Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт майнового комплексу Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради в частині підвальних приміщень адміністративно житлового корпусу А-5, підвальних приміщень (споруди цивільного захисту (ПРУ)) адміністративно житлового корпусу А2-3 за адресою: пров. Перемоги, 4, м. Бердичів, Бердичівський район, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-014018-a
Id Tender c859837e46664ae39eb14be35d889b83
План UA-P-2025-05-13-016949-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.05.2025 17:30
Остання зміна 18.06.2025 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 514 408 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
175 144.08 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 17:25 до 02.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 17:25
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 17:25
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 00:00
до 09.06.2025 16:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.06.2025 16:13
до 15.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.06.2025 16:13
до 18.06.2025 14:28
Період уточнень
з 13.05.2025 17:25 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 17:25 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 00:00 до 09.06.2025 16:13
Період кваліфікації
з 02.06.2025 00:00 до 09.06.2025 16:13
Основні параметри
«Капітальний ремонт майнового комплексу Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради в частині підвальних приміщень адміністративно житлового корпусу А-5, підвальних приміщень (споруди цивільного захисту (ПРУ)) адміністративно житлового корпусу А2-3 за адресою: пров. Перемоги, 4, м. Бердичів, Бердичівський район, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
17 514 408 грн.
«Капітальний ремонт майнового комплексу Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради в частині підвальних приміщень адміністративно житлового корпусу А-5, підвальних приміщень (споруди цивільного захисту (ПРУ)) адміністративно житлового корпусу А2-3 за адресою: пров. Перемоги, 4, м. Бердичів, Бердичівський район, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт майнового комплексу Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради в частині підвальних приміщень адміністративно житлового корпусу А-5, підвальних приміщень (споруди цивільного захисту (ПРУ)) адміністративно житлового корпусу А2-3 за адресою: пров. Перемоги, 4, м. Бердичів, Бердичівський район, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
17 514 408 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
175144,08
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
87 572
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт майнового комплексу Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради в частині підвальних приміщень адміністративно житлового корпусу А-5, підвальних приміщень (споруди цивільного захисту (ПРУ)) адміністративно житлового корпусу А2-3 за адресою: пров. Перемоги, 4, м. Бердичів, Бердичівський район, Житомирської області»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
13308, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ"
Пропозиція:
16 994 460 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.05.2025 17:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Калінко
Електронна пошта
Телефон
+380412404706
Сайт:
https://architect-zt.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
39932654
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт майнового комплексу Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради в частині підвальних приміщень адміністративно житлового корпусу А-5, підвальних приміщень (споруди цивільного захисту (ПРУ)) адміністративно житлового корпусу А2-3 за адресою: пров. Перемоги, 4, м. Бердичів, Бердичівський район, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 09.06.2025 16:13 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 00:00 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 16:13
Повідомлення про рішення
06.06.2025 13:08
Електроний протокол про продовження строку
02.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ" (далі – Учасник). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з ч. 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 13:06
Дата кінця розгляду
01.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пунктів 37 та 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Відомості за вих. № 1 від 27.05.2025 р. про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт, в колонці 3 пункту 16 якої марка вказаного портативного генератора інверторного не відповідає інвентарній картці обліку основних засобів від 23.05.2025 № 86. Таким чином, вбачається наявність невідповідності Додатку № 1 до тендерної документації. 2. В пунктах 1, 2 колонки 5 Інформації за вих. № 3 від 22.05.2025 р. про перелік матеріально-технічної бази некоректно зазначено назву документу, що підтверджує приналежність права користування нежитлових приміщень, а саме Договору № 1 участі суб’єктів підприємницької діяльності та інших юридичних осіб у розрахунках за утримання будинку та прибудинкової території від 01.11.2024 р., чим недотримано Форму 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 3. В підтвердження інформації щодо наявності в Учасника інженера-проектувальника у частині кошторисної документації Мальської Ж.В. (п. 5 Довідки) надає Договір № 1-ЦПХ про виконання роботи від 26.05.2025 року, проте Довідка за вих. № 1 від 23.05.2025 р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід сформована раніше, ніж підписано цивільно-правову угоду з працівником, а тому існує невідповідність Додатку № 1 до тендерної документації. До того ж, відсутнє підтвердження на прийняття Колоса А.В. на посаду монтажника (п. 16 Довідки), чим недотримано вимоги Додатку № 1 до тендерної документації. 4. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасником процедури закупівлі було надано Договір № 311 від 17.10.2023 р. до якого відсутня невід'ємна частина - додаткова угода. Таким чином, вбачається наявність невідповідності Додатку № 1 до тендерної документації. 5. Учасником у складі власної тендерної пропозиції було надано Лист-згоду про обробку персональних даних від 22.05.2025 р., який суперечить встановленій формі Додатку № 7 до тендерної документації, а саме не адресований Замовнику закупівлі. 6. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку «Відомості про учасника» за вих. № 17 від 22.05.2025 р., найменування п. 7 якої не відповідає Додатку № 6 до тендерної документації, а саме правильно необхідно зазначити «7. Поштова адреса/телефон:», а тому вбачається суперечність із згаданим додатком тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
06.06.2025 13:17
Надати до
07.06.2025 13:17
Договір
UA-2025-05-13-014018-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№ 7-25
16 994 460 грн.
14 162 050 грн.
З ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт майнового комплексу Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради в частині підвальних приміщень адміністративно житлового корпусу А-5, підвальних приміщень (споруди цивільного захисту (ПРУ)) адміністративно житлового корпусу А2-3 за адресою: пров. Перемоги, 4, м. Бердичів, Бердичівський район, Житомирської області»
Номенклатура
«Капітальний ремонт майнового комплексу Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради в частині підвальних приміщень адміністративно житлового корпусу А-5, підвальних приміщень (споруди цивільного захисту (ПРУ)) адміністративно житлового корпусу А2-3 за адресою: пров. Перемоги, 4, м. Бердичів, Бердичівський район, Житомирської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
16 994 460
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39932654

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ"
Повна назва
ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34216263

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.06.2025 14:28
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-25-000051
Дата створення проекту
25.06.2025 13:51
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
25.06.2025 14:14
Дата завершення моніторингу
17.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 505-61-40
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.06.2025 № 60-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 25.06.2025 №60-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2025-05-13-014018-a від 13.05.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2025 00:00
Документи рішення
25.06.2025 14:14
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт майнового комплексу Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради в частині підвальних приміщень адміністративно житлового корпусу А-5, підвальних приміщень (споруди цивільного захисту (ПРУ)) адміністративно житлового корпусу А2-3 за адресою: пров. Перемоги, 4, м. Бердичів, Бердичівський район, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-13-014018-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
26.06.2025 15:34
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 15:35
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит щодо документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено розмір витрат та його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи: - Експертний звіт №1047/КЕ/2024 від 26.12.2024; - Зведений кошторисний розрахунок по об?єкту; - Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі. Додатково також надаємо технічне завдання за предметом закупівлі. Зазначаємо, що очікувана вартість предмета закупівлі формується на основі зведеного кошторисного розрахунку, з урахування вартісних показників, що пройшли експертизу, на основі цін на матеріальні ресурси та устаткування, що передбачені проектом у відповідності до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». З урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» задля ефективного та раціонального використання коштів Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті за посиланням https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
Рішеня
01.07.2025 15:51
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 514 408 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 514 408 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності