Зміст
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасникам процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалось Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі (далі Оголошення), а саме:
- відповідно до Додатку 2 до Оголошення де зазначено Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій, а саме пункту 3 Учасник мав надати Інформація про учасника закупівлі, згідно форми наведеної в пункті 1 Додатку 3 до Оголошення. ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК надав відомості про учасника (вихідний № 228 від 19.05.2025р.), що не належно оформлені, зокрема відсутня частина інформації, де має бути зазначено керівництво юридичної особи.
- наданий ТОВ СОРБПОЛІМЕР-АНАЛІТИК гарантійний лист вихідний № 221 від 19.05.2025р. містить дані, що суперечить змісту інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вихідний № 220 від 19.05.2025р., а саме вказав, що: «Цей алкотестер можна підключити до мобільного принтера АлкоФор (замовляється окремо)».
Керуючись абзацом 2 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275, пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та у відповідності до пункту 2 Розділу 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: під час розгляду пропозиції Учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.