Показати схожі тендери
Закупівля Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розповсюдження інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікаційної кампанії щодо важливих питань діяльності інститутів громадянського суспільства, популяризації волонтерських неурядових організацій, волонтерства та безпеки благодійності)) від ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-013044-a
Id Tender eee137f6ea864fba8f49e965fe9f340f
План UA-P-2025-04-28-013483-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.05.2025 16:35
Остання зміна 02.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
341 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 707.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 16:35 до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 16:35
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 16:35
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 14:52
до 27.05.2025 14:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 14:04
до 02.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 27.05.2025 14:25
-
Період уточнень
з 13.05.2025 16:35 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 16:35 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 14:52 до 27.05.2025 14:25
Період кваліфікації
з 21.05.2025 14:52 до 27.05.2025 14:25
Основні параметри
Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розповсюдження інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікаційної кампанії щодо важливих питань діяльності інститутів громадянського суспільства, популяризації волонтерських неурядових організацій, волонтерства та безпеки благодійності))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
341 500 грн.
Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розповсюдження інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікаційної кампанії щодо важливих питань діяльності інститутів громадянського суспільства, популяризації волонтерських неурядових організацій, волонтерства та безпеки благодійності))
Назва предмета закупівлі
Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розповсюдження інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікаційної кампанії щодо важливих питань діяльності інститутів громадянського суспільства, популяризації волонтерських неурядових організацій, волонтерства та безпеки благодійності))
Очікувана вартість
341 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1707,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 14:29
Закінчення аукціону
21.05.2025 14:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розповсюдження інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікаційної кампанії щодо важливих питань діяльності інститутів громадянського суспільства, популяризації волонтерських неурядових організацій, волонтерства та безпеки благодійності))
Код ДК 021:2015
79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛІДАГОВСЬКА АНІСІЯ МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
329 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЗЕЛЕНИЙ АРТЕМ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
325 892.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 14:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 16:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лесенко Наталія
Електронна пошта
Телефон
380442350787
Замовник
ЄДРПОУ
25695762
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 50-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Рекламні та маркетингові послуги (Інформаційні послуги (виготовлення та розповсюдження інформаційної продукції в рамках проведення інформаційно-комунікаційної кампанії щодо важливих питань діяльності інститутів громадянського суспільства, популяризації волонтерських неурядових організацій, волонтерства та безпеки благодійності))
Період вимог/скарг з 23.05.2025 14:04 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 14:52 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
23.05.2025 14:01
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
21.05.2025 14:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 27.05.2025 14:25 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 14:04 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
27.05.2025 14:22
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
23.05.2025 14:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЛІДАГОВСЬКОЇ АНІСІЇ МИКОЛАЇВНИ (РНОКПП 3258318143), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-13-013044-a: ? Учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному у пункті 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації надав довідку № 13 від 15.05.2025 про технічні можливості, обладнання та матеріально-технічну базу, в якій невірно зазначено найменування замовника; ? на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію зазначеному у пункті 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасником надана Довідка № 10 від 15.05.2025 з інформацією про виконання Договору № 23/12/2024 від 23.12.2024 та Договору №20/12/2024 від 20.12.2024. Проте вищезазначені Договори не можуть бути прийняті до розгляду, оскільки вони не відповідають визначенню аналогічного договору встановленому тендерною документацією. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі є договір на послуги з проведення інформаційно-комунікаційної компанії. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (до вимог розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації). 3) Для усунення зазначених невідповідностей учасник повинен надати: ? уточнену або нову довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічних вимогах; ? довідку в довільній формі з інформацією про виконання не менше двох аналогічних за предметом закупівлі договорів укладених та виконаних в період 2023-2024 років. Аналогічним вважається договір на послуги з проведення інформаційно-комунікаційної кампанії. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів зазначених в довідці Учасник має надати копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), копії документів (актів виконаних робіт, платіжних інструкцій та/або банківських виписок) на підтвердження виконання договорів зазначених в наданій Учасником довідці, позитивні відгуки про Учасника від контрагентів по наданим договорам, а також візуальні приклади (портфоліо) продуктів виготовлених в рамках виконання аналогічних договорів.
Створено
26.05.2025 11:42
Надати до
27.05.2025 11:42
Торги не відбулися
Очікувана вартість
341 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
341 500 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442350787
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності