Зміст
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Миколаївський ремонтно-монтажний комбінат» на закупівлю товару за темою: код CPV 30140000-2 по ДК 021:2015 - Лічильна та обчислювальна техніка (Апарат касовий) РПЗ - 9.240 (UA-P-2025-04-24-004290-a ). Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-14-001037-a У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1). Учасником торгів ПрАТ «Миколаївський ремонтно-монтажний комбінат» наданий файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 5.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника (якщо учасник резидент), в якому не заповнені відомості, а саме : - в Розділі «Загальні відомості про компанію» не заповнені в графі 4 «Виконавчий орган (найменування, склад: П.І.Б./імена членів виконавчого органу, країна громадянства)» – відсутня інформація про країну та громадянство. - в Розділі «Склад майна контрагента кінцевий бенефіціарний власник (UBO) не заповнений розділ 11 «П.І.Б. та країна громадянства довірчого керуючого (якщо кінцевий власник є номінальним власником» та розділ 13 «Материнська/холдингова компанія/основна компанія групи, частиною якої є ваша компанія (назва, країна реєстрації, реєстраційний номер)». - в розділі «Документи» не заповнений розділ 2 «Копії документів, що підтверджують повноваження представника (за наявності)». 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.4.розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Додаток А до ТД «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: - Файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 5.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника (якщо учасник резидент). 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Файл у форматі pdf, відсканований з Анкети для резидентів відповідно до додатку 5.1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» тендерної документації), підписаний уповноваженою особою учасника (якщо учасник резидент) із заповненими графами: - в Розділі «Загальні відомості про компанію» графа 4 «Виконавчий орган (найменування, склад: П.І.Б./імена членів виконавчого органу, країна громадянства)» – відсутня інформація про країну та громадянство; - в Розділі «Склад майна контрагента кінцевий бенефіціарний власник (UBO) графа 11 «П.І.Б. та країна громадянства довірчого керуючого (якщо кінцевий власник є номінальним власником» та графа 13 «Материнська/холдингова компанія/основна компанія групи, частиною якої є ваша компанія (назва, країна реєстрації, реєстраційний номер)»; - в розділі «Документи» графа 2 «Копії документів, що підтверджують повноваження представника (за наявності)». Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 09.06.2025 № 1064 Міронов С.