Показати схожі тендери

Закупівля Шини автомобільні за кодом ДК ЄЗС 021:2015 – 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34351100-3) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ” ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-14-000603-a
Id Tender 1edbaca4165b4fa4b3688a497c57254c
План UA-P-2025-01-24-012920-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 14.05.2025 09:01
Остання зміна 14.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.05.2025 09:00 до 22.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.05.2025 09:00
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.05.2025 09:00
до 19.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.05.2025 16:32
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 10:45
до 03.06.2025 00:00
Період уточнень
з 14.05.2025 09:00 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 14.05.2025 09:00 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.05.2025 16:32
Основні параметри
Шини автомобільні за кодом ДК ЄЗС 021:2015 – 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34351100-3)
Закупівля відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.22 №1178 (із змінами та доповненнями)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
700 000 грн.
Шини автомобільні за кодом ДК ЄЗС 021:2015 – 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34351100-3)
Назва предмета закупівлі
Шини автомобільні за кодом ДК ЄЗС 021:2015 – 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34351100-3)
Примітки
Більш детально в тендерній документації.
Очікувана вартість
700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.05.2025 15:57
Закінчення аукціону
23.05.2025 16:32
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 58 (штуки)
Шини 215/75 R16 C 113/111R (літо)
Опис предмета закупівлі
Шини 215/75 R16 C 113/111R (літо)
Код ДК 021:2015
34351100-3 - Автомобільні шини
Кількість
58
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Позиція : №2 90 (штуки)
Шини 215/75 R16 C 113R (зима)
Опис предмета закупівлі
Шини 215/75 R16 C 113R (зима)
Код ДК 021:2015
34351100-3 - Автомобільні шини
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Позиція : №3 6 (штуки)
Шини 235/65 R16 С 115R (літо)
Опис предмета закупівлі
Шини 235/65 R16 С 115R (літо)
Код ДК 021:2015
34351100-3 - Автомобільні шини
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Позиція : №4 24 (штуки)
Шини 235/65 R16 С 115/113R (зима)
Опис предмета закупівлі
Шини 235/65 R16 С 115/113R (зима)
Код ДК 021:2015
34351100-3 - Автомобільні шини
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Позиція : №5 14 (штуки)
Шини 205/75 R16 С 110/108R (зима)
Опис предмета закупівлі
Шини 205/75 R16 С 110/108R (зима)
Код ДК 021:2015
34351100-3 - Автомобільні шини
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43021, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставленого Товару протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами документів, передбачених цим Договором.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ВІКІНГ ОЙЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
692 232.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВТОТАЙРС"
Пропозиція:
599 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДНІПРОШИНА"
Пропозиція:
580 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
692 960 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.05.2025 15:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.05.2025 09:01
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
14.05.2025 09:01
Тендерна документація
Скасування
14.06.2025 00:00
Допущено помилку згідно Додатку 2 (Технічне завдання) до тендерної документації, а саме: вказаний не достовірний індекс навантаження шин.
03.06.2025 11:21
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Радчук Олександр Олексійович
Електронна пошта
Телефон
380997055227
Замовник
ЄДРПОУ
38527798
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ” ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
43021
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Кваліфікація
Лот № 1 Шини автомобільні за кодом ДК ЄЗС 021:2015 – 34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34351100-3)
Період вимог/скарг з 28.05.2025 10:45 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 16:32 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
28.05.2025 10:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.05.2025 16:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 3.5 частини 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено надання у складі тендерної пропозиції Учасника цінової пропозиції (форма «Лист-пропозиція» згідно Додатку 1 до тендерної документації). Учасник надав цінову пропозицію, в якій не коректно зазначена інформація щодо предмету закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога передбачена абзацом 9 пункту 3.5 частини 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», а саме: «3.5. Інші документи від учасника, що подаються у складі тендерної пропозиції: … цінова пропозиція (згідно Додатку 1 до тендерної документації). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідностей Учасник повинен дозавантажити: Цінову пропозицію (згідно Додатку 1 до тендерної документації).
Створено
27.05.2025 09:35
Надати до
28.05.2025 09:35
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 10:45 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 10:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.05.2025 09:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1) Перелік виявлених невідповідностей: Пунктом 3.5 частини 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено надання у складі тендерної пропозиції Учасника цінової пропозиції (форма «Лист-пропозиція» згідно Додатку 1 до тендерної документації). Учасник надав цінову пропозицію, в якій не коректно зазначена інформація щодо предмету закупівлі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога передбачена абзацом 9 пункту 3.5 частини 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», а саме: «3.5. Інші документи від учасника, що подаються у складі тендерної пропозиції: … цінова пропозиція (згідно Додатку 1 до тендерної документації). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідностей Учасник повинен дозавантажити: Цінову пропозицію (згідно Додатку 1 до тендерної документації).
Створено
28.05.2025 10:48
Надати до
29.05.2025 10:48
Торги відмінено
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ” ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380997055227
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ” ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380997055227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності