Показати схожі тендери

Закупівля Послуги миття шахти ліфту від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-010829-a
Id Tender 10c6018ba7204086864882558b89eb7d
План UA-P-2025-01-03-002298-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.05.2025 15:25
Остання зміна 11.06.2025 16:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
55 739.81 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
278.7 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 15:24 до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 15:24
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 15:24
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 00:00
до 28.05.2025 11:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 11:02
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 11:02
до 11.06.2025 16:36
Період уточнень
з 13.05.2025 15:24 до 19.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 15:24 до 19.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 00:00 до 28.05.2025 11:02
Період кваліфікації
з 22.05.2025 00:00 до 28.05.2025 11:02
Основні параметри
Послуги миття шахти ліфту
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
55 739.81 грн.
Послуги миття шахти ліфту
Назва предмета закупівлі
Послуги миття шахти ліфту
Очікувана вартість
55 739.81 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
278,7
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги миття шахти ліфту
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг за договором провадиться за фактом надання послуг протягом 180 днів після підписання сторонами акту (актів) надання послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА
Пропозиція:
55 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 15:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нестерова Аліна Іванівна
Електронна пошта
Телефон
0445234014
Замовник
ЄДРПОУ
26200529
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги миття шахти ліфту
Період вимог/скарг з 28.05.2025 11:02 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 00:00 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити переможцем закупівлі ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги миття шахти ліфту), UA-2025-05-13-010829-a, учасника - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА, пропозицію якого визначено найбільш економічно вигідною з ціною пропозиції - 55 000,00 грн. без ПДВ. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА.
Документи кваліфікації
28.05.2025 11:03
Довідка НАЗК
28.05.2025 11:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
22.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 15:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: • відсутня скан-копія протоколу повірки спорядження, яке Учасник планує застосовувати під час надання послуг відповідно до загальних питань з ОП, нормативно-правовий акт з ОП (НПАОП) 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, (НПАОП) 0.00-1.15-07 під час виконання робіт на висоті (верхолазні роботи); • відсутня довідка від субпідрядника, яка подається в довільній формі, із зазначенням мінімально необхідного переліку фахівців, які обов’язково мають бути залучені до надання послуг; • відсутня копія платіжного доручення на оплату страхових внесків до договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при наданні послуг; • у Додатку 2 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» в умовах оплати Учасником зазначено: «Оплата наданих послуг провадиться за фактом надання послуг протягом 180 робочих днів після підписання акту (актів) наданя послуг.», згідно вимог ТД умови оплати: «Оплата наданих послуг за договором провадиться за фактом надання послуг протягом 180 днів після підписання сторонами акту (актів) надання послуг», тому вказання Учасником 180 саме робочих днів не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: • пункт 2 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; • підпункт 3, пункту 5 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; • підпункт 3, пункту 3 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; • абзац 2 пункту 3 розділу V тендерної документації та пункт 6 Додатку 8 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: • скан-копію протоколу повірки спорядження, яке Учасник планує застосовувати під час надання послуг відповідно до загальних питань з ОП, нормативно-правовий акт з ОП (НПАОП) 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями, (НПАОП) 0.00-1.15-07 під час виконання робіт на висоті (верхолазні роботи); • довідку від субпідрядника, яка подається в довільній формі, із зазначенням мінімально необхідного переліку фахівців, які обов’язково мають бути залучені до надання послуг; • копію платіжного доручення на оплату страхових внесків до договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при наданні послуг; • Додаток 2 до ТД «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі».
Створено
27.05.2025 10:32
Надати до
28.05.2025 10:32
Договір
UA-2025-05-13-010829-a-c1
Підписаний і діє
Номер
37-125-01-25-01366
55 000 грн.
55 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
29.03.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги миття шахти ліфту
Номенклатура
Послуги миття шахти ліфту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26200529

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2710718081

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 16:36
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
55 739.81 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
0445234014
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
55 739.81 грн.
Період подання пропозицій
до 22.05.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
0445234014
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності