Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36 За кодом ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІНГУЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-000975-a
Id Tender 7bf3802545f144218488c4de255d1b2c
План UA-P-2025-05-14-000999-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.05.2025 09:21
Остання зміна 26.06.2025 13:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
957 115 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 785.58 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 09:21 до 31.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 09:21
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 09:21
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.06.2025 12:53
до 25.06.2025 16:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 11:29
до 01.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 25.06.2025 16:24
-
Період уточнень
з 14.05.2025 09:21 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 09:21 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.06.2025 12:53 до 25.06.2025 16:24
Період кваліфікації
з 10.06.2025 12:53 до 25.06.2025 16:24
Основні параметри
Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36 За кодом ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи
Термін виконання робіт: до 30.06.2025 року
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
957 115 грн.
Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36
Назва предмета закупівлі
Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36
Очікувана вартість
957 115 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4785,58
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.06.2025 12:18
Закінчення аукціону
10.06.2025 12:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
56180, Україна, Миколаївська область, с. Мар'ївка, вул. Шкільна, 36
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через ДКСУ на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів. Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг. У випадку затримки оплати Послуги Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату наданих Виконавцем Послуг протягом 14-ти календарних днів з дня надходження коштів на свій рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1"
Пропозиція:
499 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
956 362.44 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Сорочан Сергій Вікторович
Пропозиція:
369 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
370 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.06.2025 12:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 13:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
14.05.2025 09:21
-
14.05.2025 09:21
-
14.05.2025 09:21
Проект договору
14.05.2025 09:21
-
14.05.2025 09:21
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Шапран
Електронна пошта
Телефон
+380981360216, +380637134229
Замовник
ЄДРПОУ
43423128
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІНГУЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
56180
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Баштанський р-н, СЕЛО ЛОЦКИНЕ
Адреса
ВУЛИЦЯ ПОШТОВА, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36
Період вимог/скарг з 12.06.2025 11:29 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.06.2025 12:53 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
Учасник ФОП Сорочан Сергій Вікторович не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, відповідно до статті 29 Закону та абзацом 9 пункту 37 Особливостей
Документи кваліфікації
12.06.2025 11:29
Повідомлення про рішення
10.06.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
10.06.2025 12:53
Надати до
12.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 18.06.2025 15:02 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 11:29 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
18.06.2025 15:02
Повідомлення про рішення
12.06.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
12.06.2025 11:29
Надати до
14.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 6 до тендерної документації зазначено, що Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: документи та інформацію, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, наведеним у Додатку 2 до тендерної документації та відповідно до вимог пп. 2 п. 1 розділу 3 Тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося: «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше одного договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору). Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт (надання послуг) з встановлення (або монтажу, або улаштування, або капітального ремонту, або поточного ремонту тощо) автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу тощо. 3.1.2. скан-копію аналогічного договору, документи, що підтверджують факт його виконання у повному обсязі, а саме: акт прийому виконаних робіт/послуг та/або інші документи, які підтверджують факт виконання аналогічного договору в повному обсязі. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. 3.1.3. сканований оригінал позитивного листа-відгуку від контрагента за договором, що зазначений у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартість) договору та інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості, своєчасності тощо. У разі надання Учасником аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу. Для підтвердження виконання такого аналогічного договору на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Учасником ТОВ «СПАС» не надано в складі тендерної пропозиції підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для усунення невідповідності Учасник ТОВ «СПАС» повинен надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше одного договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору). Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт (надання послуг) з встановлення (або монтажу, або улаштування, або капітального ремонту, або поточного ремонту тощо) автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу тощо; скан-копію аналогічного договору, документи, що підтверджують факт його виконання у повному обсязі, а саме: акт прийому виконаних робіт/послуг та/або інші документи, які підтверджують факт виконання аналогічного договору в повному обсязі. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами; сканований оригінал позитивного листа-відгуку від контрагента за договором, що зазначений у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартість) договору та інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості, своєчасності тощо. У разі надання Учасником аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб – порталі Уповноваженого органу. Для підтвердження виконання такого аналогічного договору на веб – порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. 2. Відповідно до пункту 4 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 6 до тендерної документації зазначено, що Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності пп. 4 п. 1 розділу 3 Тендерної документації та Додатку 4 до Тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованих учасником послуг вимогам до предмету закупівлі повинна бути підтверджена: документами та інформацією, передбаченими Додатком 4 до Тендерної документації. Відповідно до пункту 11.1 Додатку 4 до тендерної документації встановлено, зокрема: «При складанні пояснювальної записки до розділу «Договірна ціна», Учасник повинен враховувати показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» №?389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» №?64/2022, у редакціях, що стосуються періоду (дати), у якій здійснюється розрахунок Договірної ціни. Нормальна тривалість робочого часу працівників повинна бути розрахована виходячи із норми тривалості робочого часу 40 годин на тиждень. У випадку, якщо на підприємстві застосовується збільшена або скорочена норма тривалості робочого часу, Учасник зобов’язаний надати підтверджуючі документи, такі як: колективний договір та/або правила внутрішнього трудового розпорядку та/або наказ по підприємству про встановлення відповідної норми тривалості робочого часу та/або графік змінності та/або інші внутрішні документи підприємства, що підтверджують встановлений режим робочого часу. Учасником в складі тендерної пропозиції надано пояснювальну записку, відповідно до якої Учасником ТОВ «СПАС» зазначена середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 171,75 люд.год. Також, Учасником ТОВ «СПАС» надано в складі тендерної пропозиції: наказ від 13.02.2025 року «Про прийом на роботу», відповідно до якого прийнято на постійну роботу на посаду Керівника робіт, начальника експлуатаційного відділу протипожежних систем протипожежного захисту Герасименка Олександра Михайловича на неповний робочий день (0,5 ставки); наказ № 8 від 13.02.2025 року «Про прийом на роботу», відповідно до якого прийнято на постійну роботу на посаду Електромонтера охоронно – пожежної сигналізації Вербицького Андрія Віталійовича на неповний робочий день; наказ № 9 від 13.02.2025 року «Про прийом на роботу», відповідно до якого прийнято на постійну роботу на посаду Електромонтера охоронно – пожежної сигналізації Шпата Олександра Івановича на неповний робочий день. Учасником не надано підтверджуючі документи, такі як: колективний договір та/або правила внутрішнього трудового розпорядку та/або наказ по підприємству про встановлення відповідної норми тривалості робочого часу та/або графік змінності та/або інші внутрішні документи підприємства, що підтверджують встановлений режим робочого часу, для підтвердження скороченої норми тривалості робочого часу. Для усунення невідповідності Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції підтверджуючі документи, такі як: колективний договір та/або правила внутрішнього трудового розпорядку та/або наказ по підприємству про встановлення відповідної норми тривалості робочого часу та/або графік змінності та/або інші внутрішні документи підприємства, що підтверджують встановлений режим робочого часу, для підтвердження скороченої норми тривалості робочого часу, який застосовано на підприємстві.
Створено
17.06.2025 11:57
Надати до
18.06.2025 11:57
Період вимог/скарг з 20.06.2025 09:31 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 15:02 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
Учасник ТОВ " ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА №1" не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
20.06.2025 09:31
Повідомлення про рішення
18.06.2025 15:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
18.06.2025 15:02
Надати до
20.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 25.06.2025 16:24 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.06.2025 09:31 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.06.2025 16:24
Довідка НАЗК
25.06.2025 16:24
Повідомлення про рішення
20.06.2025 09:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 6 до тендерної документації, зазначено, що Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, наведеним у Додатку 2 до тендерної документації, а також відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати:««Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене)». У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надав Довідку вих. № ПОС-983/25 від 20.05.2025 р., у рядку 1 якої зазначено наявність: «Приміщення під офіс та склад за адресою: м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, буд. 76 кв. 4., загальною площею 63,3 м2» з підставою користування: «Орендоване. договір оренди приміщення від 22.10.2024 року з гр. Совік Лідією Сергіївною ІПН: 1750600906». Для усунення невідповідностей Учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» повинен надати оновлену довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене), у тому числі щодо «Приміщення під офіс та склад за адресою: м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, буд. 76, кв. 4, загальною площею 63,3 м?». 2. Відповідно до пункту 2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 6 до тендерної документації, зазначено, що Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, наведеним у Додатку 2 до тендерної документації, а також відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації. Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати: «Довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду, ПІБ, освіту, кваліфікацію та досвіду кожного працівника з наданням документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та документів, а також підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (диплом/ свідоцтво/посвідчення тощо) та розряд (у разі встановлення вимоги про його наявність). Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників або цивільно – правові чи інші договори Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність: - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (надати скан-копію дипломів/посвідчень, трудової книжки/послужного списку тощо). - Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд). - Налагоджувальник приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд). Мінімальна кількість виконавців робіт, які будуть залучатися до виконання робіт, інформація про яких зазначається учасником у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та на яких надаються документи, згідно з цим пунктом, має складати дві особи. Примітка. Документи вимагаються для підтвердження фактичної наявності у компанії-учасника кваліфікованих спеціалістів, необхідних для якісного проведення робіт (ст. Закону) та правильних і швидких дій у разі виникнення небезпеки. З огляду на специфіку робіт, а саме роботи з підвищеною небезпекою на діючому об’єкті, з перебуванням людей». У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надав Довідку вих. № ПОС-985/25 від 20.05.2025 р., яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У рядку 1 цієї довідки зазначено працівника Штеренберга Юрія Михайловича на посаді: «начальник бригади — керівник робіт» із зазначення освіти, кваліфікації: «вища освіта, закінчив Одеський політехнічний інститут. Спеціальність «Автоматика і телемеханіка», Інженер-електрик, диплом Д-1 № 349661 від 21.06.1980р. Кваліфікація - Інженер-електрик». Однак , у копії диплома серії Д-І №?349661 зазначений заклад - «Одеський орден Трудового Червоного Прапора політехнічний інститут», а не «Одеський політехнічний інститут», як зазначено у довідці. Для усунення невідповідностей учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» повинен надати оновлену довідку в довільній формі, підписану уповноваженою особою учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням достовірної інформації про посаду, ПІБ, освіту, кваліфікацію та досвід кожного працівника відповідно до наданих у сладі тендерної пропозиції підтверджуючих документів. 3. Відповідно до пункту 2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 6 до тендерної документації, зазначено, що Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: документи та інформацію, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, наведеним у Додатку 2 до тендерної документації, а також відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації. Згідно з пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати: «Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки / чистого доходу) за 2024 рік з метою підтвердження фінансової спроможності повинен надати підтверджуючі документи з відміткою органу статистики або контролюючого органу ДПС (квитанція №2), а саме: - Баланс (форма №1); - Звіт про фінансові результати (форма №2); - Звіт про рух грошових коштів (форма №3); Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності». У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік; - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік. Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" Фізичні особи – підприємці надають податкову декларацію за 2024 рік. У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Надана фінансова звітність повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) за 2024 рік становив не менше ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі». У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» надав фінансову звітність мікропідприємства, а саме: Баланс (форма №?1-мс) та Звіт про фінансові результати за 2024 рік, проте у складі тендерної пропозиції відсутня відмітка органу статистики або квитанція №?2 контролюючого органу ДПС. Для усунення невідповідностей учасник ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» повинен надати або оновлені документи для підтвердження фінансової спроможності з відміткою органу статистики або квитанцію №?2, що підтверджує прийняття контролюючим органом ДПС фінансової звітності за 2024 рік.
Створено
24.06.2025 15:56
Надати до
25.06.2025 15:56
Договір
UA-2025-05-14-000975-a-b1
Очікує підписання
956 362.44 грн.
956 362.44 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36
Номенклатура
Послуги з встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування на об’єкті: Мар’ївська гімназія Інгульської сільської ради Баштанського району Миколаївської області за адресою: Миколаївська область, Баштанський район, с. Мар’ївка, вул. Шкільна, 36
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІНГУЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІНГУЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43423128

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Повна назва
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41962557

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
957 115 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 10:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІНГУЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380981360216, +380637134229
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
957 115 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 10:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ІНГУЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380981360216, +380637134229
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності