Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні від Мирненський ліцей Малолюбашанської сільської ради Рівненського району Рівненської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-004965-a
Id Tender 64a5cfb15d6d4867a67f9680e8f3046c
План UA-P-2025-05-14-004884-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 12:28
Остання зміна 05.06.2025 09:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 038 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 380 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 12:28 до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 12:28
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 12:28
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 00:00
до 26.05.2025 16:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 16:07
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 16:07
до 05.06.2025 09:07
Період уточнень
з 14.05.2025 12:28 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 12:28 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 00:00 до 26.05.2025 16:07
Період кваліфікації
з 22.05.2025 00:00 до 26.05.2025 16:07
Основні параметри
Дрова паливні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 038 000 грн.
Дрова паливні
Назва предмета закупівлі
Дрова паливні
Очікувана вартість
1 038 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10380,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 300 (метри кубічні)
Дрова паливні твердолистяних порід (1 група)
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні твердолистяних порід (1 група)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
300
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
35030, Україна, Рівненська область, с. Мирне, вул. Омеляненка, 2а
Дата постачання по
31.07.2025 11:48
Позиція : №2 300 (метри кубічні)
Дрова паливні м’яколистяних порід (2 група)
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні м’яколистяних порід (2 група)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
300
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
35030, Україна, Рівненська область, с. Мирне, вул. Омеляненка, 2а
Дата постачання по
31.07.2025 11:48
Позиція : №3 10 (метри кубічні)
Дрова паливні твердолистяних порід (1 група)
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні твердолистяних порід (1 група)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
10
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
35030, Україна, Рівненська область, с. Данчиміст, вул. Шкільна, 76
Дата постачання по
31.07.2025 11:48
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП САВАНЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
1 005 280 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 12:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ващук Людмила Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380969540637
Замовник
ЄДРПОУ
13979876
Повна назва
Мирненський ліцей Малолюбашанської сільської ради Рівненського району Рівненської області
Поштовий індекс
35030
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Мирне
Адреса
вул. Центральна, 53
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова паливні
Період вимог/скарг з 26.05.2025 16:07 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 00:00 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 16:07
Довідка НАЗК
26.05.2025 16:07
Повідомлення про рішення
26.05.2025 15:17
Пропозиція, що перемогла
22.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 11:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 11:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних (за формою, що міститься в додатку № 7 до тендерної документації). Відповідний лист-згода на обробку персональних даних завантажений Вами 21.05.2025 (від 21.05.2025 № 88) проте має певні відмінності від форми, що міститься в додатку № 7 до тендерної документації. Прошу оформити лист-згоду відповідно до форми, що міститься в додатку № 7 до тендерної документації, опублікувати його та усунути вказані невідповідності. Також, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою наведеною у Додатку № 2 до тендерної документації. Учасником надана відповідна інформація 21.05.2025 (від 21.05.2025 № 107) проте має певні відмінності від форми, що міститься в додатку № 2 до тендерної документації. Прошу оформити довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до форми, що міститься в додатку № 2 до тендерної документації, опублікувати його та усунути вказані невідповідності.
Створено
23.05.2025 15:01
Надати до
24.05.2025 15:01
Договір
UA-2025-05-14-004965-a-a1
Підписаний і діє
Номер
40
1 005 280 грн.
1 005 280 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
300 (метри кубічні)
Дрова паливні твердолистяних порід (1 група)
Номенклатура
Дрова паливні твердолистяних порід (1 група)
Кількість
300
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
300 (метри кубічні)
Дрова паливні м’яколистяних порід (2 група)
Номенклатура
Дрова паливні м’яколистяних порід (2 група)
Кількість
300
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
10 (метри кубічні)
Дрова паливні твердолистяних порід (1 група)
Номенклатура
Дрова паливні твердолистяних порід (1 група)
Кількість
10
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Мирненський ліцей Малолюбашанської сільської ради Рівненського району Рівненської області
Повна назва
Мирненський ліцей Малолюбашанської сільської ради Рівненського району Рівненської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13979876

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП САВАНЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець САВАНЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3202809454

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 15:39
Підписаний договір
05.06.2025 09:07
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-05-000017
Дата створення проекту
05.06.2025 14:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.06.2025 17:45
Дата публікації висновку про результати
16.06.2025 17:35
Дата завершення усунення порушень
01.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.06.2025 № 44-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.06.2025 № 44-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-05-14-004965-a 14.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.06.2025 00:00
Документи рішення
05.06.2025 17:45
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Мирненського ліцею Малолюбашанської сільської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2025-05-14-004884-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протоколом уповноваженої особи від 14.05.2025 № 31 та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП САВАНЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 26.05.2025 № 34 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2025; Договір про закупівлю від 04.06.2025 № 40; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.06.2025. Проведеним аналізом розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП САВАНЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ встановлено наступне. Замовником у пункті 2 Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» встановлено вимогу: «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати: - підписаний додаток № 4, який свідчить про погодження з якісними характеристиками товару; - копії сертифікатів відповідності якщо товар підлягає сертифікації або довідка в довільній формі, якщо такий товар не підлягає обов’язковій сертифікації». В тендерній пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів ФОП САВАНЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ відсутні копії сертифікатів відповідності, якщо товар підлягає сертифікації або довідка в довільній формі, якщо такий товар не підлягає обов’язковій сертифікації. При цьому, вказані невідповідності не зафіксовані замовником при розгляді пропозиції ФОП САВАНЧУК МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ та не вказувались до усунення у виставленій, під час розгляду пропозиції учасника, вимозі про усунення невідповідностей, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, 11.06.2025 Замовником надано пояснення, які не cпростовують виявлені порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.06.2025 00:00
Дата публікації
16.06.2025 17:35
Документи висновку
16.06.2025 17:35
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
16.06.2025 Західним офісом Державної аудиторської служби України через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-05-14-004965-a. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання приписів Західного офісу Держаудитслужби та з метою усунення вищевказаних порушень, уповноважена особа Замовника зобов’язується вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, навчань з публічних закупівель, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пункту 43 Особливостей та більше не допускати вказаних порушень. Крім того, щодо вжиття заходів про проведення навчань з публічних закупівель надаємо докази, а саме скріншот повідомлення про підтвердження запису на курс «Останні зміни до законодавства та на що необхідно звернути увагу при проведенні закупівель»
Дата публікації
20.06.2025 17:05
Документи інформації про усунення порушення
20.06.2025 17:06
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Дрова паливні» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-14-004965-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Замовником у пункті 2 Додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» встановлено вимогу: «Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати: - підписаний додаток № 4, який свідчить про погодження з якісними характеристиками товару; - копії сертифікатів відповідності якщо товар підлягає сертифікації або довідка в довільній формі, якщо такий товар не підлягає обов’язковій сертифікації.». В тендерній пропозиції учасника. якого визнано переможцем торгів ФОП Саванчук Микола Васильович відсутні копії сертифікатів відповідності, якщо товар підлягає сертифікації або довідка в довільній формі, якщо такий товар не підлягає обов’язковій сертифікації. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Саванчук Микола Васильович пункту 2 Додатку 4тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.06.2025 10:31
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 10:32
-
Відповідь
Відповідь на запит до моніторингу закупівлі Дрова паливні (UA-2025-05-14-004965-a)
На виконання висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби від 05.06.2025 Мирненський ліцей повідомляє, що: 1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійсювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації. Загальний обсяг закупівлі деревини сформований, виходячи з наявної потреби. Загальна кількість необхідного до закупівель обсягу деревини сформована виходячи із їх обсягів використання Замовником за 2024-2025 роки. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за адресою https://mirne-litsey.e-schools.info/pages/fnansovij-zvt-ltseju. 3. Учасником була надана довідка № 83 від 21.05.2025, яка містить підписаний додаток № 4, який свідчить про погодження з якісними характеристиками товару. В довідці № 89 від 21.05.2025, поданої учасником вказано, що основним видом діяльності є оптова торгівля деревиною та інша діяльність у лісовому господарстві та торгівлі, що не потребує ліцензування або отримання дозволу, згідно діючого законодавства. Також, ФОП Саванчуком М.В. була надана інформація - довідка № 82 від 20.08.2024, щодо відповідності товару ДСТУ ТА ТУ, та додано сертифікат від Рівненської торгово-промислової палати (Сарненського відділення) про відповідність нормам та ДСТУ.
Рішеня
11.06.2025 17:35
Замовник
Документи повідомлення
11.06.2025 17:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 038 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
Мирненський ліцей Малолюбашанської сільської ради Рівненського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380969540637
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 038 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
Мирненський ліцей Малолюбашанської сільської ради Рівненського району Рівненської області
Контактний телефон:
+380969540637
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності