Показати схожі тендери

Закупівля Електричне обладнання - зарядні станції Bluetti від Військова частина А4440.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-05-14-004351-a
Id Tender 4624552e1e474b8996935e267f4cdd59
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 11:31
Остання зміна 03.06.2025 11:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
271 990 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 360 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 01:00 до 23.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 11:23
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:38
до 30.05.2025 11:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 10:58
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 11:25
до 03.06.2025 11:50
Період уточнень
з 14.05.2025 11:23 до 20.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:38 до 30.05.2025 11:25
Період кваліфікації
з 26.05.2025 15:38 до 30.05.2025 11:25
Основні параметри
Електричне обладнання - зарядні станції Bluetti
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
271 990 грн.
Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Назва предмета закупівлі
Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Очікувана вартість
271 990 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1360,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 14:57
Закінчення аукціону
26.05.2025 15:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Зарядні станції Bluetti
Код ДК 021:2015
31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київ
Дата постачання по
26.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Ткаченко Андрій Вячеславович
Пропозиція:
259 974 грн.
Учасник:
ТОВ "БІТІЕС-ГРУП"
Пропозиція:
234 000 грн.
Учасник:
ФОП "ГОРБАТЕНКО ВІРА МИХАЙЛІВНА"
Пропозиція:
266 500 грн.
Учасник:
ФОП "СРІБРАНЕЦЬ ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
271 674 грн.
Учасник:
ФОП ХОЛОД СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
252 200 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 14:57
Документи закупівлі
14.05.2025 11:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Марчук
Електронна пошта
Телефон
+380958178449
Замовник
ЄДРПОУ
26629646
Повна назва
Військова частина А4440
Поштовий індекс
04116
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
-
Кваліфікація
Лот № 1 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Період вимог/скарг з 28.05.2025 10:58 по 31.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 15:38 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
28.05.2025 10:58
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 30.05.2025 11:25 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 10:58 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
30.05.2025 11:25
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФОП Холод С.М. (код 2803620779) 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФОП Холод С.М. (код 2803620779) невідповідностей Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до ч.11 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Згідно ч.8 ст.14 Закону, у разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону (у разі його проведення). За результатами проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-14-004351-a), аукціон в якій завершився о 15:38 “26” травня 2025 року, найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою закупівель автоматично визначено пропозицію учасника ТОВ "БІТІЕС-ГРУП" (код 36343856) на загальну суму 234 000,00 грн. (двісті тридцять чотири тисячі грн. 00 коп.) У ході розгляду пропозицій учасників закупівлі, пропозицію ТОВ "БІТІЕС-ГРУП" (код 36343856) було відхилено Замовником як таку, що не відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією, за результатами аукціону, автоматично визначено пропозицію ФОП Холод С.М. (код 2803620779), на загальну суму 252 200,00 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі двісті грн. 00 коп.). У ході розгляду пропозиції ФОП Холод С.М. (код 2803620779) було виявлено ряд невідповідностей, зазначених в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, а саме: 1) Відповідно до пункту 12.4 Оголошення, учасники закупівлі у складі пропозиції повинні були надати проект договору (Додаток №2), заповнений в частині постачальника, скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника, що підтверджує погодження Учасника з основними умовами договору. ФОП Холод С.М. (код 2803620779) надав серед документів своєї пропозиції проект договору без заповнення пункту 3.1 та специфікації, чим порушив вимоги Оголошення. 2) Відповідно до пункту 12.9 Оголошення, Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом подання довідки у довільній формі у складі пропозиції. ФОП Холод С.М. (код 2803620779) надав довідку №8-004351 від 22.05.2025 року, з посиланням на пункт 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, чим порушив вимоги Оголошення. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 2 частини 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою КМУ від “11” листопада 2022 року №1275 (далі – Особливості), у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. На виконання зазначеної вище норми Особливостей, Замовник повинен оприлюднити повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі ФОП Холод С.М. (код 2803620779) у його складі його пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ФОП Холод С.М. (код 2803620779) невідповідностей в інформації та/або документах. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Холод С.М. (код 2803620779) у строк, який не може перевищувати 24 години з моменту розміщення Замовником такого повідомлення в електронній системі закупівель. Уповноважена особа: Штаб-сержант 3 категорії групи логістики штабу військової частини А4440 старший сержант Сергій МАРЧУК
Створено
29.05.2025 10:36
Надати до
30.05.2025 10:36
Договір
UA-2025-05-14-004351-a-a1
Підписаний і діє
Номер
186
252 200 грн.
252 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
13 (штуки)
Зарядні станції Bluetti
Номенклатура
Зарядні станції Bluetti
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 26 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А4440
Повна назва
Військова частина А4440
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26629646

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП ХОЛОД СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Повна назва
ФОП ХОЛОД СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2803620779

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA083047950000026005053736079
ПІБ підписанта
ХОЛОД СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Посада підписанта
ФІЗИЧНА ОСОБА–ПІДПРИЄМЕЦЬ
Діє на підставі
Запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 24.06.2019, 23810000000010655
Номер телефону
380933877695
Електронна пошта
Документи договору
03.06.2025 11:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
271 990 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 09:00
Замовник:
Військова частина А4440
Контактний телефон:
+380958178449
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
271 990 грн.
Період подання пропозицій
до 23.05.2025 09:00
Замовник:
Військова частина А4440
Контактний телефон:
+380958178449
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності