Показати схожі тендери

Закупівля «ДК 021-2015 код 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з встановлення фільтруючої системи доочищення і знезараження питної води в харчоблоки в закладах освіти Солом’янського району м. Києва)» від Управління освіти Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-009380-a
Id Tender c9248039b1ab42d8934d00e50caf6506
План UA-P-2025-05-06-010708-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.05.2025 14:45
Остання зміна 11.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 14:44 до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 14:44
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 14:44
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 00:00
до 05.06.2025 15:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 15:51
до 11.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 05.06.2025 15:51
-
Період уточнень
з 13.05.2025 14:44 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 14:44 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 00:00 до 05.06.2025 15:51
Період кваліфікації
з 21.05.2025 00:00 до 05.06.2025 15:51
Основні параметри
«ДК 021-2015 код 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з встановлення фільтруючої системи доочищення і знезараження питної води в харчоблоки в закладах освіти Солом’янського району м. Києва)»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
200 000 грн.
«ДК 021-2015 код 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з встановлення фільтруючої системи доочищення і знезараження питної води в харчоблоки в закладах освіти Солом’янського району м. Києва)»
Назва предмета закупівлі
«ДК 021-2015 код 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з встановлення фільтруючої системи доочищення і знезараження питної води в харчоблоки в закладах освіти Солом’янського району м. Києва)»
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«ДК 021-2015 код 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з встановлення фільтруючої системи доочищення і знезараження питної води в харчоблоки в закладах освіти Солом’янського району м. Києва)»
Код ДК 021:2015
65120000-0 - Експлуатація водоочищувальних станцій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03087, Україна, м. Київ, Заклади освіти Солом’янського району м. Києва
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4. Порядок здійснення оплати 4.1. Оплата проводиться згідно затвердженого кошторису на підставі акту виконаних послуг. 4.2. В випадку затримки оплати замовлення Замовником, як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату виконаних Виконавцем послуг на протязі 30 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. 4.3. У разі, якщо закупівлю не буде профінансовано у повному обсязі, Замовник залишає за собою право скоригувати перелік на обсяги послуг, що надаються в односторонньому порядку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Німекс Сервіс"
Пропозиція:
199 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 14:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Самойленко Євгенія Юріівна
Електронна пошта
Телефон
380442423706
Замовник
ЄДРПОУ
37485490
Назва (англійською мовою)
Department of education Solomyanskiy district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of education Solomyanskiy district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
03087
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Пітерська будинок 12
Кваліфікація
Лот № 1 «ДК 021-2015 код 65120000-0 Експлуатація водоочищувальних станцій (Послуги з встановлення фільтруючої системи доочищення і знезараження питної води в харчоблоки в закладах освіти Солом’янського району м. Києва)»
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:51 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 00:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:50
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
27.05.2025 16:46
Електроний протокол про продовження строку
21.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з необхідністю детального аналізу відповідності пропозиції Учасника вимогам тендерної документації було прийнято рішення подовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
27.05.2025 16:46
Дата кінця розгляду
19.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника містить скан-копія довідки про наявність в Учасника об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, складену на невідому дату, а також без зазначення договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 1 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформаційну довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування на підставі відповідних договорів, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі і транспортні засоби, які будуть задіяні в договорі. Довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника міститься довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі без зазначення реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 3.1. п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми (сума договору початкова, а не остаточна), реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів. 3. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника міститься лист-відгук без зазначення строк протягом якого виконувався договір. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 3.2. п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від Замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). Відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, про виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг відповідно до договору за предметом закупівлі та інформацію про суму (вартість) договору, назву договору, суму, номер, строк протягом якого виконувався договір, найменування наданих послуг відповідно до договору, та інформацію щодо своєчасності та якості надання послуг. 4. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника містяться завірені копії аналогічного договору з документами що свідчать про виконання послуг, проте вимагалося оригінали. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 3.3. п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оригінали договору, документи що свідчать про виконання послуг (акти звірки із Замовниками, акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору). 5. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника містяться завірені копії аналогічного договору з документами що свідчать про виконання послуг, проте вимагалося оригінали. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 3.3. п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оригінали договору, документи що свідчать про виконання послуг (акти звірки із Замовниками, акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору). 6. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника містяться довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі та лист-відгук, в яких зазначена вартість аналогічного договору не відповідає наданим актам виконаних послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 3 частини 1 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі та лист-відгук із вірним зазначенням вартості такого договору відповідно до актів наданих послуг. 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника міститься заповнена форма Додатку № 1, яка не відповідає зазначеній в тендерній документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п.п. 1.1. п. 1 частини 3 Додатку № 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати заповнену форму Додатку № 1, яка відповідає зазначеній в тендерній документації. Просимо виправити невідповідності шляхом надання оновлених та/або підтверджуючих документів в строки визначені чинним законодавством.
Створено
03.06.2025 10:19
Надати до
04.06.2025 10:19
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442423706
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442423706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності