Показати схожі тендери

Закупівля 39130000-2 - Офісні меблі (Офісні меблі) від АТ ОПЕРАТОР РИНКУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-014152-a
Id Tender a947a1090b14483eaa31d708f23746a8
План UA-P-2025-05-13-017126-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.05.2025 17:44
Остання зміна 25.06.2025 09:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 471 570 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 700 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 17:43 до 21.05.2025 17:45
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 17:43
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 17:43
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 15:40
до 19.06.2025 12:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 15:22
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.06.2025 12:27
до 25.06.2025 09:24
Період уточнень
з 13.05.2025 17:43 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 17:43 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 15:40 до 19.06.2025 12:27
Період кваліфікації
з 22.05.2025 15:40 до 19.06.2025 12:27
Основні параметри
39130000-2 - Офісні меблі (Офісні меблі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 471 570 грн.
Офісні меблі
Назва предмета закупівлі
Офісні меблі
Очікувана вартість
1 471 570 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14700,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.05.2025 14:29
Закінчення аукціону
22.05.2025 15:40
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 5 (штуки)
Приставний елемент до столу
Опис предмета закупівлі
Приставний елемент до столу
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри , буд. 27
Дата постачання по
31.10.2025 17:45
Позиція : №2 130 (штуки)
Тумба мобільна
Опис предмета закупівлі
Тумба мобільна
Код ДК 021:2015
39132200-8 - Багатошухлядні шафи-картотеки
Кількість
130
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри , буд. 27
Дата постачання по
31.10.2025 17:45
Позиція : №3 130 (штуки)
Стіл
Опис предмета закупівлі
Стіл
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
130
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри , буд. 27
Дата постачання по
31.10.2025 17:45
Позиція : №4 60 (штуки)
Шафа для паперів
Опис предмета закупівлі
Шафа для паперів
Код ДК 021:2015
39132000-6 - Шафи-картотеки
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри , буд. 27
Дата постачання по
31.10.2025 17:45
Позиція : №5 30 (штуки)
Шафа
Опис предмета закупівлі
Шафа
Код ДК 021:2015
39131000-9 - Офісні стелажі
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри , буд. 27
Дата постачання по
31.10.2025 17:45
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Попередня оплата здійснюється у розмірі 70 (сімдесяти) відсотків від загальної вартості Договору протягом 7 (семи) робочих днів з дня отримання Покупцем від Постачальника рахунка-фактури, який надається Постачальником в день підписання Договору.
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Решта оплати в розмірі 30 (тридцяти) відсотків сплачується протягом 7 (семи) робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної, на підставі рахунка-фактури, що надається Постачальником Покупцю в день підписання видаткової накладної. Видаткова накладна підписується Покупцем після постачання Товару Постачальником
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012"
Пропозиція:
1 143 275 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІН МЕБЛІ"
Пропозиція:
763 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Кассоне"
Пропозиція:
1 224 320 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВА ІЛОНА ВЯЧЕСЛАВІВНА
Пропозиція:
746 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІВАТ"
Пропозиція:
1 205 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
848 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "БОЙЦОВ ОЛЕГ РУСЛАНОВИЧ"
Пропозиція:
649 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВАЙЕР АЙ КЬЮ"
Пропозиція:
850 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
1 459 391.25 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІМКОМ"
Пропозиція:
982 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.05.2025 14:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 17:44
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Проект договору
13.05.2025 17:40
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Плетмінцева Ганна Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380442050124
Замовник
ЄДРПОУ
43064445
Повна назва
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Кваліфікація
Лот № 1 Офісні меблі
Період вимог/скарг з 28.05.2025 15:22 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 15:40 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 15:22
Довідка НАЗК
28.05.2025 15:22
Повідомлення про рішення
28.05.2025 15:20
Пропозиція, що перемогла
22.05.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 17:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 17:40
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
22.05.2025 15:40
Надати до
24.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: - згідно з пунктом 7 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник мав надати скан-копію довідки, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка повинна містити інформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики, опис предмета закупівлі, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у додатку 1 до тендерної документації, оформленої згідно Форми №1. У таблиці довідки за Формою №1 Учасник навпроти кожної з вимог мав навести інформацію, яка підтверджує відповідність запропонованого товару цій вимозі. Учасником було надано таку довідку за Формою №1. При цьому, Учасник не зазначив назву безпосереднього виробника складових частин товару по наступних позиціях таблиці: № 2. Тумба мобільна: у пункті «Комплектація» не зазначив назву безпосереднього виробника щодо висувних ящиків на роликових направляючих; у пункті «Направляючі ящиків» не зазначив назву безпосереднього виробника щодо висувних ящиків на роликових направляючих; у пункті «Тип з’єднання» не зазначив назву безпосереднього виробника щодо мініфіксу. № 3. Стіл: у пункті «Тип з’єднання» не зазначив назву безпосереднього виробника щодо стяжки - мініфіксу. № 4. Шафа для паперів: у пункті «Кріплення дверей» не зазначив назву безпосереднього виробника щодо петель накладних для фасадів; у пункті «Тип з’єднання» не зазначив назву безпосереднього виробника щодо стяжки – мініфіксу; у пункті «Система стяжок» не зазначив назву безпосереднього виробника щодо стяжки – мініфіксу. №5. Шафа: у пункті «Кріплення дверей» не зазначив назву безпосереднього виробника щодо петель накладних для фасадів; у пункті «Тип з’єднання» не зазначив назву безпосереднього виробника щодо стяжки – мініфікс; у пункті «Система стяжок» не зазначив назву безпосереднього виробника щодо стяжки – мініфікс. - згідно з пунктом 1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник мав надати скан-копію Статуту Учасника торгів (остання редакція). У складі тендерної пропозиції наданої Учасником зазначений документ відсутній. Відповідно до пункту 2 Приміток Додатку 2 до тендерної документації, у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний у своїй діяльності складати/отримувати вказані документи, про це зазначається у відповідній довідці, що складається у довільній формі і містить посилання на відповідні норми законодавства. У складі тендерної пропозиції наданої Учасником зазначена довідка також відсутня. - згідно з пунктом 4 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник мав надати скан-копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість. У складі тендерної пропозиції наданої Учасником зазначений витяг відсутній. Відповідно до пункту 2 Приміток Додатку 2 до тендерної документації, у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний у своїй діяльності складати/отримувати вказані документи, про це зазначається у відповідній довідці, що складається у довільній формі і містить посилання на відповідні норми законодавства. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника зазначена довідка також відсутня. Учасник для усунення виявлених невідповідностей має надати у складі своєї тендерної пропозиції, - відповідно до пункту 7 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації на Закупівлю скан-копію довідки, за підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника, яка повинна містити інформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики, опис предмета закупівлі, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у додатку 1 до тендерної документації, оформленої згідно Форми №1, із зазначенням назв безпосереднього виробника складових частин товару по вищезазначеним позиціям. - відповідно до пункту 1 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації на Закупівлю скан-копію Статуту Учасника торгів (остання редакція) або відповідно до пункту 2 Приміток Додатку 2 до тендерної документації у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний у своїй діяльності складати/отримувати вказані документи, надати довідку, складену у довільній формі про це, яка повинна містити посилання на відповідні норми законодавства. - відповідно до пункту 4 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації на Закупівлю скан-копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість або відповідно до пункту 2 Приміток Додатку 2 до тендерної документації у разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний у своїй діяльності складати/отримувати вказані документи, надати довідку, складену у довільній формі про це, яка повинна містити посилання на відповідні норми законодавства.
Створено
26.05.2025 17:15
Надати до
27.05.2025 17:15
Період вимог/скарг з 18.06.2025 10:48 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 12:47 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
18.06.2025 10:48
Повідомлення про рішення
18.06.2025 10:45
Пропозиція, що перемогла
13.06.2025 12:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 17:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 17:40
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
13.06.2025 12:47
Надати до
17.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 19.06.2025 12:27 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.06.2025 10:48 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 12:27
Довідка НАЗК
19.06.2025 12:27
Повідомлення про рішення
19.06.2025 11:27
Пропозиція, що перемогла
18.06.2025 10:48
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-13-014152-a-c2
Підписаний і діє
Номер
12/26-То
746 000 грн.
746 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.06.2025
Строк дії договору з
25.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (штуки)
Приставний елемент до столу
Номенклатура
Приставний елемент до столу
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
130 (штуки)
Тумба мобільна
Номенклатура
Тумба мобільна
Кількість
130
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
130 (штуки)
Стіл
Номенклатура
Стіл
Кількість
130
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Шафа для паперів
Номенклатура
Шафа для паперів
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Шафа
Номенклатура
Шафа
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Повна назва
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43064445

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВА ІЛОНА ВЯЧЕСЛАВІВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВА ІЛОНА ВЯЧЕСЛАВІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2621902324

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.06.2025 09:24
Повідомлення про договір
25.06.2025 09:18
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 471 570 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 17:45
Замовник:
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Контактний телефон:
+380442050124
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 471 570 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 17:45
Замовник:
АТ ОПЕРАТОР РИНКУ
Контактний телефон:
+380442050124
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності