Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення проєктно-кошторисної документації на прокладення ліній електронних комунікаційних мереж код ДК 021:2015:71240000-2 "Архітектурні, інженерні та планувальні послуги" від 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-008976-a
Id Tender 31476142bb1b43d1bd8008fd175ca31b
План UA-P-2025-05-13-010507-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 13.05.2025 14:31
Остання зміна 13.06.2025 17:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
456 560 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 282.8 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 14:29 до 21.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 14:29
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 14:29
до 18.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 22.05.2025 16:04
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 16:26
до 02.06.2025 00:00
Період уточнень
з 13.05.2025 14:29 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 14:29 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 16:04
Основні параметри
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на прокладення ліній електронних комунікаційних мереж код ДК 021:2015:71240000-2 "Архітектурні, інженерні та планувальні послуги"
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
456 560 грн.
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на прокладення ліній електронних комунікаційних мереж
Назва предмета закупівлі
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на прокладення ліній електронних комунікаційних мереж
Примітки
Послуги надаються за місцем знаходження учасника-переможця.Результат виконаних послуг має бути переданий Замовнику за адресою: 25003, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Героїв-рятувальників, 34.
Очікувана вартість
456 560 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2282,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.05.2025 15:41
Закінчення аукціону
22.05.2025 16:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виготовлення проєктно-кошторисної документації на прокладення ліній електронних комунікаційних мереж
Код ДК 021:2015
71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за договором здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок переможця (Виконавця) за фактично виконані послуги протягом 10 робочих днів на підставі підписаного Сторонами акту (актів) без зауважень.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВД ХОЛДИНГ"
Пропозиція:
366 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІМК"
Пропозиція:
368 610 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.05.2025 15:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 14:31
Оголошення про проведення закупівлі
13.05.2025 14:29
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Марченко
Електронна пошта
Телефон
+380664129149
Замовник
ЄДРПОУ
38212105
Повна назва
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
25003
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Кропивницький
Адреса
вулиця Героїв-рятувальників, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення проєктно-кошторисної документації на прокладення ліній електронних комунікаційних мереж
Період вимог/скарг з 23.05.2025 16:26 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 16:04 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
23.05.2025 16:26
Повідомлення про рішення
22.05.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 27.05.2025 15:17 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 16:26 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 15:17
Довідка НАЗК
27.05.2025 15:17
Повідомлення про рішення
23.05.2025 16:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 1 ДЕРЖАВНОГО ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ «26» травня 2025 р. м. Кропивницький № 118 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Найменування Замовника: 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Кіровоградській області, код ЄДРПОУ 38212105; Місцезнаходження Замовника: вулиця Волкова, будинок № 34, місто Кропивницький, Кіровоградська область, 25003, Україна; Категорія: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, зазначені у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Виготовлення проєктно-кошторисної документації на прокладення ліній електронних комунікаційних мереж, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-13-008976-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ТОВ "ВД ХОЛДИНГ" 2) ТОВ "ІМК" Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ІМК" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: відповідно до п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», розділу ІІ «Кваліфікаційні критерії встановлені до учасників відкритих торгів та спосіб документального підтвердження інформації про відповідність учасника, визначеним кваліфікаційним критеріям» додатку 1 до тендерної документації, замовником встановлено, що на підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці 3, учасник надає стосовно кожного працівника наступні документи: копію наказу (розпорядження) про призначення та/або переведення, та/або переміщення, та/або виконання обов’язків за сумісництвом/суміщенням, та/або копію договору (договорів) цивільно-правового характеру, укладеного (укладених) між учасником відкритих торгів та виконавцем послуг(и), а також копію документа про освіту за спеціальністю. Документи мають бути оформлені згідно норм чинного законодавства. На підтвердження відповідної вимоги учасником завантажено документ « 10 Наказ 63-к призначення Нагорнюк.pdf», але даний документ повинен мати обов'язкові реквізити наказу за формою П-1: • Найменування юридичної особи. • Код ЄДРПОУ. • Назва наказу. • Дата та номер наказу. • Прізвище, ім'я та по батькові працівника . • Посада, на яку приймається працівник . • Дата прийняття на роботу. • Умови працевлаштування: (наприклад, випробувальний строк, строковий договір, неповний робочий час). • Розмір посадового окладу (тарифної ставки). • Підпис керівника та печать підприємства. • Відмітка про ознайомлення працівника з наказом під підпис. Враховуючи вище вказане, учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей документ з всіма обов’язковими вимогами щодо реквізитів наказу за формою П-1. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 26 травня 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИВ: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ "ІМК" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВ "ІМК". Уповноважена особа Ілля Гуржин
Створено
26.05.2025 12:22
Надати до
27.05.2025 12:22
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 08:09 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 08:09
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 08:09 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 08:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВД ХОЛДИНГ» ідентифікаційний код в ЄДР 43127504 (надалі – Учасник 1) у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-05-13-008976-a Замовником встановлено наступні невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції Учасника 1. 1. В пункті 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасника відкритих торгів під час подання тендерної пропозиції через електронну систему закупівель накласти кваліфікований електронний підпис на всю тендерну пропозицію разом із додатками відповідно до норм Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 № 1082, із змінами. Перевіркою інформації, яку містить електронний підпис Учасника 1 на вебсайті МВС czo.gov.ua/verify, встановлено що тип електронного підпису Учасника 1 - удосконалений. Отже, накладення Учасником 1 на всю тендерну пропозицію та документацію у її складі удосконаленого електронного підпису не відповідає вимозі Замовника, встановленої в пункті 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Встановлена Замовником невідповідність електронного підпису Учасника 1 вимозі, що визначена Замовником, підлягає усуненню згідно п. 43 Особливостей шляхом накладання в електронній системі закупівель на всю тендерну пропозицію разом із додатками кваліфікованого електронного підпису Учасника 1, який має містити наступні дані : Тип носія особистого ключа: Захищений. Тип підпису: Кваліфікований. Сертифікат: Кваліфікований. 2. В п. 1 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив до учасника вимогу на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надати довідку з інформацією щодо наявності нерухомого майна (офісного приміщення) за формою згідно Таблиці 1. В електронній системі закупівель Учасник 1 розмістив файл в форматі pdf, в якому наявна «Довідка про МТБ» № 2.26 від 14.05.2025 з інформацією у формі Таблиці 1. Однак інформація надана Учасником 1 не в повному обсязі. Зокрема, в Таблиці 1 графа «Назва документа, що підтверджує право власності/користування тощо (вказати його номер (за наявності), дату вчинення» Учасник 1 не вказав відомості щодо номеру та дати вчинення договору оренди. Відтак надана Учасником 1 інформація в Таблиці 1 не повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником в Таблиці 1 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, що підлягає усуненню згідно п.43 Особливостей шляхом надання довідки за формою, згідно Таблиці 1 в новій редакції з повною інформацією щодо договору оренди. Крім того, з наданої копії договору оренди № 22-034 від 11 серпня 2022 року вбачається, що сторони узгодили строк дії даного договору до 31 серпня 2023 року з правом продовження строку його дії, за умови укладення додаткової угоди (п.11.6. договору оренди). Згідно умов додаткової угоди № 1 від 22 серпня 2023 до договору строк дії договору оренди продовжено до 30 червня 2025 року. В п. 1 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив, якщо на підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці 1 учасник надає договір найму/оренди тощо, такий договір має бути чинний на весь період виконання учасником послуг. В п.7 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що строк надання послуг визначається за календарним план-графіком та не повинен перевищувати 31.07.2025. Учасник 1 надав «Календарний план» від 14.05.2025 № 2.29 в якому визначив строк виконання послуг до 31.07.2025. З аналізу умов договору оренди № 22-034 від 11 серпня 2022 у сукупності з наданим Учасником 1 «Календарним планом» та вимогами Замовника, встановлені в п. 1 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації слідує, що строк дії договору оренди № 22-034 від 11 серпня 2022 року закінчується раніше, ніж строк надання послуг. Таким чином, наданий Учасником 1 договір оренди не відповідає вимозі Замовника, що визначена в п. 1 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації Встановлені вище Замовником невідповідності підлягають усуненню згідно п. 43 Особливостей шляхом надання додаткової угоди до договору оренди № 22-034 від 11 серпня 2022 щодо продовження строку дії договору на період виконання Учасником 1 послуг за договором про закупівлю до 31.07.2025 або іншого правочину з урахуванням вимоги, визначеної Замовником в п. 1 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. 3. В п. 2 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив до учасника вимогу на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати інформацію у вигляді довідки, складеної за формою згідно Таблиці 3. На підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці 3, учасник надає стосовно кожного працівника наступні документи: копію наказу (розпорядження) про призначення та/або переведення, та/або переміщення, та/або виконання обов’язків за сумісництвом/суміщенням, та/або копію договору (договорів) цивільно-правового характеру, укладеного (укладених) між учасником відкритих торгів та виконавцем послуг(и), а також копію документа про освіту за спеціальністю. В електронній системі закупівель Учасник 1 розмістив файл в форматі pdf, в якому наявний документ «Довідка залучення кваліфікованих працівників для виконання будівельних робіт ТОВ «ВД Холдинг» № 2.24 від 14.05.2025. Умови тендерної документації не містять вимоги до учасника надати довідку щодо залучення кваліфікованих працівників для виконання будівельних робіт за формою, згідно Таблиці 3. Таблиця 3 (номер позиції 3, 5, 6) містить інформацію, що не підтверджується документально, а саме: Інформація, згідно Довідки № 2.24 від 14.05.2025: Петросов О.А. - Інженер кошторисник; Цивільно-правова угода від 07.05.2025. Невідповідність, встановлена Замовником: Учасником 1 надана Цивільно-правова угода від 14.05.2025. Інформація, згідно Довідки № 2.24 від 14.05.2025: Тимченко Ю.І. - Інженер, освіта - вища, Київський військовий інститут управління та зв’язку, Наказ № 1/20 к від 13.01.2020р. Невідповідність, встановлена Замовником: електромонтер згідно Наказу № 1/20 к від 13.01.2020р, інформація щодо освіти документально не підтверджена (відсутній документ про закінчення Київського військового інституту управління та зв’язку. Інформація, згідно Довідки № 2.24 від 14.05.2025: Дем’яненко А.І. - Інженер, освіта - вища, Київський інститут менеджменту та інформаційних технологій при національному авіаційному університеті /2002 рік…; Цивільно-правова угода від 07.05.2025. Невідповідність, встановлена Замовником: Учасником 1 надана Цивільно-правова угода від 14.05.2025, інформація щодо освіти документально не підтверджена (відсутній документ про закінчення Київського інституту менеджменту та інформаційних технологій при національному авіаційному університеті. Встановлена вище Замовником невідповідність підлягає усуненню згідно п. 43 Особливостей шляхом надання оновлених відомостей про працівників, які мають необхідні знання та досвід у вигляді нової довідки, складеної за формою, згідно Таблиці 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації та документів що підтверджують інформацію про освіту відносно Тимченка Ю.І., Дем’яненка А.І. 4. В складі тендерної пропозиції Учасник 1 надав файл в форматі pdf, в якому наявний документ «Тендерна пропозиція» № 1.1. від 14.05.2025. Із змісту вказаного документу вбачається, що Учасник 1 не є платником ПДВ і ціна тендерної пропозиції становить 373 915,79 грн без ПДВ, а в електронному полі електронної системи закупівель Учасник 1 зазначив ціну тендерної пропозиції «366 900,00 грн з ПДВ». Встановлена вище Замовником невідповідність підлягає усуненню згідно п. 43 Особливостей з урахуванням вимог п. 5 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації шляхом надання довідки пояснення з оновленою інформацією щодо ціни пропозиції. Враховуючи викладене вище, Замовник пропонує Учаснику 1 виправити встановлені невідповідності в інформації та документах, які надані в складі тендерної пропозиції у спосіб, встановлений в кожному пункті повідомлення, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Алла МАРЧЕНКО
Створено
12.06.2025 18:17
Надати до
13.06.2025 18:17
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
456 560 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 01:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380664129149
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
456 560 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 01:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380664129149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності