Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с.Федорівка ДК021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач , шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь від ВИРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-004664-a
Id Tender 607afa815f5446709dfea3f033add73e
План UA-P-2025-05-14-004409-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 11:37
Остання зміна 11.06.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 182 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
41 825 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 11:33 до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 11:33
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 11:33
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 14:54
до 29.05.2025 09:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 09:29
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 09:29
до 11.06.2025 14:31
Період уточнень
з 14.05.2025 11:33 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 11:33 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 14:54 до 29.05.2025 09:29
Період кваліфікації
з 22.05.2025 14:54 до 29.05.2025 09:29
Основні параметри
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с.Федорівка ДК021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач , шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 182 500 грн.
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с.Федорівка ДК021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач , шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с.Федорівка ДК021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач , шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
4 182 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
41825,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.05.2025 14:07
Закінчення аукціону
22.05.2025 14:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с.Федорівка ДК021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач , шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
34550, Україна, Рівненська область, с.Федорівка, вул. Шкільна
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
Пропозиція:
3 058 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд"
Пропозиція:
4 176 732 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ГАРАНТ-БУД"
Пропозиція:
2 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
Пропозиція:
3 703 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович
Пропозиція:
2 999 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
3 725 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.05.2025 14:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 11:37
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Опалько
Електронна пошта
Телефон
+380980342926
Замовник
ЄДРПОУ
04387705
Повна назва
ВИРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
34551
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
с. Вири
Адреса
вул. Центральна, буд. 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с.Федорівка ДК021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач , шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Період вимог/скарг з 29.05.2025 09:29 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 14:54 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 09:29
Довідка НАЗК
29.05.2025 09:29
Повідомлення про рішення
22.05.2025 14:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 11:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.Під час розгляду пропозиції ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ було виявленно відсутність наступних вимог та інформацій: 1. Інформації на вимогу п.2.1.4 Додатку 1 до тендерної документації -підтвердження наявності Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку довільної форми про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування та його адреса, марка, модель тощо) з наступним документальним підтвердженням. У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку з інформацією щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку з інформацією щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону Виробником /Постачальником протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Асфальтобетонний(ні) завод(и) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови». Для підтвердження надаються відповідні документи, що підтверджують атестацію (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску (фактичного місця розташування, що вказане в Атестаті виробництва) до моменту укладання не повинна перевищувати 150 км до місця виконання робіт. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт, з обов’язковим долученням транспортної схеми транспортування асфальту. 2. Інформації згідно п.3.1.2 Додатку 1 : Посвідчення з ОП головного інженера, виконавця робіт майстра по наступним НПАОП : - НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці і промислова безпека у будівництві ; - НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів; - НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання , що працює під тиском; - НПАОП 0.00-1.75- Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; - НПАОП 0.00-7.14-17 Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками; - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями ; - НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках. Посвідчення з ОП на інженера з охорони праці по наступним НПАОП - НПАОП 40.1-1.21-98 Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів; - НПАОП 45.2-7.02-12 Охорона праці і промислова безпекау будівництві; - НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів; - НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання яке працює під тиском; - НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; - НПАОП 0.00-7.14-17 Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками; - НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - НПАОП 40.1-1-107-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів; - НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників; - НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці. 3. Інформації згідно п 1.1.3, а саме позитивний лист по кожному з наданих учасником аналогічних договорів .
Створено
27.05.2025 11:28
Надати до
28.05.2025 11:28
Договір
UA-2025-05-14-004664-a-c1
Підписаний і діє
Номер
38
2 999 000 грн.
2 999 000 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с.Федорівка ДК021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач , шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Номенклатура
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с.Федорівка ДК021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач , шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВИРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04387705

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3525516697

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 14:31
-
11.06.2025 14:30
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000078
Дата створення проекту
09.06.2025 17:36
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 18:28
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.06.2025 № 45-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.06.2025 № 45-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-14-004664-a 14.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 18:28
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с.Федорівка ДК021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-14-004664-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Замовником в електронній системі закупівель було розміщено вимогу про усунення невідповідностей до учасника ФОП Оганесян Агван Арамович , а саме: згідно п.3.1.2 Додатку 1 до тендерної документації кваліфікація спеціалістів інженерно-технічних працівників (а саме: головний інженер, виконавець робіт, майстер, інженер з охорони праці) підтверджується додатково документами встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол або витяг з протоколу засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій в частині: посвідчення з ОП головного інженера, виконавця робіт, майстра по НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів. Учасник ФОП Оганесян Агван Арамович не виправив вищезазначену невідповідність та не нанадав посвідчення та протокол або витяг засідання комісії з перевірки знань охорони праці на майстра Оганесяна Агвана Арамовича по НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів. Обґрунтуйте причини невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян Агван Арамович відповідно до абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.06.2025 10:50
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 10:51
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби щодо закупівлі ID: UA-2025-05-14004664-a
У відповідь на запит щодо моніторингу процедури закупівлі за предметом «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Шкільна для благоустрою с. Федорівка» (ДК 021:2015 – 45230000-8) повідомляємо наступне: 1. Щодо очікуваної вартості технічних та якісних характеристик: Очікувана вартість розрахована на підставі дефектного акту, розробленого з урахуванням обсягів послуг, визначених на місцевості (попереднє обстеження ділянки ремонту), і поточних середньоринкових цін на матеріали, механізми, транспорт і оплату праці. Зокрема:використано цінову інформацію з офіційних джерел, зокрема: Держстат (середні ціни на будматеріали),інформація від постачальників у регіоні,попередні договори аналогічних закупівель за останні 12 місяців (у межах того ж коду CPV).Розрахунки були затверджені замовником та погоджені з уповноваженою особою при плануванні закупівлі згідно з частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо обґрунтування: Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Вирівської сільської територіальної громади за посиланням: https://vyrivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-potochnij-remont-dorozhnogo-pokrittya--vulici-shevchenka-dlya-blagous-14-08-34-14-05-2025/ 3. Щодо документів з охорони праці: У складі тендерної пропозиції Учасника (ФОП Оганесян Арган Армович) надано дійсні: посвідчення та протоколи перевірки знань з питань охорони праці головного інженера; інженера з охорони праці; виконавця робіт. Наголошуємо, що посвідчення, видане за НПАОП 0.00-1.83-18 «Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів», відсутнє з причини, що в проектно-кошторисній документації не передбачено використання вантажопідіймальних механізмів або навантажувачів під час виконання робіт. Таким чином, вимога щодо надання посвідчення відповідно до вказаного НПАОП не є критичною для цієї закупівлі, що узгоджується з принципом пропорційності вимог тендерної документації до предмета закупівлі (відповідно до частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).НПАОП 0.00-1.83-18 застосовується виключно у випадках фактичного використання вантажопідіймальних механізмів. Якщо ж такого обладнання не передбачено кошторисом — вимога про наявність посвідчення не є обов’язковою. Таким чином тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Норма пункту 44 Особливостей стосується відсутності критично важливого персоналу, або порушення обов’язкової вимоги,що в даному випадку не мало місця. Ключовим акцентом зауважимо, що було досягнуто значної економії коштів, договір про закупівлю уже укладено до початку моніторингу тому вимога про відхилення учасника не може бути виконана на даному етапі закупівлі , а посвідчення були надані на фахівців, які реально виконуватимуть роботи.
Рішеня
13.06.2025 15:43
Замовник
Документи повідомлення
13.06.2025 15:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 182 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
ВИРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380980342926
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 182 500 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
ВИРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380980342926
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності