Показати схожі тендери

Закупівля Верстати (Закупівля здійснюється в межах реалізації проєкту «Розвиваємо STEM-освіту разом: інноваційне навчання в Ліппе та Луцьку» (номер проєкту NAKOPA 106 377)) від Виконавчий комітет Луцької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-004257-a
Id Tender cc3105375a2f44fba76cac07e3a7f06f
План UA-P-2025-05-14-004807-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.05.2025 11:20
Остання зміна 16.06.2025 12:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
560 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 800 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 11:20 до 26.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 11:20
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 11:20
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 13:49
до 02.06.2025 15:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 15:13
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 15:13
до 16.06.2025 12:31
Період уточнень
з 14.05.2025 11:20 до 23.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 11:20 до 23.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 13:49 до 02.06.2025 15:13
Період кваліфікації
з 27.05.2025 13:49 до 02.06.2025 15:13
Основні параметри
Верстати (Закупівля здійснюється в межах реалізації проєкту «Розвиваємо STEM-освіту разом: інноваційне навчання в Ліппе та Луцьку» (номер проєкту NAKOPA 106 377))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
560 000 грн.
Верстати
Назва предмета закупівлі
Верстати
Очікувана вартість
560 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.05.2025 13:26
Закінчення аукціону
27.05.2025 13:49
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Фрезерний верстат з ЧПУ
Опис предмета закупівлі
Фрезерний верстат з ЧПУ
Код ДК 021:2015
42620000-8 - Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Дата постачання по
27.06.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПУ
Опис предмета закупівлі
Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПУ
Код ДК 021:2015
42620000-8 - Токарні, розточувальні та фрезерувальні верстати
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19
Дата постачання по
27.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Замовником після підписання Сторонами накладної на Товар, але не пізніше, ніж протягом 10 банківських днів з дати підписання накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СІ-ЕН-СІ МАШИНС"
Пропозиція:
471 870 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Харченко Оксана Яківна"
Пропозиція:
494 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.05.2025 13:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 17:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дубіцький Андрій Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380332777916
Замовник
ЄДРПОУ
04051327
Повна назва
Виконавчий комітет Луцької міської ради
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
Україна, Волинська обл., м.Луцьк, вул.Богдана Хмельницького, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Верстати
Період вимог/скарг з 02.06.2025 15:13 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 13:49 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України "Про Публічні закупівлі" Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
02.06.2025 15:14
Довідка НАЗК
02.06.2025 15:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 13:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 11:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 11:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до додатку 1 до Тендерної документації: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів). Відповідно до додатку 5 Тендерної документації для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації Учасник надає Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Також Додаток 4 до тендерної документації подається учасником у складі тендерної пропозиції закріплений підписом і печаткою, як підтвердження з якісними, кількісними та технічними характеристиками предмета закупівлі, та лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону. Натомість у складі тендерної пропозиції Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів), достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Також учасник надав Додаток 4 у складі тендерної пропозиції не закріплений підписом і печаткою, як підтвердження з якісними, кількісними та технічними характеристиками предмета закупівлі, та надав лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару без зазначення її адреси та контактного номеру телефону. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів), достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Також Учасник повинен надати Додаток 4 до тендерної документації подається учасником у складі тендерної пропозиції закріплений підписом і печаткою, як підтвердження з якісними, кількісними та технічними характеристиками предмета закупівлі, та лист (довільної форми) щодо наявності сервісної служби для гарантійного та післягарантійного обслуговування поставленого товару із зазначенням її адреси та контактного номеру телефону.
Створено
29.05.2025 17:21
Надати до
30.05.2025 17:21
Договір
UA-2025-05-14-004257-a-b1
Підписаний і діє
Номер
443
471 870 грн.
471 870 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.06.2025
Строк дії договору з
13.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Фрезерний верстат з ЧПУ
Номенклатура
Фрезерний верстат з ЧПУ
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
195 390
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 27 червня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПУ
Номенклатура
Фрезерно-гравірувальний верстат з ЧПУ
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
138 240
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 27 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Луцької міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Луцької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04051327

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СІ-ЕН-СІ МАШИНС"
Повна назва
ТОВ "СІ-ЕН-СІ МАШИНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43748394

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.06.2025 12:31
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
560 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 12:00
Замовник:
Виконавчий комітет Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332777916
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
560 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 12:00
Замовник:
Виконавчий комітет Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332777916
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності