України та належить до комунальної власності територіальної громади м. Харкова (пункт 1.2 Статуту).
Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є надання територіальній громаді міста Харкова послуг з утримання, ремонту та будівництву доріг, вулиць, інженерних споруд /мостів, шляхопроводів, підземних та надземних пішохідних переходів тощо/ та інших засобів міського благоустрою, що знаходяться на балансі підприємства (передані підприємству на праві господарського відання).
Відповідно до положень пункту 1.3 Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради.
Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) (додаток 1 до даних пояснень), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму юридичної особи (Підприємства): КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі, також – КП «ШЛЯХРЕМБУД»/Замовник) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону).
Відповідно до преамбули Закону, саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При цьому КП «ШЛЯХРЕМБУД» відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядникам бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України). Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України КП «ШЛЯХРЕМБУД» є одержувачем бюджетних коштів: суб’єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів (Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської Ради) на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти місцевого бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради. На підтвердження цього, КП «ШЛЯХРЕМБУД» як одержувач бюджетних коштів надає витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України, за посиланням:https://www.treasury.gov.ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv (додаток 2 до цих пояснень).
У своїй виробничій діяльності, задля забезпечення потреб громади міста КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» використовує більш ніж 530 одиниць спеціальних, дорожньо-будівельних, будівельних, прибиральних, вантажних та інших транспортних засобів. У зв’язку з чим, з метою забезпечення безперебійного функціонування Підприємства, у Замовника виникає потреба у закупівлі шин для транспортних засобів.
Разом з тим необхідно зауважити, що для здійснення даної закупівлі, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник не планував використовувати бюджетні кошти. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) (далі – Особливості).
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 10 Особливостей дана закупівля була здійснена Замовником шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному розділом «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей, відповідно до Закону.
Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону. Замовником відповідно до Закону, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893), під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, зокрема, шляхом заповнення визначених адміністратором таких електронних полів: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі», в якому, серед іншого, зазначена Сума: «15 738 740,87 UAH», та «Джерело фінансування закупівлі», де вказано: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)» (UA-P-2025-05-13-010090-a).
Тобто дану заплановану закупівлю Замовник здійснює для задоволення власних виробничих потреб за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства (власного бюджету), а не за бюджетні кошти. При цьому КП «ШЛЯХРЕМБУД» приймає участь у процедурах закупівель, що проводяться, у тому числі замовниками – розпорядниками бюджетних коштів, та за результатами проведених закупівель укладає договори про закупівлю із такими замовникам.
Щодо поставлених питань, слід зауважити, що Законом не передбачено здійснення замовником обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Поряд з тим, з урахуванням поставленого Вами питання, щодо надання інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, пояснюємо і обґрунтовуємо наступним.
У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами (далі – Наказ № 275 / Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі) / Примірна методика), Замовником - КП «ШЛЯХРЕМБУД» на першому етапі було визначено потребу в товарі: Шини для транспортних засобів: шини для транспортних засобів малої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності; шини для транспортних засобів великої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352000-9 Шини для транспортних засобів великої тоннажності; шини для сільськогосподарської техніки відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки (ДК 021: 2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності); що здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання шин для транспортних засобів у минулих періодах та з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника, проведеного ініціатором закупівлі – головним інженером підприємства Дмитром КОЗЛЕНКОМ (службова записка від 21.04.2025 р. № 02/21/04 для формування обсягу закупівлі товару ініціатора закупівлі – головного інженера Дмитра КОЗЛЕНКА), (додаток 3 до даних пояснень).
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено відповідного фахівця Замовника - головного інженера Дмитра КОЗЛЕНКА) (службова записка від 22.04.2025 р. № 03/22/04 для формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ініціатора закупівлі – головного інженера Дмитра КОЗЛЕНКА), (додаток 4 до даних пояснень).
Виходячи з вищенаведеного, для здійснення закупівлі за предметом - Шини для транспортних засобів: шини для транспортних засобів малої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності; шини для транспортних засобів великої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352000-9 Шини для транспортних засобів великої тоннажності; шини для сільськогосподарської техніки відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки (ДК 021: 2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності); було узгоджено визначення обсягу, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та встановлення відповідних технічних вимог до предмета закупівлі в умовах відкритих торгів згідно із Законом, з урахуванням Особливостей.
Загальний обсяг поставки товару: 1 699 штук.
ТАБЛИЦЯ «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»
№ з/п Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Познака розміру та конструкції шини Спосіб герметизації, комплектність Індекс навантаги (несівної здатності), не менше Символ(и) швидкості (категорії швидкості), не гірше Використання шини для (тягового колеса/ напрямного колеса/колеса вільного кочення/ універсального застосування/не має значення) Інші експлуатаційні характеристики Одиниця виміру Кількість
1 Шина 175/70 R13 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 82 Т універсальна зима шт. 4
2 Шина 175/70 R13 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 82 H універсальна літо шт. 8
3 Шина 185/65 R14 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 86 T універсальна зима шт. 4
4 Шина 185/65 R14 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 86 H універсальна літо шт. 4
5 Шина 185/65 R15 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 88 H універсальна зима шт. 8
6 Шина 185/65 R15 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 88 H універсальна літо шт. 8
7 Шина 195/65 R15 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 91 T універсальна зима шт. 4
8 Шина 205/55 R16 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 91 H універсальна літо шт. 4
9 Шина 205/65 R15 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 94 H універсальна всесезонна шт. 4
10 Шина 205/65 R15 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 94 H універсальна зима шт. 8
11 Шина 205/65 R15 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 94 H універсальна літо шт. 12
12 Шина 205/65 R16 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 95 H універсальна літо шт. 4
13 Шина 205/70 R14 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 98 T універсальна літо шт. 1
14 Шина 215/55 R17 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 98 V універсальна зима шт. 4
15 Шина 215/55 R17 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 98 V універсальна літо шт. 4
16 Шина 205/55 R16 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка; 91 H універсальна зима шт. 4
17 Шина 12,00R20
(320-508) КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера;
- обідна стрічка 156/153 K універсальна всесезонна шт. 174
18 Шина 1200х500х508 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера;
- обідна стрічка 159 F універсальна всесезонна, підвищеної прохідності шт. 4
19 Шина 14,0R20 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера;
- обідна стрічка 164/161 G універсальна всесезонна, підвищеної прохідності шт. 10
20 Шина 185/75 R16C БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 104/102 R універсальна зима шт. 12
21 Шина 185/75 R16C БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 104/102 R універсальна всесезонна шт. 8
22 Шина 195/75 R16C БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 107/105 R універсальна зима шт. 12
23 Шина 195/75 R16C БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 107/105 R універсальна літо шт. 24
24 Шина 195/75 R16С БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 107/105 R універсальна всесезонна шт. 6
25 Шина 215/75 R17,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 135/133 J причіпна всесезонна шт. 14
26 Шина 215/90 R15C КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 99 K універсальна всесезонна шт. 4
27 Шина 265/70 R19,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 140/138 M ведуча зима шт. 6
28 Шина 265/70 R19,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 140/138 M рульова зима шт. 6
29 Шина 265/70 R19,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 140/138 M ведуча літо шт. 12
30 Шина 265/70 R19,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 140/138 M рульова літо шт. 12
31 Шина 275/70 R22,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 152/148 J причіпна всесезонна шт. 32
32 Шина 285/70 R19,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 150/148 J причіпна всесезонна шт. 12
33 Шина 315/80 R22,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 157/154 M ведуча всесезонна шт. 82
34 Шина 315/80 R22,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 157/154 M ведуча всесезонна, підвищеної прохідності шт. 152
35 Шина 315/80 R22,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 157/154 M рульова всесезонна шт. 64
36 Шина 7,50R20
(220-508) КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 119/116 J універсальна всесезонна шт. 12
37 Шина 8,25R20 (240/508) КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера;
- обідна стрічка 139/137 L універсальна всесезонна шт. 52
38 Шина 9,00R20 (260/508) КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера;
- обідна стрічка 144/142 K універсальна всесезонна шт. 226
39 Стрічка обідна 6,7-20 шт. 32
40 Стрічка обідна 7,7-20 шт. 38
41 Шина 10-16,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 138 A3 універсальна блочний малюнок протектора шт. 10
42 Шина 11,2-20 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 117 A6 передня спрямований малюнок протектора (ялинка) шт. 10
43 Шина 12,5/80-18 (340/80-18) БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 146 A8 передня блочний малюнок протектора шт. 38
44 Шина 12-16,5 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 148 A3 універсальна блочний малюнок протектора шт. 80
45 Шина 15,5R38 або 15,5-38 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 138 A6 задня спрямований малюнок протектора (ялинка) шт. 42
46 Шина 16,9-28
(440/80 R28) БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 155 A8 універсальна спрямований малюнок протектора шт. 12
47 Шина 17,5-25 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера;
- обідна стрічка 181 A2 універсальна норма шарування не менше 20PR шт. 16
48 Шина 18,4-26 БЕЗКАМЕРНА
Комплектність:
- покришка 160 A8 універсальна спрямований малюнок протектора шт. 10
49 Шина 21,3R24
(530-610) КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 150 A6 універсальна спрямований малюнок протектора (ялинка), норма шарування не менше 12PR шт. 48
50 Шина 4,00-10 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 69 E універсальна дорожній малюнок протектора шт. 4
51 Шина 4,00-8 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера;
- обідна стрічка 67 A4 універсальна дорожній малюнок протектора шт. 6
52 Шина 5,00-10 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 70 A6 універсальна дорожній малюнок протектора шт. 22
53 Шина 6,50-16 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 91 A6 універсальна дорожній малюнок протектора шт. 4
54 Шина МТЗ передня 7,50R20 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 108 A6 універсальна дорожній малюнок протектора шт. 24
55 Шина 9,5R32 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 115 A6 універсальна спрямований малюнок протектора (ялинка) шт. 6
56 Шина МТЗ передня 9,00R20 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 112 A8 універсальна дорожній малюнок протектора шт. 26
57 Шина 9,00R16 КАМЕРНА
Комплектність:
- покришка;
- камера 125 A6 універсальна дорожній малюнок протектора шт. 10
58 Камера 12,00-20 Тип вентиля V3.02 шт. 54
59 Камера 12,5/80-18 Тип вентиля TR-218 шт. 26
60 Камера 12-16,5 Тип вентиля TR-15 шт. 28
61 Камера 15,5R38 Тип вентиля TR218 шт. 26
62 Камера 16,9-28 Тип вентиля TR218 шт. 8
63 Камера 21,3-24 Тип вентиля ГК-105/ТК шт. 8
64 Камера 7,5-20 Тип вентиля ЛК-35/TR-15 шт. 16
65 Камера 9,00-20 Тип вентиля V3.02 шт. 52
66 Камера 9,00-20 короткий золотник 9,00х20 Тип вентиля ГК-50 шт. 10
67 Камера 9,5-32 Тип вентиля TR-218 шт. 8
68 Камера 215/75 R17,5 с довгим вигнутим вентилем Тип вентиля V3.02 шт. 4
УСЬОГО: 1 699
(службова записка ініціатора закупівлі - головного інженера Дмитра КОЗЛЕНКА) (додаток 4 до даних пояснень).
Згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник здійснював визначення очікуваної вартості предмета закупівлі за аналізом ринку, відповідно до визначених вимог до умов поставки і оплати. Слід зазначити, що очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів (абзац 7 пункту 2 розділу І Примірної методики).
То серед іншого, у службовій записці ініціатора закупівлі - головного інженера Дмитра КОЗЛЕНКА) (додаток 4), відповідно до виробничих потреб підприємства Замовника, визначені вимоги до умов поставки і оплати та ціни на товар.
При цьому моніторинг інформації, яка міститься у відкритих джерелах, як то на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції: товарів, що є предметом даної закупівлі, не надає можливості об’єктивного та достовірного визначення очікуваної вартості предмета даної закупівлі, оскільки в такій інформації не враховані вимоги до умов поставки і оплати. Такий висновок було зроблено на етапі пошуку загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів (предмету закупівлі), яка міститься у відкритих джерелах. Вищезазначені положення наводимо, в якості відповіді на питання Запиту в частині надання інформації про посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких, зокрема, визначено його очікувану вартість. Водночас, цим наводимо приклади посилань на сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції: товарів, що є предметом даної закупівлі, інформація з яких детально вивчалася Замовником (додаток 11 до даних пояснень).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у нижче наведений спосіб. З цієї метою КП «ШЛЯХРЕМБУД», для отримання цін на товари направив письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) трьом учасникам ринку шин для транспортних засобів - постачальникам товару, що є предметом закупівлі: Шини для транспортних засобів: шини для транспортних засобів малої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності; шини для транспортних засобів великої тоннажності відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352000-9 Шини для транспортних засобів великої тоннажності; шини для сільськогосподарської техніки відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки (ДК 021: 2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності):
- запит цінової пропозиції ПП «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС» (від 06 травня 2025 № 01/06/05);
- запит цінової пропозиції ТОВ «ПРЕМІУМ - TAЄРC» (від 06 травня 2025 № 02/06/05);
- запит цінової пропозиції МПП «АСВА» (від 06 травня 2025 № 03/06/05);
(запити цінових пропозицій додаються: додаток 5, додаток 6, додаток 7).
У вказаних запитах цінових пропозицій було, зокрема зазначено, що ціна повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, з урахуванням витрат на навантаження партій товару, і наведені технічні та інші вимоги до предмета закупівлі та наступні умови поставки товару – предмету закупівлі, а саме:
«1. Ціна на Товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, з урахуванням витрат на навантаження/ вивантаження партій товару, доставку до місця поставки, вказаного замовником у п. 10 цього запиту, та усіх інших витрат.
2. Постачальник за власний рахунок здійснює навантаження партій Товару, доставку до місця поставки Товару покупцю, вивантаження цих партій Товару покупцю. Не врахована постачальником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, не сплачується покупцем окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції.
3. Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів.
4. Товар повинен бути новим. Шини не повинні мати дефектів, пов’язаних з матеріалом і комплектуючими, з яких вони виготовлені та/або процесом виробництва, повинні відповідати за якістю вимогам національних стандартів України.
5. На момент поставки Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб виключити його псування при навантаженні, розвантаженні, транспортуванні, зберіганні та забезпечувати збереження товару від механічних пошкоджень.
6. Товар повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва.
7. Гарантійний строк зберігання Товару – не менше трьох років від дати виготовлення.
8. Маркування. На шини повинні бути нанесені обов’язкові написи та познаки згідно з стандартами, за якими вони виготовлені.
9. Загальний обсяг поставки товару: 1 699 штук. Постачання товару постачальником покупцю здійснюється, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня одержання постачальником заявки від покупця. Обсяг поставки партії Товару визначається замовником згідно з його фактичною потребою.
Строк поставки загального обсягу Товару - з дати укладення договору про закупівлю до 25 грудня 2025 року.
10. Постачальник повинен здійснювати поставку товару за адресою покупця:
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9.
11. Постачальник під час поставки партії товару для підтвердження його якості, повинен гарантувати надання Замовнику разом з Товаром завірених копій документів, які засвідчують його якісні, конструктивні та технічні характеристики.
12. Умови оплати: оплата впродовж 360 (триста шістдесят) календарних днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та/або акту(ів) приймання-передачі Товару, підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін.
13. Валюта оплати: гривня.»
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій щодо надання вартості предмета закупівлі, - комерційні пропозиції від трьох учасників ринку шин для транспортних засобів - постачальників товару, що є предметом закупівлі:
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції від ПП «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС» (вих. № 0805/25 від 08 травня 2025 р.), - (вх. № 01/09/05 від 09.05.2025 р.);
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «ПРЕМІУМ - TAЄРC» (вих. № 08/05/25 від 08 травня 2025 р.), - (вх. № 02/09/05 від 09.05.2025 р.);
- письмову відповідь на запит цінової пропозиції від МПП «АСВА» (вих. № 02/09/05 від 09 травня 2025 р.), - (вх. № 03/12/05 від 09.05.2025 р.);
(відповіді додаються: додаток 8, додаток 9, додаток 10).
Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком складає: 15 738 740,87 грн. з ПДВ.
Саме ці розрахунки та комерційні пропозиції стали підставою для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру витрат щодо планування та проведення Замовником даної закупівлі, та встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в умовах тендеру (номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-14-007809-a).
Щодо другого питання Запиту про «надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі», також пояснюємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (із змінами) (далі – Постанова № 710), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Тобто замовникам, які належать до розпорядників бюджетних коштів (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та до суб’єктів господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на офіційному вебсайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 4-1 Постанови № 710. Виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосуються одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками бюджетних коштів, оскільки їх немає у переліку цього пункту Постанови № 710. Як уже було зазначено вище, з наведенням законодавчих норм та необхідних посилань, Замовник - КП «ШЛЯХРЕМБУД» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Таким чином, вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються КП «ШЛЯХРЕМБУД».
Додатки до пояснень:
1. Додаток 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, на 13 аркушах;
2. Додаток 2. Витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, на 1 аркуші;
3. Додаток 3. Службова записка від 21.04.2025 року для формування обсягу закупівлі товару на 2025 р. ініціатора закупівлі – головного інженера Дмитра КОЗЛЕНКА, на 3 аркуші;
4. Додаток 4. Службова записка від 22.04.2025 року для формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ініціатора закупівлі – головного інженера Дмитра КОЗЛЕНКА, на 6 аркушах;
5. Додаток 5. Запит цінової пропозиції ПП «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС» (вих. № 01/06/05 від 06 травня 2025), на 6 аркушах;
6. Додаток 6. Запит цінової пропозиції ТОВ «ПРЕМІУМ - TAЄРC» (вих. № 02/06/05 від 06 травня 2025), на 6 аркушах;
7. Додаток 7. Запит цінової пропозиції МПП «АСВА» (вих. № 03/06/05 від 06 травня 2025), на 6 аркушах;
8. Додаток 8. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ПП «ТРАК-ШИНА-СЕРВІС» (вих. № 0805/25 від 08 травня 2025 року), - (вх. № 01/09/05 від 09.05.2025 р.), на 2 аркушах;
9. Додаток 9. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від ТОВ «ПРЕМІУМ - TAЄРC» (вих. № 08/05/25 від 08 травня 2025), - (вх. № 02/09/05 від 09.05.2025 р.), на 2 аркушах;
10. Додаток 10. Письмова відповідь на запит цінової пропозиції від МПП «АСВА» (вих. № 02/09/05 від 09 травня 2025 р.), - (вх. № 03/12/05 від 09.05.2025 р.), на 2 аркушах;
11. Додаток 11. Посилання на сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції: товарів, що є предметом даної закупівлі, на 1 аркуші.