Закупівля ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна) від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ".
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Розрахунки за кожну поставлену партію Товару здійснюються на підставі рахунку Постачальника, який виписується у відповідності до Заявки Покупця та Специфікації. Покупець здійснює оплату партії Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати отримання партії Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:05
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:05
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 16:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
13.05.2025 ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" (далі – Замовник) опубліковано оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) № UA-2025-05-13-012233-a про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 16:00 21.05.2025.
Скаржником оскаржується умови тендерної документації Замовника за лотом № 2 – Технічний департамент, що оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) 13.05.2025 за № UA-2025-05-13-012233-a.
Враховуючи приписи ч. 8 ст. 18 Закону, оскарження умов закупівлі триває до 18 травня 2025 00:00.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (надалі – Скаржник), як виробник і постачальник спеціального, робочого та іншого одягу для різних галузей промисловості, має намір прийняти участь у торгах за лотом №2 на закупівлю товарів за кодом ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна), оголошення № UA-2025-05-13-012233-a, проте, умови тендерної документації Замовника містять дискримінаційні вимоги, що суперечить вимогам чинного законодавства, порушують принципи публічних закупівель та наші права, як потенційного учасника/переможця торгів, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 1. розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі - ТД) Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником) та завантаження файлів, зокрема: решти документів та матеріалів, які повинні бути оформлені та подані учасниками згідно з цією тендерною документацією та додатками до неї.
Пунктом 7 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД визначено, що інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надається згідно з Додатком 5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації.
Додатком 5 до ТД за лотом №2 визначено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар:
Позиція 1, 2: Згідно Додатків 5.1 та 5.2.
Позиція 3: Паспорт якості або сертифікат якості на готовий виріб та гігієнічний висновок або Oeko-Tex Standart 100 class 2 на виріб чи тканину виробу.
Додатками 5.1 та 5.2 до ТД визначено, що для підтвердження якості халата учасник повинен надати в складі тендерної пропозицій наступні документи на відповідність виробу:
- Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи (або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або звіт про експертизу, або протокол випробувань, або інший аналогічний документ, що підтверджує відповідність продукції медико-санітарному законодавству України) на основну та оздоблювальну тканину, з якої виготовляється товар.
- Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати сертифікат OEKO-TEX STANDARD 100 на тканину, оскільки даний сертифікат виключає виробництво тканин з вмістом барвників та/або алергічних смол, що можуть викликати алергічну реакцію у працівників.
1. Щодо Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину
Предметом закупівлі за лотом № 2 є придбання Замовником товару: 1. Халат білий бавовняний, 2. Халат синій бавовняний, 3. Білизна натільна термостійка.
Скаржник має відповідний досвід постачання аналогічного одягу, що серед іншого, підтверджується договором № 80D145-1450-1450 від 14.08.2015, укладеним з ПАТ "Укртелеком" (копія договору додається).
Художньо-технічний опис виробів, що становлять предмет закупівлі, і інші необхідні технічні, якісні і кількісні характеристики наведено в Додатку 5 до ТД за лотом №2. Даного цілком достатньо для розрахунку ціни пропозиції і оцінки власних можливостей.
Для участі в оскаржуваній закупівлі ТОВ «УМТК» має намір запропонувати продукцію (1. Халат білий бавовняний, 2. Халат синій бавовняний), виготовлену з тканини для одягу арт. 5014У, виробництва ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» яка в повному обсязі відповідає вимогам, визначеним в Додатках 5.1 та 5.2 до ТД (технічна характеристика додається), але надати на тканину Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи або інший аналогічний документ, що підтверджує відповідність продукції (тканини) МЕДИКО-САНІТАРНОМУ законодавству України немає можливості, в зв’язку із наступним.
Чинного висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину для одягу арт. 5014У ні у виробника, ні у Скаржника немає.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину для одягу арт. 5014У від 10.08.2017 №602-123-20-1/25189 (копія додається) є чинним. Проте, у вказаному документі вказано, що за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи Тканини для одягу за наданим заявником зразком відповідають вимогам діючого САНІТАРНОГО законодавства України.
Інших документів, що підтверджували б відповідність тканини для одягу арт. 5014У МЕДИКО-САНІТАРНОМУ законодавству України ні у виробника, ні у Скаржника немає.
В рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) від 09.07.2024 № 11880-р/пк-пз (додається) вказано:
Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України №2573-ІХ від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров’я":
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
Комісія листом від 06.06.2024 № 20-29.1/12-47ПЗе направила запит Міністерству охорони здоров’я України, у якому зазначено, зокрема:
"Враховуючи наведене, зазначаємо про необхідність надати наступну інформацію з документальним підтвердженням чи передбачено чинним законодавством:
- нормативно-правові акти, якими визначений "висновок наукової санітарно- епідеміологічної експертизи";
- нормативно-правові акти, на підставі яких видається "висновок наукової санітарно- епідеміологічної експертизи" (у разі якщо передбачені, надати перелік нормативно- правових актів, на підставі яких видається);
- видача "висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи" на відповідність санітарному законодавству установами, уповноваженими на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи (у разі якщо передбачено видачу, надати перелік установ, уповноважених на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи);
- процедура проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видача документів за результатами її проведення".
Листом від 07.06.2024 № 26-04/23524/2-24 Міністерством охорони здоров’я України було надіслано відповідь, в якому зазначено, зокрема, що Законом України "Про систему громадського здоров'я", іншими актами санітарного законодавства не передбачено такої форми документу як "висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи".
Також, Комісія листом від 06.06.2024 № 20-29.1/12-48ПЗе направила запит Міністерству освіти і науки України, у якому зазначено, зокрема:
"Враховуючи наведене, зазначаємо про необхідність надати наступну інформацію з документальним підтвердженням чи передбачено чинним законодавством:
- нормативно-правові акти, якими визначений "висновок наукової санітарно- епідеміологічної експертизи";
- нормативно-правові акти, на підставі яких видається "висновок наукової санітарно- епідеміологічної експертизи" (у разі якщо передбачені, надати перелік нормативно- правових актів, на підставі яких видається);
- видача "висновків наукової санітарно-епідеміологічної експертизи" на відповідність санітарному законодавству установами, уповноваженими на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи (у разі якщо передбачено видачу, надати перелік установ, уповноважених на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи);
- процедура проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видача документів за результатами її проведення".
Листом від 10.06.2024 № 1/10227-24 Міністерством освіти і науки України було надіслано відповідь, в якому зазначено, зокрема, що законодавством у сфері наукової та науково-технічної експертизи не визначено поняття "висновок наукової санітарно- епідеміологічної експертизи", підстави надання таких висновків та процедуру проведення санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі документів за результатами її проведення.
За таких умов, враховуючи, зокрема, вищенаведені листи від Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України, вищенаведені вимоги Документації щодо висновку державної та наукової санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції.»
Також слід вказати, що діюча редакція Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» також не містись такого документу, як Висновок державної або наукової санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відтак, вимоги визначені Замовником щодо надання Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину або іншого аналогічний документу, що підтверджує відповідність продукції (тканини) МЕДИКО-САНІТАРНОМУ законодавству України, суперечать приписам чинного законодавства та складені таким чином, що взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких наявні чинні висновки наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на тканину, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, в тому числі і Скаржника, а це в свою чергу, обмежує конкуренцію, дискримінує Скаржника і усуває його від участі в закупівлі, порушуючи принципи закупівель, передбачені статтею 5, статтею 22 та статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Аналогічних висновків дійшов Орган оскарження при розгляді скарги UA-2023-11-17-015847-a.c1, що викладені в рішенні №19542-р/пк-пз від 05.12.2023 р. та при розгляді скарги UA-2024-06-27-007330-a.b2, що викладені в рішенні №12334-р/пк-пз від 17.07.2024 р. (додаються).
2. Щодо сертифікату OEKO-TEX STANDARD 100 на тканину
Як зазначалось вище, вимоги Додатку 5 до ТД зобов’язують учасників надати у складі пропозиції Сертифікату OEKO-TEX STANDARD 100 на тканину халатів (позиції 1 та 2), а також на виріб - Білизна натільна термостійка (позиція 3) чи тканину виробу.
Вважаємо, що вимоги ТД про надання учасниками у складі пропозиції Сертифікату OEKO-TEX STANDARD 100 на тканину суттєво обмежують конкуренцію, позбавляють можливості Скаржника взяти участь у закупівлі, а тому є дискримінаційними по відношенню до Скаржника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати копію Сертифікату Oeko-Tex Standard 100 на тканину з якої пропонується товар. Скаржником здійснено ряд запитів як до вітчизняних, так і іноземних постачальників і виробників, що спеціалізуються на виготовленні/постачанні тканин для робочого одягу. Проте, налагодити відносини щодо можливості постачання тканини на яку оформлено Сертифікат Oeko-Tex Standard 100 не вдалося.
Додатково повідомляємо, що у ПрАТ «Черкаський шовковий комбінат» - виробника тканини для одягу арт. 5014У з якої Скаржник має намір запропонувати халати (позиції 1 та 2) - відсутній Сертифікат OEKO-TEX STANDARD 100.
За таких умов Скаржник позбавлений можливості прийняти участь в оскаржуваній закупівлі.
Тому вимога щодо необхідності надання у складі пропозиції Сертифікату Oeko-Tex Standard 100 є дискримінаційною по відношенню до Скаржника.
Oeko-Tex Standart 100 - це міжнародна система тестування і сертифікації виробів з текстильних матеріалів, що встановлює обмеження на використання деяких хімічних речовин.
Жоден із вітчизняних виробників тканин для спеціального робочого одягу не має оформленого вказаного сертифікату.
STANDART oeko-tex 100 - це нормативний документ, виданий Міжнародною Спілкою по дослідженню та контролю в області текстильної екології. Даний стандарт встановлює загальні та спеціальні умови видачі прав маркування текстильної продукції знаком oeko-tex 100. При цьому OEKO-TEX® є запатентованою технологією, яка належить приватній Англійській корпорації - Inspiringconfidence OEKO-TEX®.
Усі документи видані Inspiringconfidence OEKO-TEX® видані в межах запатентованої технології OEKO-TEX® і жодна лабораторія України не має права проводити дослідження та видавати документ, що підтверджує STANDART oeko-tex 100, такі лабораторії є лише у Європі.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на сайті корпорації за посиланням: https://www.oeko-tex.com/en/about-us/offices тільки 17 приватних незалежних дослідницьких та випробувальних інститутів у Європі та у Японії, можуть здійснювати видачу вище вказаного сертифікату STANDART oeko-tex 100, а саме:
1. AITEX® (Іспанія)
2. Centexbel (Бельгія)
3. Centrocot (Італія)
4. CITEVE (Португалія)
5. DTI Danish Technological Institute (Данія)
6. FILK Research Institute for Leather and Plastic Sheeting (Німеччина)
7. Hohenstein Textile Testing Institute (Німеччина)
8. IFTH (Франція)
9. INNOVATEXT® (Угорщина)
10. Lukasiewicz – Lodzki Instytut Technologiczny (Польща)
11. MIRTEC S.A. (Греція)
12. Nissenken Quality Evaluation Center (Японія)
13. OETI Institute for Ecology, Technology and Innovation (Австрія)
14. RISE IVF AB (Швеція)
15. Shirley® Technologies Limited (Великобританія)
16. Testex AG, Swiss Textile Testing Institute (Швейцарія)
17. VUTCH-CHEMITEX, spol. s r.o. (Словакія)
Тому, підтвердити відповідність тканини вимогам ОЕКО-ТЕХ® та отримати сертифікат Oeko-Tex Standart 100 в Україні неможливо. Крім того, чинним законодавством не вимагається отримання відповідного документу для виготовлення або реалізації текстилю, в тому числі тканин.
Таким чином встановлення даної вимоги носить дискримінаційний характер та обмежує конкуренцію серед учасників.
Окремо слід вказати, що питання подібні тим, які порушені у даній скарзі неодноразово були предметом розгляду в органі оскарження і практика з цього питання цілком однозначна. Підтвердженням вказаного слугують рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 21260-р/пк-пз від 16.11.2020 (UA-2020-09-25-011846-a); №6046-р/пк-пз від 30.03.2020 (UA-2020-02-26-000599-c); №3006-р/пк-пз від 18.02.2021 (UA-2020-12-31-000857-b) – додаються.
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації. Вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, зокрема Скаржника, та ставлять їх у нерівне становище.
Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права ТОВ «УМТК» та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а частиною 4 статті 22 Закону передбачено «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Враховуючи наведене, Скаржник вважає, що умови тендерної документації мають бути змінені з метою усунення названих дискримінаційних вимог та узгодження вимог замовника з приписами Особливостей та Закону.
Таким чином, Замовник повинен усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом вилучення із ТД за лотом №2 вимог щодо обв’язку учасників надати у складі пропозиції:
- Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи (або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або звіт про експертизу, або протокол випробувань, або інший аналогічний документ, що підтверджує відповідність продукції медико-санітарному законодавству України) на основну та оздоблювальну тканину, з якої виготовляється товар.
- Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати сертифікат OEKO-TEX STANDARD 100 на тканину, оскільки даний сертифікат виключає виробництво тканин з вмістом барвників та/або алергічних смол, що можуть викликати алергічну реакцію у працівників.
Позиція 3: гігієнічний висновок або Oeko-Tex Standart 100 class 2 на виріб чи тканину виробу.
Враховуючи все наведене вище, вважаємо, що тендерна документація закупівлі № UA-2025-05-13-012233-a за лотом №2 складена з порушенням діючого в Україні законодавства, містить дискримінаційні вимоги та позбавляє можливості ТОВ «УМТК» прийняти участь у ній, а тому керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути протиправні умови, які обмежують конкуренцію, зокрема унеможливлюють участь ТОВ «УМТК» у закупівлі № UA-2025-05-13-012233-a за лотом №2 шляхом виключення із ТД вимог щодо необхідності учасників надавати у складі пропозиції:
- Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи (або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або звіт про експертизу, або протокол випробувань, або інший аналогічний документ, що підтверджує відповідність продукції медико-санітарному законодавству України) на основну та оздоблювальну тканину, з якої виготовляється товар.
- Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати сертифікат OEKO-TEX STANDARD 100 на тканину, оскільки даний сертифікат виключає виробництво тканин з вмістом барвників та/або алергічних смол, що можуть викликати алергічну реакцію у працівників.
Позиція 3: гігієнічний висновок або Oeko-Tex Standart 100 class 2 на виріб чи тканину виробу.
Автор:
36046631, ТОВ "УМТК"
02068, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ АННИ АХМАТОВОЇ, будинок 13, офіс 222
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна)
Тема:
Підтвердження якості
Зміст:
Доброго дня.
Додатком 5 до ТД визначено вимоги до предмета закупівлі, а також спосіб підтвердження відповідності.
Так, в Додатку 5.1 вказано опис моделі: Халат синій бавовняний.
Проте, в п. 1.2 Додатку 5.1 міститься наступна вимога: «Для підтвердження якості халата УНІВЕРСАЛЬНОГО БІЛОГО бавовняного учасник повинен надати в складі тендерної пропозицій наступні документи на відповідність виробу…..»
Це вказано помилково?????? Малось на увазі для підтвердження якості синього халата учасник повинен надати….???????? І документація потребує змін в цій частині?????
Чи для підтвердження якості синього халату документи якості надавати не потрібно????
Дата оприлюднення звернення:
14.05.2025 19:16
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
16.05.2025 15:02
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна)
Тема:
СЕРТИФІКАТ ПРО ЕКСПЕРТИЗУ ЗРАЗКА
Зміст:
Доброго дня.
Додатком 5 до ТД визначено вимоги до предмета закупівлі, а також спосіб підтвердження відповідності.
Так, в Додатку 5.1 вказано опис моделі: Халат синій бавовняний. Захисни властивості: від загальних виробничих забруднень.
Інших вимог щодо необхідності наявності захисних властивостей у синіх халатах, документація не містить.
Згідно вимог п. 1.2 Додатку 5.1 до ТД у складі пропозиції необхідно надати: Декларацію про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту.
Отже, синій халат повинен відповідати вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (Далі – Техрегламент ЗІЗ).
Пунктом 47 Техрегламенту ЗІЗ визначено, що ЗІЗ класифікуються відповідно до категорій ризиків, визначених у додатку І до цього Технічного регламенту, від яких ЗІЗ призначений захищати користувачів.
Згідно додатку І до Техрегламенту ЗІЗ:
КАТЕГОРІЯ І включає виключно такі мінімальні ризики: поверхневе механічне пошкодження:
контакт з миючими засобами слабкої дії або тривалий контакт з водою; контакт з гарячими поверхнями, температура яких не перевищує 50°С; пошкодження очей через вплив сонячного світла (окрім часу спостереження за сонцем);
атмосферні умови, що не мають екстремального характеру.
КАТЕГОРІЯ II включає ризики, що не належать до перелічених у категоріях І та III.
КАТЕГОРІЯ III включає виключно ризики, що можуть привести до серйозних наслідків: спричинити смерть або незворотну шкоду здоров’ю користувача, що стосуються таких чинників:
речовини та суміші, які є небезпечними для здоров’я; середовища з дефіцитом кисню; шкідливі біологічні агенти; іонізуюче випромінювання;
середовища з високою температурою, вплив яких порівнюється з середовищами із температурою повітря щонайменше 100°С;
середовища з низькою температурою, вплив яких порівнюється з середовищами із температурою повітря -50°С або нижче; падіння з висоти;
ураження електричним струмом та робота під напругою; утоплення;
поранення від ручних бензопил; струмені високого тиску; вогнестрільні рани чи поранення ножем; шкідливий шум.
З УРАХУВАННЯМ ВИЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГ ДО ЗАХИСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ СИНІХ ХАЛАТІВ, ДАНИЙ ВИРІБ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ЗІЗ КАТЕГОРІЯ І.
Пунктом 48. Техрегламенту ЗІЗ визначено, що Процедури оцінки відповідності, якими потрібно керуватися щодо кожної категорії ризиків, наведені в додатках IV - VIII до цього Технічного регламенту:
Категорія І: внутрішній контроль виробництва (модуль А).
Додаток IV до Технічного регламенту ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ ВИРОБНИЦТВА (Модуль А) передбачає оформлення ЛИШЕ Декларації про відповідність.
Сертифікат(и) про експертизу зразка на виріб видається, коли оцінка відповідності продукції здійснюється за модулем В, С, тощо і стосується ЗІЗ, які відносяться до Категорії ІІ або ІІІ.
За таких умов НЕМОЖЛИВО оформити cертифікат(и) про експертизу зразка на ХАЛАТ від загальних виробничих забруднень, який відноситься до І Категорії ЗІЗ.
Тому просимо виключити вимогу, визначену п. 1.2 Додатку 5.1 до ТД, яка зобов’язує учасників надати у складі пропозиції - ВИДАНИЙ УПОВНОВАЖЕНИМ ОРГАНОМ (ОРГАНІЗАЦІЄЮ) ЧИННИЙ СЕРТИФІКАТ ПРО ЕКСПЕРТИЗУ ЗРАЗКА.
Дата оприлюднення звернення:
14.05.2025 19:17
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
16.05.2025 15:03
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна)
Тема:
СЕРТИФІКАТ ПРО ЕКСПЕРТИЗУ ЗРАЗКА
Зміст:
Доброго дня!
Додатком 5 до ТД визначено вимоги до предмета закупівлі, а також спосіб підтвердження відповідності.
Так, в Додатку 5.2 вказано опис моделі: Халат білий бавовняний. Захисни властивості: від загальних виробничих забруднень.
Інших вимог щодо необхідності наявності захисних властивостей у білих халатах, документація не містить.
Згідно вимог п. 1.2 Додатку 5.2 до ТД у складі пропозиції необхідно надати: Декларацію про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту.
Отже, білий халат повинен відповідати вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (Далі – Техрегламент ЗІЗ).
Пунктом 47 Техрегламенту ЗІЗ визначено, що ЗІЗ класифікуються відповідно до категорій ризиків, визначених у додатку І до цього Технічного регламенту, від яких ЗІЗ призначений захищати користувачів.
Згідно додатку І до Техрегламенту ЗІЗ:
КАТЕГОРІЯ І включає виключно такі мінімальні ризики: поверхневе механічне пошкодження:
контакт з миючими засобами слабкої дії або тривалий контакт з водою; контакт з гарячими поверхнями, температура яких не перевищує 50°С; пошкодження очей через вплив сонячного світла (окрім часу спостереження за сонцем);
атмосферні умови, що не мають екстремального характеру.
КАТЕГОРІЯ II включає ризики, що не належать до перелічених у категоріях І та III.
КАТЕГОРІЯ III включає виключно ризики, що можуть привести до серйозних наслідків: спричинити смерть або незворотну шкоду здоров’ю користувача, що стосуються таких чинників:
речовини та суміші, які є небезпечними для здоров’я; середовища з дефіцитом кисню; шкідливі біологічні агенти; іонізуюче випромінювання;
середовища з високою температурою, вплив яких порівнюється з середовищами із температурою повітря щонайменше 100°С;
середовища з низькою температурою, вплив яких порівнюється з середовищами із температурою повітря -50°С або нижче; падіння з висоти;
ураження електричним струмом та робота під напругою; утоплення;
поранення від ручних бензопил; струмені високого тиску; вогнестрільні рани чи поранення ножем; шкідливий шум.
З УРАХУВАННЯМ ВИЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГ ДО ЗАХИСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ БІЛИХ ХАЛАТІВ, ДАНИЙ ВИРІБ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ЗІЗ КАТЕГОРІЯ І.
Пунктом 48. Техрегламенту ЗІЗ визначено, що Процедури оцінки відповідності, якими потрібно керуватися щодо кожної категорії ризиків, наведені в додатках IV - VIII до цього Технічного регламенту:
Категорія І: внутрішній контроль виробництва (модуль А).
Додаток IV до Технічного регламенту ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ ВИРОБНИЦТВА (Модуль А) передбачає оформлення ЛИШЕ Декларації про відповідність.
Сертифікат(и) про експертизу зразка на виріб видається, коли оцінка відповідності продукції здійснюється за модулем В, С, тощо і стосується ЗІЗ, які відносяться до Категорії ІІ або ІІІ.
За таких умов НЕМОЖЛИВО оформити cертифікат(и) про експертизу зразка на ХАЛАТ від загальних виробничих забруднень, який відноситься до І Категорії ЗІЗ.
Тому просимо виключити вимогу, визначену п. 1.2 Додатку 5.2 до ТД, яка зобов’язує учасників надати у складі пропозиції - ВИДАНИЙ УПОВНОВАЖЕНИМ ОРГАНОМ (ОРГАНІЗАЦІЄЮ) ЧИННИЙ СЕРТИФІКАТ ПРО ЕКСПЕРТИЗУ ЗРАЗКА.
Дата оприлюднення звернення:
14.05.2025 19:17
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
16.05.2025 15:04
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна)
Тема:
СЕРТИФІКАТ ПРО ЕКСПЕРТИЗУ ЗРАЗКА
Зміст:
Доброго дня!
Додатком 5 до ТД визначено вимоги до предмета закупівлі, а також спосіб підтвердження відповідності.
Так, в Додатку 5.3 вказано опис моделі: Халат універсальний білий. Крій: класичний. Силует: напівприлеглий. Інформація про захисні властивості – відсутня (НЕ ВКАЗАНО ВІД ЧОГО МАЄ МАТИ ЗАХИЩАТИ ВИРІБ).
Згідно вимог п. 1.2 Додатку 5.3 до ТД у складі пропозиції необхідно надати: Декларацію про відповідність ЗІЗ вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту.
Отже, халат повинен відповідати вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (Далі – Техрегламент ЗІЗ).
Пунктом 47 Техрегламенту ЗІЗ визначено, що ЗІЗ класифікуються відповідно до категорій ризиків, визначених у додатку І до цього Технічного регламенту, від яких ЗІЗ призначений захищати користувачів.
Згідно додатку І до Техрегламенту ЗІЗ:
КАТЕГОРІЯ І включає виключно такі мінімальні ризики: поверхневе механічне пошкодження:
контакт з миючими засобами слабкої дії або тривалий контакт з водою; контакт з гарячими поверхнями, температура яких не перевищує 50°С; пошкодження очей через вплив сонячного світла (окрім часу спостереження за сонцем);
атмосферні умови, що не мають екстремального характеру.
КАТЕГОРІЯ II включає ризики, що не належать до перелічених у категоріях І та III.
КАТЕГОРІЯ III включає виключно ризики, що можуть привести до серйозних наслідків: спричинити смерть або незворотну шкоду здоров’ю користувача, що стосуються таких чинників:
речовини та суміші, які є небезпечними для здоров’я; середовища з дефіцитом кисню; шкідливі біологічні агенти; іонізуюче випромінювання;
середовища з високою температурою, вплив яких порівнюється з середовищами із температурою повітря щонайменше 100°С;
середовища з низькою температурою, вплив яких порівнюється з середовищами із температурою повітря -50°С або нижче; падіння з висоти;
ураження електричним струмом та робота під напругою; утоплення;
поранення від ручних бензопил; струмені високого тиску; вогнестрільні рани чи поранення ножем; шкідливий шум.
З УРАХУВАННЯМ ВИЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ ВИМОГ ДО ЗАХИСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ХАЛАТІВ (А ТОЧНІШЕ ЇХ ПОВНУ ВІДСУТНІСТЬ), ДАНИЙ ВИРІБ ВІДНОСИТЬСЯ ДО ЗІЗ КАТЕГОРІЯ І.
Пунктом 48. Техрегламенту ЗІЗ визначено, що Процедури оцінки відповідності, якими потрібно керуватися щодо кожної категорії ризиків, наведені в додатках IV - VIII до цього Технічного регламенту:
Категорія І: внутрішній контроль виробництва (модуль А).
Додаток IV до Технічного регламенту ВНУТРІШНІЙ КОНТРОЛЬ ВИРОБНИЦТВА (Модуль А) передбачає оформлення ЛИШЕ Декларації про відповідність.
Сертифікат(и) про експертизу зразка на виріб видається, коли оцінка відповідності продукції здійснюється за модулем В, С, тощо і стосується ЗІЗ, які відносяться до Категорії ІІ або ІІІ.
За таких умов НЕМОЖЛИВО оформити cертифікат(и) про експертизу зразка на ХАЛАТ від загальних виробничих забруднень, який відноситься до І Категорії ЗІЗ.
Тому просимо виключити вимогу, визначену п. 1.2 Додатку 5.3 до ТД, яка зобов’язує учасників надати у складі пропозиції - ВИДАНИЙ УПОВНОВАЖЕНИМ ОРГАНОМ (ОРГАНІЗАЦІЄЮ) ЧИННИЙ СЕРТИФІКАТ ПРО ЕКСПЕРТИЗУ ЗРАЗКА.
Дата оприлюднення звернення:
14.05.2025 19:18
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
16.05.2025 15:04
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна)
Тема:
Щодо якості виробів
Зміст:
Доброго дня!
Всім добре відомо, що відповідно до Закону України "Про охорону праці" роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок працівників спецодягом та іншими засобами індивідуального захисту.
Прикриваючись відповідними нормативними вимогами, а також наполягаючи на необхідності придбання саме найякіснішого спецодягу Замовники встановлюють цікаві вимоги чи то до застібок, чи то до гудзиків, чи то до способу зшивання деталей виробу, і т.д… Фантазія в даній сфері не обмежена і вимоги до виробів продовжують дивувати…
Київводоканал – найстаріше і найпотужніше водопостачальне підприємство України та одне з найбільших у Європі.
Цілком очевидно, що підприємство такого масштабу потребує застосування єдиних стандартів при закупівлі одягу, з дотриманням фірмової символіки та корпоративних кольорів.
Але дана закупівля, переважно робочих халатів, викликає ряд запитань……
В даному випадку, предмет закупівлі – НЕ брендована продукція, оскільки опис предмету закупівлі НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ наявності логотипів на виробах. Відповідно, за мету не ставиться забезпечити робітників впізнаваним одягом, об'єднаним одним фірмовим стилем.
Безпосередній опис виробу зводиться до 2-3 абзаців (10 речень). Для пишності в описі додано вимоги до маркування, яке займає пів сторінки??????!!!!! І ще сторінку займають вимоги до тканини.
Ніхто не сперечається, що тканина, то основа, від якості/характеристик якої залежить не лише зовнішній вигляд виробу, а й його довговічність, зручність, тощо…
Але ж майте здоровий глузд!!!!!
В 2020-23 роках у вас тканина для бавовняного робочого одягу повинна була мати ТЕМНО-СИНІЙ колір, координати - L (23,42); a (2,47); b (-12,42), Допускається кольорова відмінність ?Е Lab не більше 4.
В 2023 -2024 роках ця ж тканина для такого ж одягу повинна була мати ТЕМНО-СИНІЙ колір, координати - L (23,42); a (2,47); b (-12,42), Допускається кольорова відмінність ?Е Lab не більше 3.
А вже в 2025 році бавовняна тканина для халатів (інші фізико хімічні показники ідентичні вимогам 23-24 років для одягу) вже повинна мати координати СИНЬОГО кольору L (19,45); a (2,72); b (-11,58), або допускається відхилення ?E не більше 2.
ЦЕ ЯК????? Попередньо придбаний одяг трішки вигорів???? І тепер для дотримання корпоративного кольору для халатів потрібно змінити координати??????
А де ж тоді логотипи на халатах для дотримання корпоративного стилю?????
Якщо потрібно підтвердити координати синьої тканини, то чому ж не потрібно підтвердити координати білої тканини для халатів???? Білий також має свої відмінності (відрізняють такі відтінки: яєчну шкаралупу, слонову кістку, білий навахо і ванільний) і відповідні координати.
Можливо для забезпечення придбання дійсно найякісніших халатів доцільно вимагати протокол випробувань на підтвердження координат і білого кольору????????
На сайті Державної аудиторської служби України (https://dasu.gov.ua/ua/news/5237) повідомляється про те, що відповідно до стратегічних пріоритетів Державної аудиторської служби України на 2025 рік передбачено збільшення кількості процедур моніторингу публічних закупівель з використанням автоматичних індикаторів ризику.
І дійсно протягом першої половини 2025 року моніторинги закупівель стали звичним явищем, які проводяться дуже часто.
В рамках проведення моніторингів аудитори стали частіше цікавитись у Замовників яким нормам Закону та Особливостей, відповідають ті чи інші вимоги необхідних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
В осіб, що відповідальні за розробку технічних вимог даної закупівлі є відповіді на подібні питання??????? Чи краще на подібні питання відповідати працівників правоохоронних органів (прокуратури, БЕБ, тощо)??????
Підсумовуючи вказане, звертаємося з проханням переглянути вимоги до предмету закупівлі і встановити адекватні вимоги, які б відповідали в першу чергу інтересам працівників Замовника.
Дата оприлюднення звернення:
14.05.2025 19:21
Шановний, учасник! Так дійсно халати, які ми купуємо відносяться до не брендованих ЗІЗ, в першу чергу через те, що брендований одяг на порядок дорожче ніж не брендований. Брендований одяг по попереднім закупівлям дійсно має колір темносиній з координатами, які вказані в Вашому запитанні, але ж це відноситься до одягу, який має логотип «КИЇВВОДОКАНАЛ». Халати, які ми закуповували в минулих роках завжди мали колір синій. В цьому році координати синього кольору тільки уточнюють, який саме синій колір хоче бачити Підприємство. До того ж колір ніяким чином не впливає на якісні характеристики матеріалу. Єдине з чим можемо погодитись – це збільшення відхилення ?Е Lab до 3. Це буде зроблено для того, щоб залучити якомога більше учасників торгів. Щодо білих халатів то ми купуємо їх білого кольору, ніяких нарікань з приводу цього за попередніми торгами по кольорності не було, але дякуємо Вам за підказку в різноманітності відтінків білого кольору, можливо в подальшому ми уточнимо, який саме білий колір хоче бачити Підприємство. Крім того білі тканини можуть бути оброблені відбілювачем, що не допускається при випробуваннях, відповідно така вимога могла б звузити коло учасників та призвести до невиправданих складнощів у процесі підготовки пропозицій, а для Замовника важливо щоб у торгах могли взяти участь максимальна кількість потенційних постачальників, які виявили інтерес до закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
16.05.2025 15:04
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна)
Тема:
Халат універсальний чи кислотолугостійкий???
Зміст:
Доброго дня.
Додатком 5 до ТД визначено вимоги до предмета закупівлі, а також спосіб підтвердження відповідності.
Так, в Додатку 5.3 вказано опис моделі: Халат універсальний білий. Крій: класичний. Силует: напівприлеглий. Інформація про захисні властивості – відсутня (НЕ ВКАЗАНО ВІД ЧОГО МАЄ МАТИ ЗАХИЩАТИ ВИРІБ).
Разом з тим в Таблиці 1 Додатку 5.3. визначено, що тканина виробу повинна мати: Стійкість до агресивних середовищ - сірчана кислота, 50% та гідроксил натрію, 20%.
Якщо використати кислото і лугостійку тканину – отримаємо халат з відповідними властивостями. Насправді предмет закупівлі – халат кислотолугостійкий???? І документація потребує змін в цій частині???? Чи вимога про кислото-лугостійкість вказана додатково???? Щоб обмежити коло потенційних учасників???? А халат потрібен універсальний (звичайний)???
Дата оприлюднення звернення:
14.05.2025 20:14
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
16.05.2025 15:04
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 18310000-5 - Спідня білизна, 18318200-3 Халати (халати та спідня білизна)
Тема:
ДСТУ ГОСТ 12.4220-2004 – НЕ ІСНУЄ
Зміст:
Доброго дня.
Додатком 5 до ТД визначено вимоги до предмета закупівлі, а також спосіб підтвердження відповідності.
Так, в Додатку 5.3 в Таблиці 1 визначено, що тканина виробу повинна мати: Стійкість до агресивних середовищ - сірчана кислота, 50% та гідроксил натрію, 20% за нормативною документацією - ДСТУ ГОСТ 12.4220-2004.
ДСТУ ГОСТ 12.4220-2004 – НЕ ІСНУЄ, відповідно підтвердити протоколом випробувань відповідну характеристику за визначеною методикою – НЕ МОЖЛИВО.
В Україні діє інший стандарт - ДСТУ ГОСТ 12.4.220:2004, що має назву: Система стандартів безпеки праці. Засоби індивідуального захисту. Метод визначання тривкості матеріалів і швів до дії агресивних середовищ (ГОСТ 12.4.220-2002, IDT).
Документація потребує змін в цій частині???????
Дата оприлюднення звернення:
14.05.2025 20:15
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
16.05.2025 15:05
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
790 070.6
грн.
Період подання пропозицій
до
21.05.2025 16:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"