Обгрунтування використання процедури
Під час виконання робіт було виявлено додаткові обсяги робіт не передбачені договором. У зв'язку з цим, виникла необхідність у коригуванні проєкту.
Коригування проєкту «Капітальний ремонт будівлі для облаштування спеціалізованої служби підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства за ознакою за адресою: м. Боярка, вул. Дежньова, 62» (коригування2) виконувалось на підставі завдання на коригування.
16 квітня 2025 року отримано експертний звіт (позитивний) № 0028-4438-25/УЕГ/В (Реєстраційний номер EX01:2021-2834-8040-5007).
Відповідно до звіту, при коригуванні проектної документації виникли додаткові обсяги робіт:
1. Капітальний ремонт існуючої будівлі (заміна внутрішнього опорядження, за потреби заміна покрівлі, заміна систем опалення, за необхідності заміна електричних мереж);
2. Утеплення зовнішніх стін.
3. Утеплення плит перекриття на холодному горищі.
4. Гідроізоляція, утеплення зовнішніх фундаментних стін існуючого укриття.
5. Виконати відмостку по периметру будівлі.
6. Заміна покриття із частковою зміною крокв’яної системи .
7. Влаштування системи водовідведення дощових та талих вод з покрівлі.
8. Виконати демонтаж-монтаж малих архітектурних форм при утеплені будівлі.
9. Виконати відновлення вхідних груп.
10. Заміна заповнень віконних та дверних прорізів.
11. Заміна системи опалення із підключенням до існуючої котельні та локальним відновленням приміщень в ході виконання робіт.
12. Виконати частковий благоустрій території із відведенням дощових вод від будівлі.
13. Влаштування додаткових дахових вікон в кімнатах.
Так, враховуючи вищезазначене, а також необхідність у закупівлі додаткових робіт, не зазначених у початковому проєкті, основний договір №02-06/66 від 04 грудня 2024 укладений за результатами закупівлі (ідентифікатор закупілві UA-2024-11-11-007148-a), основний робочий проєкт, відкориговану проєктну документацію, експертний звіт (позитивний) ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" від 16 квітня 2025 року № 0028-4438-25/УЕГ/В (Реєстраційний номер EX01:2021-2834-8040-5007) у замовника є всі законні підстави ( підпункт 8 пункту 13 Особливостей) для укладання договору про закупівлю без використання відкритих торгів, а саме:
- протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових роботах, які є тотожними конкретним видам робіт, що містяться у договорі про закупівлю, який укладений за результатами процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт по об'єкту : " Капітальний ремонт будівлі для облаштування спеціалізованої служби підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства за ознакою за адресою: м. Боярка, вул. Дежньова, 62» (коригування )" (далі- Об'єкт) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-11-007148-a);
- вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків від ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі( вартість Основного договору складає 2 117 479,11 грн з ПДВ, а вартість додаткових робіт 700 000,00 гривень з ПДВ);
- закупівля здійснюється у того ж самого виконавця робіт - ПП "АНАБУД" (далі -Підрядник).
Таким чином, виявлені додаткові будівельні роботи, які необхідно виконати за проєктом, є необхідними для остаточного завершення будівельних робіт по Об'єкту та які є пов'язаними з вже виконаними Підрядником роботами по Основному договору, оскільки дані додаткові будівельні роботи та будівельні роботи, що виконувались за Основним договором, пов'язані між собою у технологічному процесі, виконуються в межах одного будівельного майданчика у рамках одного об'єкта. Разом з цим, зміни Підрядника при виконанні зазначених робіт може призвести до проблем технічного характеру, а саме до несумісності робіт з вже розпочата ми і виконаними будівельними роботами, що знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як наслідок -збільшення терміну виконання робіт. Таким чином , залучення до виконання додаткових робіт Підрядника, які вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надають можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим Підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином передачу Об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації Об’єкта. При цьому у замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/ або електронного каталогу для закупівлі робіт та застосування під час здійснення закупівлі як виняток підстави за підпунктом 8 пункту 13 особливостей : придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.