Показати схожі тендери

Закупівля Комп’ютерне обладнання від ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-014213-a
Id Tender 9fbbc24ef66f46e3add26411df763cc8
План UA-P-2025-05-01-016513-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.05.2025 17:49
Остання зміна 21.07.2025 10:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 838 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 193.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 17:48 до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 17:48
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 17:48
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00
до 07.07.2025 15:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.07.2025 15:09
до 13.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.07.2025 15:09
до 21.07.2025 10:34
Період уточнень
з 13.05.2025 17:48 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 17:48 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00 до 07.07.2025 15:09
Період кваліфікації
з 30.06.2025 00:00 до 07.07.2025 15:09
Основні параметри
Комп’ютерне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 838 700 грн.
Комп’ютерне обладнання
Назва предмета закупівлі
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
4 838 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24193,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
145 161
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 500 (штуки)
Монітори
Опис предмета закупівлі
Монітори
Код ДК 021:2015
30231300-0 - Дисплейні екрани
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, вул. Стрілецька, 3-а, м. Вінниця вул. Богдана Хмельницького, 3-а, м.Луцьк просп. Лесі Українки, 4, м.Дніпро вул. Київська, 83, м.Житомир вул. Новака, 45, м.Ужгород вул. Незалежної України, 56-а, м.Запоріжжя вул. Деповська, 89-а, м. Івано-Франківськ пров. Будівельників, 5-а, м. Київ вул. Леоніда Куценка, 12, м. Кропивницький вул. Бортнянського, 11-а, м. Львів вул. Вадима Благовісного, 68, м. Миколаїв вул. Михайла Болтенка, 10, м. Одеса вул. Сінна, 45, м. Полтава вул. Кавказька, 9-а, м. Рівне майдан Незалежності, 3/1, м. Суми вул. Громадського Олега, 1-а, м. Харків вул. Стрітенська, 7-а, м. Херсон пров. Шевченка, 10, м. Хмельницький вул. Володимира Ложешнікова, 56, м. Черкаси вул. Університетська, 31, м. Чернівці вул. Коцюбинського, 40, м. Чернігів
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Позиція : №2 800 (штуки)
Комплект клавіатури та маніпулятору типу «миша»
Опис предмета закупівлі
Комплект клавіатури та маніпулятору типу «миша»
Код ДК 021:2015
30237400-3 - Пристрої введення даних
Кількість
800
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, вул. Стрілецька, 3-а, м. Вінниця вул. Богдана Хмельницького, 3-а, м.Луцьк просп. Лесі Українки, 4, м.Дніпро вул. Київська, 83, м.Житомир вул. Новака, 45, м.Ужгород вул. Незалежної України, 56-а, м.Запоріжжя вул. Деповська, 89-а, м. Івано-Франківськ пров. Будівельників, 5-а, м. Київ, вул. Нововокзальна, 17, м. Київ, вул. Леоніда Куценка, 12, м. Кропивницький вул. Бортнянського, 11-а, м. Львів вул. Вадима Благовісного, 68, м. Миколаїв вул. Михайла Болтенка, 10, м. Одеса вул. Сінна, 45, м. Полтава вул. Кавказька, 9-а, м. Рівне майдан Незалежності, 3/1, м. Суми вул. Текстильна, 1-б, м. Тернопіль вул. Громадського Олега, 1-а, м. Харків вул. Стрітенська, 7-а, м. Херсон пров. Шевченка, 10, м. Хмельницький вул. Володимира Ложешнікова, 56, м. Черкаси вул. Університетська, 31, м. Чернівці вул. Коцюбинського, 40, м. Чернігів
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за Товар у національній валюті України – гривні шляхом перерахування коштів (з урахуванням фінансових можливостей Покупця) на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’ять) робочих днів після поставки Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
25.06.2025 17:52
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
13.05.2025 17:48
Критерії оцінки
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМЕЛ"
Пропозиція:
4 836 300 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 17:53
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Фурик
Електронна пошта
Телефон
+380442449464
Сайт:
https://www.dcz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03491079
Повна назва
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Еспланадна, 8/10
Кваліфікація
Лот № 1 Комп’ютерне обладнання
Період вимог/скарг з 07.07.2025 15:09 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 00:00 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 15:09
Довідка НАЗК
07.07.2025 15:09
Повідомлення про рішення
30.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 17:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 17:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник в складі тендерної пропозиції надав Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (вих. № 03/050 від 20.05.2025) (файл: Інформація про тех характеристики.pdf), в пункті 5 якої зазначив кількість моніторів та перелік адрес їх доставки, які необхідно поставити, які не відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, проте не призводять до зміни предмета закупівлі. Підпунктом 3.1 пункту 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено, що Учасник має надати довідку в довільній формі, якою підтверджується відповідність запропонованого Учасником товару встановленим Замовником технічним, кількісним та якісним вимогам до предмета закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність до вимог тендерної документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в частині кількості моніторів та переліку адрес їх доставки.
Створено
03.07.2025 16:22
Надати до
04.07.2025 16:22
Договір
UA-2025-05-13-014213-a-a1
Підписаний і діє
Номер
69/142
4 836 300 грн.
4 030 250 грн.
З ПДВ
Підписано
14.07.2025
Строк дії договору з
14.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
500 (штуки)
Монітори
Номенклатура
Монітори
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 грудня 2025 р.
Номенклатура
800 (штуки)
Комплект клавіатури та маніпулятору типу «миша»
Номенклатура
Комплект клавіатури та маніпулятору типу «миша»
Кількість
800
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Повна назва
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03491079

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМЕЛ"
Повна назва
ТОВ "КОМЕЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24083083

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.07.2025 10:34
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 838 700 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380442449464
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 838 700 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380442449464
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності