Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуги з поточного ремонту ділянки тротуару (парна сторона) на вул. Кравчука, 2 – 14 у м. Львові) від Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-010653-a
Id Tender e4a09af0e3314b5e8c182441f9671362
План UA-P-2025-05-13-013113-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 13.05.2025 15:23
Остання зміна 10.06.2025 12:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
732 096 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 660.48 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 15:23 до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 15:23
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 15:23
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:03
до 09.06.2025 08:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 09:04
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 08:50
-
Період уточнень
з 13.05.2025 15:23 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 15:23 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:03 до 09.06.2025 08:50
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:03 до 09.06.2025 08:50
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуги з поточного ремонту ділянки тротуару (парна сторона) на вул. Кравчука, 2 – 14 у м. Львові)
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування; Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг 1 послуга Додаток 3 до тендерної документації. КЕКВ 2240
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
732 096 грн.
ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуги з поточного ремонту ділянки тротуару (парна сторона) на вул. Кравчука, 2 – 14 у м. Львові)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуги з поточного ремонту ділянки тротуару (парна сторона) на вул. Кравчука, 2 – 14 у м. Львові)
Очікувана вартість
732 096 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3660,48
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 11:40
Закінчення аукціону
21.05.2025 12:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуги з поточного ремонту ділянки тротуару (парна сторона) на вул. Кравчука, 2 – 14 у м. Львові
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на підставі актів наданих послуг (виконаних робіт), що підписуються двома сторонами протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
Пропозиція:
610 080.88 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІННОВА-БУД"
Пропозиція:
514 038.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 11:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 15:23
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
13.05.2025 15:21
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Паплик Тарас
Електронна пошта
Телефон
380322546222
Замовник
ЄДРПОУ
04056109
Назва (англійською мовою)
Lychakivskyi District Administrationof Lviv City Council
Повна назва
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Lychakivskyi District Administrationof Lviv City Council
Поштовий індекс
79017
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Костя Левицького, буд. 67
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (CPV) : 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуги з поточного ремонту ділянки тротуару (парна сторона) на вул. Кравчука, 2 – 14 у м. Львові)
Період вимог/скарг з 28.05.2025 09:04 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 12:03 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 09:04
Довідка НАЗК
28.05.2025 09:04
Повідомлення про рішення
28.05.2025 09:03
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 12:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені невідповідності: 1. Учасник ТОВ "ІННОВА-БУД" в складі тендерної пропозиції надав завірену копію штатного розпису з ретушуванням зарплатно-фінансових показників, що не відповідає вимозі до п.3.2. Додатку 1 до тендерної документації. 2. Учасник ТОВ "ІННОВА-БУД" в складі тендерної пропозиції надав лист-відгук від контрагента, з яким співпрацював Учасник не у відповідності до п.4.3.2. Додатку 1 до тендерної документації («..лист відгук повинен бути виданий у 2025 році..»). 3. Учасник ТОВ "ІННОВА-БУД" в складі тендерної пропозиції на вимогу п.2.2.4. Додатку 1 до тендерної документації надав завірену копію договору про надання послуг №4 від 01.03.2024р. на техніку (транспорт) вказану в п.1 та 2 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Вих. №74 від 20.05.2025р.(п.2.1. Додатку 1 до тендерної документації). Відповідно до преамбули та розділу 7 даного договору Замовником послуг є ТОВ "ІННОВА-БУД" в особі директора Гереги Руслана Володимировича. Згідно Рішення 23/08/2023 Учасника ТОВ "ІННОВА-БУД" від 23.08.2023 та Наказу про вступ на посаду директора товариства №4-к від 24.08.2023, Герега Святослав Русланович втупив на посаду директора з 24.08.2023р. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати: 1. Скан-копію штатного розпису у відповідності до п.3.2. Додатку 1 до тендерної документації (без ретушування зарплатно-фінансових показників). 2. Лист-відгук у відповідності до п.4.3.2. Додатку 1 до тендерної документації. 3. Підтвердити правомірність або право підпису Гереги Р.В. щодо укладення договору про надання послуг №4 від імені ТОВ "ІННОВА-БУД" на дату договору 01.03.204р. або надати інші документи відповідно до п.2. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
26.05.2025 10:05
Надати до
27.05.2025 10:05
Період вимог/скарг з 03.06.2025 11:59 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 11:58 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) та пункту 49 Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель (п. 49 Особливостей). За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник відповідно до протоколу № 42 ВТО/1 визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ "ІННОВА-БУД". Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель сформоване 28 травня 2025 року. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Станом на 03.06.2025 року Переможець процедури закупівлі не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, у спосіб, передбачений п.1.1. Додатку 2 до тендерної документації. Згідно з абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
03.06.2025 11:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.06.2025 11:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 09.06.2025 08:50 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 11:59 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:17
Довідка НАЗК
09.06.2025 08:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.06.2025 11:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 15:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені невідповідності: 1. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг" в складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист Вих. №10/19/05 від 19 травня 2025 року про те, що гарантує, що ціна тендерної пропозиції на вказану вище закупівлю розрахована ним відповідно до вимог технічного завдання і вимог чинного законодавства України та включає усі витрати, податкові збори, що сплачуються або мають бути сплачені. Однак Учасник не надав згідно п. 14 Додатку 1 до тендерної документації - Технічне завдання, яке подається Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки Учасника (у разі її використання). У разі відсутності печатки (для фізичних осіб) документи завіряються підписом Учасника. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати: 1. Технічне завдання, яке подається Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки Учасника (у разі її використання). У разі відсутності печатки (для фізичних осіб) документи завіряються підписом Учасника. Відповідно до п. 14 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
04.06.2025 17:19
Надати до
05.06.2025 17:19
Угоди
UA-2025-05-13-010653-a-a2
Очікує підписання
610 080.88 грн.
610 080.88 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуги з поточного ремонту ділянки тротуару (парна сторона) на вул. Кравчука, 2 – 14 у м. Львові
Номенклатура
Утримання вулично-шляхової мережі, а саме: послуги з поточного ремонту ділянки тротуару (парна сторона) на вул. Кравчука, 2 – 14 у м. Львові
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056109

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю"Трансбудторг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40504235

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
732 096 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546222
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
732 096 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546222
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності