Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт мережі водопостачання від ВНС «Фортеця» (ІІ підйому) за адресою вул. Ізмаїльська, 6а до вул. Станційне селище в межах вул. Ізмаїльська, на території м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-006025-a
Id Tender abd2de7e84db407abd3b0a6ce4e48b87
План UA-P-2025-05-14-007448-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 12:26
Остання зміна 26.06.2025 14:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 063 980 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
90 319.9 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 12:23 до 29.05.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 12:23
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 12:23
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.05.2025 14:56
до 19.06.2025 09:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.06.2025 15:23
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.06.2025 09:51
до 26.06.2025 14:52
Період уточнень
з 14.05.2025 12:23 до 26.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 12:23 до 26.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.05.2025 14:56 до 19.06.2025 09:51
Період кваліфікації
з 30.05.2025 14:56 до 19.06.2025 09:51
Основні параметри
Капітальний ремонт мережі водопостачання від ВНС «Фортеця» (ІІ підйому) за адресою вул. Ізмаїльська, 6а до вул. Станційне селище в межах вул. Ізмаїльська, на території м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 Фінансування здійснюється в рамках Програмного документу для України на період 2025-2029 рр. та за кошти надані за згодою та підтримкою ЮНІСЕФ.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
18 063 980 грн.
Капітальний ремонт мережі водопостачання від ВНС «Фортеця» (ІІ підйому) за адресою вул. Ізмаїльська, 6а до вул. Станційне селище в межах вул. Ізмаїльська, на території м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт мережі водопостачання від ВНС «Фортеця» (ІІ підйому) за адресою вул. Ізмаїльська, 6а до вул. Станційне селище в межах вул. Ізмаїльська, на території м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
18 063 980 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
90319,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.05.2025 14:33
Закінчення аукціону
30.05.2025 14:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт мережі водопостачання від ВНС «Фортеця» (ІІ підйому) за адресою вул. Ізмаїльська, 6а до вул. Станційне селище в межах вул. Ізмаїльська, на території м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Ізмаїльська,6а до вул. Станційне селище в межах вул. Ізмаїльська,
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Роднік
Пропозиція:
17 929 680.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЇНА-ПАРК"
Пропозиція:
17 848 524.7 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.05.2025 14:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 12:26
Оголошення про проведення закупівлі
14.05.2025 12:23
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Діана Бєлоброва
Електронна пошта
Телефон
+380961016214
Замовник
ЄДРПОУ
03350137
Повна назва
Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Ізмаїл
Адреса
вул. Дмитрівська, буд. 65
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт мережі водопостачання від ВНС «Фортеця» (ІІ підйому) за адресою вул. Ізмаїльська, 6а до вул. Станційне селище в межах вул. Ізмаїльська, на території м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 06.06.2025 15:23 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 14:56 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 12:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 12:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. перелік виявлених невідповідностей: 1.4. учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих. №71 від 26.05.2025р., згідно якої учасник надає інформацію про аналогічні договори, а саме із ТОВ «МЕТАЛУРГБУД», м. Запоріжжя, Південне шосе, б.57. +380666053693, дата та номер договору №0311/20222 від 03.11.2022р ; та Міжнародна Організація з Міграції м. Київ, вул. Михайлівська, буд.8, номер та дата договору UA1-2023-7106 від 15.07.2024р. та надані копії договорів, які вказані у довідці. Разом з тим, у надані учасником у складі тендерної пропозиції вищезазначені договори не відповідають вимога тендерної документації, а саме: а) договір з ТОВ «МЕТАЛУРГБУД» не містять коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, предметом договору є «Нове будівництво олійноекстракційного заводу виробничою потужністю 3000 тонн/добу по переробці насіння соняшнику за адресою: Хмельницька область, Старокостянтинівський район, Пашковецька сільська рала, м. Старокостянтинів вул. Франка, 55, вул. Франка,67/2", а не капітальний ремонт. Договір з ТОВ «МЕТАЛУРГБУД» укладений на вартість 27 558 410,32 грн з ПДВ, фактична сума виконання договору, згідно наданих Актів та довідок (форма яких не відповідає вимогам тендерної документації) від 31.01.2023 -787 579,908 грн.; від 15.01.2024-1 286 224,776 грн.; від 20.02.2024-1 027 475,472 грн.; від 16.05.2024-1 526 447,052 грн.; від 30.07.2024 -265 912,488 грн.; від 22.02.2023-2 148 952,2 грн.; від 23.05.2023-1 531 286,484 грн.; від 16.06.2023-1 126 758,276 грн.; від 25.07.2023-2 996 259,576 грн.; від 30.09.2023-2 862 091,02 грн.; від 17.11.2023- 1 407 233,10 грн.; від 19.12.2023-2 059 813,932 грн.; від 19.12.2023-1 771 484,196 грн. дорівнює сумі 20 797 518,49 грн з ПДВ, отже надані документи свідчать про неповне виконання договору, додаткові угоди про змін до договору у тендерній пропозиції учасника відсутні. Також наданий договір з ТОВ «МЕТАЛУРГБУД» укладений не у рамках фінансування або співфінансування Європейським Союзом в рамках Європейської програми в цілому (частково). У складі ТП учасника відсутній документ, що підтверджує прийняття в експлуатацію завершеного об’єкту будівництва «Нове будівництво олійноекстракційного заводу виробничою потужністю 3000 тонн/добу по переробці насіння соняшнику за адресою: Хмельницька область, Старокостянтинівський район, Пашковецька сільська рала, м. Старокостянтинів вул. Франка, 55, вул. Франка,67/2" (наприклад: акт готовності об’єкта до експлуатації, декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, що підтверджує прийняття в експлуатацію). Наданий лист відгук не містить дати його складання та у листі відсутня інформація щодо назва Європейської програми, інформація про дотримання учасником умов договору у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам використаних матеріальних ресурсів, вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, а також інформацію про: достатність технічного потенціалу учасника та наявності необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання умов договору та інформація про те, що договір виконувався в умовах воєнного стану. Наведенні невідповідності свідчать про те, що наданий учасником у складі тендерної пропозиції договір не відповідає вимогам тендерної документації. б) договір з Міжнародною Організацією з Міграції м. Київ, вул. Михайлівська, буд.8 не містять коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, предметом договору є «викoнанням кaпiтальнoго peмонтy гoсподарсько-побyтовoгo водoпровoдy в сeлищi lваннiв, BишropoдськиЙ p-н, Киiвськa oбл., Укpaiнa» із терміном виконання з 05.07.2024 року по 08.11.2024 року водночас із аналізу умов договору не вбачається, що договір укладений у рамках фінансування або співфінансування Європейським Союзом в рамках Європейської програми в цілому (частково). У складі пропозиції наданий Акт виконаних робіт №1 від 19.12.2024 року, разом з тим, наданий Акт виконаних робіт, не відповідає вимогам тендерної документації щодо форми, а саме Акт складений не у формі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та відсутня довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3). Також, у складі тендерної пропозиції відсутні лист - відгук від контрагента по договору UA1-2023-7106 від 15.07.2024р., який мав містити інформацію про номер та дата укладеного договору, предмет договору, назва Європейської програми, інформація про дотримання учасником умов договору у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам використаних матеріальних ресурсів, вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, а також інформацію про: достатність технічного потенціалу учасника та наявності необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання умов договору та інформація про те, що договір виконувався в умовах воєнного стану; та відсутній підтверджуючі документ (ти) про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва (наприклад: акт готовності об’єкта до експлуатації, декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, що підтверджує прийняття в експлуатацію). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.5. вимога тендерної документації п.3 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження додатку №1 до ТД - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. У довідці зазначається інформація про виконаний договір (договори). Аналогічним вважається повністю виконаний договір за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за яким об’єкт введено в експлуатацію та за яким виконувалися роботи в умовах воєнного стану з капітального ремонту, що фінансувався або співфінансувався Європейським Союзом в рамках Європейської програми в цілому (частково). Виконання підтверджується сканкопією (ями) договору (договорів) з додатками, довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в), підтверджуючими документами про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва (наприклад: акт готовності об’єкта до експлуатації, декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, що підтверджує прийняття в експлуатацію). До довідки додається оригінал позитивного листа - відгука контрагента за договором (договорами), зазначеним у довідці. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, назва Європейської програми, інформація про дотримання учасником умов договору у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам використаних матеріальних ресурсів, вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, а також інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявності необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання умов договору та інформація про те, що договір виконувався в умовах воєнного стану. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.6. учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати оновлену довідку за формою 3. У довідці зазначити інформацію про виконаний договір (договори). Аналогічним вважається повністю виконаний договір за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за яким об’єкт введено в експлуатацію та за яким виконувалися роботи в умовах воєнного стану з капітального ремонту, що фінансувався або співфінансувався Європейським Союзом в рамках Європейської програми в цілому (частково). Виконання підтверджується сканкопією (ями) договору (договорів) з додатками, довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в), підтверджуючими документами про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва (наприклад: акт готовності об’єкта до експлуатації, декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, що підтверджує прийняття в експлуатацію). До довідки додається оригінал позитивного листа - відгука контрагента за договором (договорами), зазначеним у довідці. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, назва Європейської програми, інформація про дотримання учасником умов договору у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам використаних матеріальних ресурсів, вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, а також інформацію про: достатність технічного потенціалу учасника та наявності необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання умов договору та інформація про те, що договір виконувався в умовах воєнного стану. ІІ. перелік виявлених невідповідностей: 2.1. учасником на підтвердження - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі надав : Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеждменту якості. Вимоги» від 20.09.2023р. із сферою сертифікації на 41.10 Оpгaнiзaцiя бyдiвництвa бyдiвель (ocнoвний); 42.91 Бyдiвництвo вoдних спopyд; 42.99 Бyдiвницвo iншиx споруд, н.в.і.у.; 43.11 Знесення; 43.11 Підготовчі роботи на будівельному майданчику; 43.13 Розвідувальне буріння; 43.21 Електромонтажні роботи; 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи; 43.31 Штукатурні роботи; 43.32 Установлення столярних виробів; 43.33 Покриття підлого й облицювання стін; 43.34 Малярні роботи та скління; 43.39 Інші роботи із завершення будівництва. Разом з тим, у наданому Сертифікаті ISO 9001:2015 «Системи менеждменту якості. Вимоги» від 20.09.2023р. відсутні роботи по сфері сертифікації на будівництво трубопроводу, виробництва будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій, виготовлення виробів із бетону для будівництва. Також, у складі тендерної пропозиції надана Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (дозволи управління Держпраці) від 04.04.2025 року якою передбаченні види робіт з підвищеної небезпеки, разом з тим у декларації відсутні роботи, які були визначені у вимога тендерної документації, а саме: газополумяні роботи, зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечним та інертним газом. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.2. вимога тендерної документації п.3 та п.4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація додатку №1 до ТД - 2. Сертифікат, що відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно монтажу водопровідних мереж, будівництва трубопроводу, виробництва будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій, виготовлення виробів із бетону для будівництва. 3. Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (дозволи управління Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: зварювальні роботи, роботи в колодязях, земляні роботи, що виконуються в зоні розташування підземних комунікацій, газополумяні роботи, зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечним та інертним газом перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.3. учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію - тендерної документації п.3 та п.4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація додатку №1 до ТД - Сертифікат, що відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно монтажу водопровідних мереж, будівництва трубопроводу, виробництва будівельних металевих конструкцій і частин конструкцій, виготовлення виробів із бетону для будівництва та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (дозволи управління Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: зварювальні роботи, роботи в колодязях, земляні роботи, що виконуються в зоні розташування підземних комунікацій, газополумяні роботи, зберігання балонів із стисненим, зрідженим, вибухонебезпечним та інертним газом ІІІ. перелік виявлених невідповідностей: 3.1. учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій надана довідка вих. №72 від 26.05.2025р. Згідно вказаної наданої довідки учасник надає інформацію про про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: Колісний екскаватор-навантажувач марки Caterpillar 444F2 кількість 2 інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг – Оренда; Спеціальний автокран 10-20Т-С КPAЗ 623ЗP4 кількість 1, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг - Оренда; Автомобіль вантажний спеціальний (марка Mercedes-Bens ATEGO1823) кількість 1, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг – Оренда; Самоскид Ford Cargo 3542D кількість – 2, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг – Оренда; Автогрейдер ДЗ-180 кількість – 1, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг – Оренда; Коток дорожній НАММ HD10VV кількість 1, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг – Оренда; Бурова машина Ditch Witch JT 1720 кількість – 1, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг – Оренда. На підтвердження право користування обладнанням та матеріально – технічною базою, яка вказана у довідці учасником надано: а) договір оренди № 07/11-22 від 07.11.2022 року укладеного з ПП «РЕМВОДЛАСТ ПЛЮС» строком до 30.06.2023 року. У відповідності до умов п.2.4. договору передача в оренду та повернення машин з оренди підтверджується підписанням сторонами відповідних актів прийому – передачі. У складі пропозиції учасником надано договір оренди № 07/11-22 від 07.11.2022 рок, додаткова угода №4 від 31.05.2024 року, додаткова угода № 5 від 01.08.2024 року, додаткова угода № 7 від 12.12.2024 року. Разом з тим, у пропозиції учасника відсутні: підписані Акт(акти) прийому – передачі машин, які вказані у договорі оренди та які підтверджують факт передачі в оренду машин; додаткові угоди (які є невід’ємними частинами договору оренди) № 1, №2, №3, №6. б) Учасником у довідці вказана інформація про наявність на право оренди спеціального автотранспорту - Спеціальний автокран 10-20Т-С КPAЗ 623ЗP4 кількість 1, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг - Оренда; та Автомобіль вантажний спеціальний (марка Mercedes-Bens ATEGO1823) кількість 1, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг – Оренда. Аналізуючи договір оренди та документи, які підтверджують реєстрацію транспортного засобу (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу вбачається, що власником Спеціального автокран 10-20Т-С КPAЗ 623ЗP4 та Автомобіль вантажний спеціальний (марка Mercedes-Bens ATEGO1823) є Казмирський Роман Юрійович, отже власником вказаних транспортних засобів є не з ПП «РЕМВОДЛАСТ ПЛЮС», а фізична особа Казмирський Роман Юрійович. Тому, у відповідності до вимог тендерної документації передача таких транспортних засобів мала б підтверджуватися договором найму (оренди) транспортного засобу із фізичною особою - Казмирським Романом Юрійовичем, який має бути засвідчені нотаріально, однак у тендерній пропозиції учасника такий договір відсутній. Умовами договору оренди № 07/11-22 від 07.11.2022 року укладеного з ПП «РЕМВОДЛАСТ ПЛЮС» передбачений автомобіль Самоскид Ford Cargo 3542D кількість – 1 шт., в довідці вказано учасником в кількості 2 шт., отже на другий автомобіль Самоскид Ford Cargo 3542D документи відсутні. в) Учасником не підтверджено наявність транспортного засобу (спецтехніки/обладнання), який був вказаний у вимогах тендерної документації, а саме розчинозмішувач. г) Учасником на підтвердження інформації вказано у довідці про право користування Автогрейдер ДЗ-180 кількість – 1, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг – Оренда; Коток дорожній НАММ HD10VV кількість 1, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг – Оренда; Бурова машина Ditch Witch JT 1720. Разом з тим, власником Автогрейдер ДЗ-180 згідно наданого свідоцтва про реєстрації великотоннажного транспортного засобу є Щетиніна Оксана Анатоліївна, документів, які підтверджують право оренди (найму) транспортного засобу відсутні; власником Бурова машина Ditch Witch JT 1720 згідно наданого свідоцтва про реєстрації машин є Товариство з обмеженою відповідальністю «ГНБ» (код ЄДРПОУ 43225418), документів, які підтверджують право оренди (найму) транспортного засобу відсутні; власником Коток дорожній НАММ HD10VV згідно наданого свідоцтва про реєстрації машин є ТОВ «КРАСНОГОРІВСЬКЕ РБП» (код ЄДРПОУ 37011641), документів, які підтверджують право оренди (найму) транспортного засобу відсутні; д) учасником у складі тендерної пропозиції не надано Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення виконання робіт. ІІІ. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 3.2. Пункт 1 наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій додаток №1 до тендерної документації: На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. ( у формі 1 - Екскаватор; Автомобіль самоскид; Розчинозмішувач) * За необхідністю Учасник може доповнити перелік обладнання в довідці. До довідки додаються наступні документи: 1. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. (При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально). 2. Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення виконання робіт. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.3. учасник має надати на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі оновлену довідку за формою 1. ( у формі 1 обов’язкова має бути підтверджено наявність - Екскаватор; Автомобіль самоскид; Розчинозмішувач) * За необхідністю Учасник може доповнити перелік обладнання в довідці. До довідки додаються наступні документи: 1. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. (При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально). 2. Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення виконання робіт. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Або надати: підписані Акт(акти) прийому – передачі машин на виконання договору оренди № 07/11-22 від 07.11.2022 року укладеного з ПП «РЕМВОДЛАСТ ПЛЮС» щодо машин вказаних у довідці та які підтверджують факт передачі в оренду машин; додаткові угоди (які є невід’ємними частинами договору оренди) № 1, №2, №3, №6.; договір оренди (найму) із власником Спеціального автокран 10-20Т-С КPAЗ 623ЗP4 та Автомобіль вантажний спеціальний (марка Mercedes-Bens ATEGO1823) - Казмирським Романом Юрійовичем, який має бути засвідчені нотаріально; надати документи на автомобіль Самоскид Ford Cargo 3542D кількість – 1 шт., в довідці вказано учасником в кількості 2 шт., отже на другий автомобіль Самоскид Ford Cargo 3542D документи відсутні; надати оновлену довідку де буде підтверджено наявність транспортного засобу (спецтехніки/обладнання), який був вказаний у вимогах тендерної документації, а саме розчинозмішувач; надати документи (договір оренди (найму)), які підтверджують право користування Автогрейдер ДЗ-180 кількість – 1, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг – Оренда; Коток дорожній НАММ HD10VV кількість 1, інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг – Оренда; Бурова машина Ditch Witch JT 1720.; надати Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення виконання робіт. IV. перелік виявлених невідповідностей: 4.1. учасником на підтвердження інформації про субпідрядника / співвиконавця не надано інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 4.2. Пункт 9 інформації про субпідрядника / співвиконавця додатку №1 до тендерної документації - Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.3. учасник має надати інформацію про субпідрядника / співвиконавця у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця. V. перелік виявлених невідповідностей 5.1. учасником надана на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. №73 від 15.05.2025р., у які вказана наступна інформація: Ковальов Володимир Олександрович Виконавець робіт 39 років Працівник учасника; Комов Андрій Петрович Інженер виробничого відділу 5 років Працівник учасника; Д’якова Інна Леонідівна Інженер кошторисник 20 років Договір ЦПХ; Романова Марина Леонідівна Інженер виробничого відділу 15 років Працівник учасника; Затула Михайло Леонідович Бригадир 20 років Працівник учасника; Шалімов Ігор Миколайович Бригадир 22 роки Працівник учасника; Волженцев Сергій Сергійович Монтажник 16 років Працівник учасника; Блажко Олег Володимирович Монтажник 8 років Працівник учасника; Затула Сергій Михайлович Монтажник 4 роки Працівник учасника; Шереметьєв Микола Федорович Монтажник 16 років Працівник учасника; Шереметьєв Данило Миколайович Монтажник 2 роки Працівник учасника. На підтвердження інформації вказаної у довідці учасником надано: копія трудової книжки на Ковальова Володимира Олександровича, згідно запису 08.08.2024 року – прийняти на посаду начальника дільниці (у довідці вказана посада виконавець робіт) також надана трудова книжка складена російською мовою – переклад трудової книжки українською мовою у складі тендерної пропозицій відсутній; копія трудової книжки на Комова Андрія Петровича, згідно запису 01.03.2025 року – прийняти на посаду начальника виробничо – технічного відділу (у довідці вказана посада інженер виробничого відділу); також у складі пропозиції відсутні документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ на працівників вказаних у довідці, а саме: Затула Михайло Леонідович Бригадир 20 років Працівник учасника; Шалімов Ігор Миколайович Бригадир 22 роки Працівник учасника; Волженцев Сергій Сергійович Монтажник 16 років Працівник учасника; Блажко Олег Володимирович Монтажник 8 років Працівник учасника; Затула Сергій Михайлович Монтажник 4 роки Працівник учасника; Шереметьєв Микола Федорович Монтажник 16 років Працівник учасника; Шереметьєв Данило Миколайович Монтажник. Відсутня інформація про наявність інженернотехнічних працівників (-ка) відповідального за якість послуг та техніку безпеки. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 5.2. Пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №1 до тендерної документації. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Обов’язково має бути вказано наявність інженернотехнічних працівників (-ка) відповідального за якість послуг та техніку безпеки та сертифікованого інженера-проектувальника 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ). Надати копію кваліфікаційного сертифіката інженера - проектувальника в частині кошторисної документації, виданого уповноваженим органом. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання. Пункт 3 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» додатку №1 до тендерної документації- Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 5.3. учасник на виконання вимог тендерної документації має надати на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі оновлену довідку за формою 2. Обов’язково має бути вказано наявність інженернотехнічних працівників (-ка) відповідального за якість послуг та техніку безпеки та сертифікованого інженера-проектувальника 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ). Надати копію кваліфікаційного сертифіката інженера - проектувальника в частині кошторисної документації, виданого уповноваженим органом. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання. Або надати: копія трудової книжки або іншого документу на Ковальова Володимира Олександровича, яким підтверджується інформація вказана у довідці, що зазначений працівник перебуває на посаді виконавець робіт, також надати переклад трудова книжка на українську мову; копія трудової книжки або іншого документу на Комова Андрія Петровича, яким підтверджується інформація вказана у довідці, що зазначений працівник перебуває на посаді інженер виробничого відділу; надати документи, які засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ на працівників вказаних у довідці, а саме: Затула Михайло Леонідович Бригадир 20 років Працівник учасника; Шалімов Ігор Миколайович Бригадир 22 роки Працівник учасника; Волженцев Сергій Сергійович Монтажник 16 років Працівник учасника; Блажко Олег Володимирович Монтажник 8 років Працівник учасника; Затула Сергій Михайлович Монтажник 4 роки Працівник учасника; Шереметьєв Микола Федорович Монтажник 16 років Працівник учасника; Шереметьєв Данило Миколайович Монтажник. VІ. перелік виявлених невідповідностей 6.1. учасником під час подання тендерної пропозиції накладений електронний підпис уповноваженої особи. За результатами перевірки електронного підпису уповноваженої особи учасника на сайті https://czo.gov.ua/verify встановлено, що Підписувач: Казмірський Юрій Анатолійович П.І.Б.: Казмірський Юрій Анатолійович Країна: Україна РНОКПП: 1911916774 Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЇНА-ПАРК" Код ЄДРПОУ: 42835920 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 12:31:02 29.05.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер: 6C84020800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований. Отже, учасником на подану тендерну пропозицію накладено удосконалений електронний підпис уповноваженої особи учасника, а має бути кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 6.2. Пункт 13 «Інша інформація» додаток №1 до тендерної документації - Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» («Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» - назва Закону в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням удосконаленого електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 6.3. учасник має накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника.
Створено
04.06.2025 14:54
Надати до
05.06.2025 14:54
Період вимог/скарг з 19.06.2025 09:51 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:23 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 09:51
Довідка НАЗК
19.06.2025 09:51
Повідомлення про рішення
13.06.2025 08:30
Електроний протокол про продовження строку
06.06.2025 15:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 12:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 12:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із у значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупівлі в складі пропозиції та які потребують вивчення, та враховуючи приписи пункту 43 Особливостей задля виконання вимог замовником зазначеного пункту, та надання права учаснику усунути виявленні під час розгляду пропозиції невідповідностей. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи приписи частини 10 статті 29 Закону постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РОДНІК» відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт мережі водопостачання від ВНС «Фортеця» (ІІ підйому) за адресою вул. Ізмаїльська, 6а до вул. Станційне селище в межах вул. Ізмаїльська, на території м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), № UA-2025-05-14-006025-a, яка є наступною тендерною пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки до 27.06.2025 року (включно).
Дата продовження строку розгляду
13.06.2025 08:27
Дата кінця розгляду
05.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих. №03-25/25 від 22.05.2025р., згідно якої учасник надає інформацію про аналогічні договори, а саме: із Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, Договір № 90 від 12 липня 2023р.; із Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, Договір № 91 від 12 липня 2023р.; із Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, Договір № 98 від 29 листопада 2022р. та із Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, Договір № 99 від 29 листопада 2022р. та надані копії договорів з додатками, які вказані у довідці із документами, та сканкопією (ями) договору (договорів) з додатками, довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в), підтверджуючими документами про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва (наприклад: акт готовності об’єкта до експлуатації, декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, що підтверджує прийняття в експлуатацію). До довідки надані оригінали позитивних листів - відгуків контрагента (тів) за договором (договорами), зазначеним у довідці. Разом з тим, у надані учасником у складі тендерної пропозиції вищезазначені документи та інформація не відповідають вимога тендерної документації, а саме: а) довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих. №03-25/25 від 22.05.2025р., згідно якої учасник надає інформацію про аналогічні договори, а саме: із Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, Договір № 90 від 12 липня 2023р.; із Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, Договір № 91 від 12 липня 2023р.; із Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, Договір № 98 від 29 листопада 2022р. та із Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, Договір № 99 від 29 листопада 2022р. Водночас, із аналізу умов договорів, а саме: Договір № 90 від 12 липня 2023р., Договір № 91 від 12 липня 2023р. та Договір № 99 від 29 листопада 2022р. вбачається, що джерелом фінансування робіт - кошти місцевого бюджету, отже зазначені договори укладенні на виконання робіт капітального ремонту, що не фінансувалися або співфінансувалися Європейським Союзом в рамках Європейської програми в цілому (частково). Тому, надана у довідці інформація не відповідає вимогам тендерної документації. б) у складі пропозиції учасником наданий скан-копію Договору № 98 від 29 листопада 2022р. з додатками та всіма додатковими угодами (№1 -№10). Водночас надана сканована копія додаткової угоди №4 від 11.07.2023 року до Договору № 98 від 29 листопада 2022р. містить додаток №1 у неповній формі самого додатку (скопійований неповний текст додатку №1). Також наданий лист – відгук від Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області вих. № 17/05-13-430 від 31.01.2024 року, який містить суперечливу інформацію, а саме період співпраці між учасником та контрагентом, також у листі – відгуку відсутня інформація про те, що договір виконувався в умовах воєнного стану. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.2. вимога тендерної документації п.3 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження додатку №1 до ТД - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. У довідці зазначається інформація про виконаний договір (договори). Аналогічним вважається повністю виконаний договір за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за яким об’єкт введено в експлуатацію та за яким виконувалися роботи в умовах воєнного стану з капітального ремонту, що фінансувався або співфінансувався Європейським Союзом в рамках Європейської програми в цілому (частково). Виконання підтверджується сканкопією (ями) договору (договорів) з додатками, довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в), підтверджуючими документами про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва (наприклад: акт готовності об’єкта до експлуатації, декларація про готовність об’єкта до експлуатації або сертифікат, що підтверджує прийняття в експлуатацію). До довідки додається оригінал позитивного листа - відгука контрагента за договором (договорами), зазначеним у довідці. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, назва Європейської програми, інформація про дотримання учасником умов договору у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам використаних матеріальних ресурсів, вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, а також інформацію про: достатність технічного потенціалу учасника та наявності необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання умов договору та інформація про те, що договір виконувався в умовах воєнного стану. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3. учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має надати оновлену довідку за формою 3. У довідці зазначити інформацію про виконаний договір (договори). Аналогічним вважається повністю виконаний договір за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, за яким об’єкт введено в експлуатацію та за яким виконувалися роботи в умовах воєнного стану з капітального ремонту, що фінансувався або співфінансувався Європейським Союзом в рамках Європейської програми в цілому (частково). Також, учаснику потрібно надати скан-копію додаткової угоди №4 від 11.07.2023 року до Договору № 98 від 29 листопада 2022р. із додатками до неї у повній формі (з повним змістом (текстом) всі додатків). Надати лист – відгук в якому має бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, назва Європейської програми, інформація про дотримання учасником умов договору у частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам використаних матеріальних ресурсів, вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, а також інформацію про: достатність технічного потенціалу учасника та наявності необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання умов договору та інформація про те, що договір виконувався в умовах воєнного стану. ІІ. перелік виявлених невідповідностей: 2.1. учасником надана на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №02-25/25 від 22.05.2025р., До наданої довідки учасником надані документ на кожного працівника (у документі зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником, а саме надано копії наказів «з особового складу»/про прийняття на роботу/про переведення. Учасником у довідці вказано вказані працівники учасника з поміж яких ПІБ – Неветров Генадій Генадійович та на підтвердження вказаної інформації учасником надано Наказ (Розпорядження) № 55 від 14.09.2018р. про прийняття на роботу Неветров Геннадій Геннадійович. Отже, вказана у довідці інформація не відповідає наданому у складі пропозиції наказу на прийняття на роботу, або ж у складі пропозиції відсутній документ на працівника - Неветров Генадій Генадійович (у документі зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.2. Пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №1 до тендерної документації. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Обов’язково має бути вказано наявність інженернотехнічних працівників (-ка) відповідального за якість послуг та техніку безпеки та сертифікованого інженера-проектувальника 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ). Надати копію кваліфікаційного сертифіката інженера - проектувальника в частині кошторисної документації, виданого уповноваженим органом. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.3. учасник на виконання вимог тендерної документації має надати на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі оновлену довідку за формою 2. із зазначенням ПІБ згідно поданого у складі пропозиції Наказу (Розпорядження) № 55 від 14.09.2018р. про прийняття на роботу. Або, учасник має надати документ на працівника - Неветров Генадій Генадійович (у документі зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: трудовий договір або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ).
Створено
17.06.2025 13:45
Надати до
18.06.2025 13:45
Договір
UA-2025-05-14-006025-a-a1
Підписаний і діє
Номер
246
17 929 680.1 грн.
14 941 400.08 грн.
З ПДВ
Підписано
25.06.2025
Строк дії договору з
25.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт мережі водопостачання від ВНС «Фортеця» (ІІ підйому) за адресою вул. Ізмаїльська, 6а до вул. Станційне селище в межах вул. Ізмаїльська, на території м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт мережі водопостачання від ВНС «Фортеця» (ІІ підйому) за адресою вул. Ізмаїльська, 6а до вул. Станційне селище в межах вул. Ізмаїльська, на території м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Повна назва
Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03350137

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Роднік
Повна назва
ПП Роднік
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30323216

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.06.2025 14:52
-
26.06.2025 14:50
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
26.06.2025 14:50
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 063 980 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 15:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Контактний телефон:
+380961016214
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 063 980 грн.
Період подання пропозицій
до 29.05.2025 15:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Ізмаїльське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Контактний телефон:
+380961016214
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності