Показати схожі тендери

Закупівля Автомобіль легковий (за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34110000-1: Легкові автомобілі (34115200-8 Мототранспортні засоби для перевезення менше 10 осіб)) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-008449-a
Id Tender f2baf394f02a4b84bb4197845317ecd5
План UA-P-2025-05-13-008330-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.05.2025 14:23
Остання зміна 28.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 343 254 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 716.27 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 14:22 до 21.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 14:22
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 14:22
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 10:00
до 22.05.2025 14:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 14:18
до 28.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.05.2025 14:18
-
Період уточнень
з 13.05.2025 14:22 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 14:22 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 10:00 до 22.05.2025 14:18
Період кваліфікації
з 21.05.2025 10:00 до 22.05.2025 14:18
Основні параметри
Автомобіль легковий (за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34110000-1: Легкові автомобілі (34115200-8 Мототранспортні засоби для перевезення менше 10 осіб))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 343 254 грн.
Автомобіль легковий (за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34110000-1: Легкові автомобілі (34115200-8 Мототранспортні засоби для перевезення менше 10 осіб))
Назва предмета закупівлі
Автомобіль легковий (за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34110000-1: Легкові автомобілі (34115200-8 Мототранспортні засоби для перевезення менше 10 осіб))
Очікувана вартість
2 343 254 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11716,27
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль легковий
Код ДК 021:2015
34115200-8 - Мототранспортні засоби для перевезення менше 10 осіб
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації (поставка (передача) товару за місцезнаходженням Учасника-переможця Закупівлі)
Дата постачання по
30.06.2025 14:15
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Покупцем шляхом оплати за фактом поставки Товару у розмірі 100% в термін протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки на підставі акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної (оформлених належним чином: посада, підпис, ПІБ/ПІ, печатка (у разі її використання), тощо)) на оплату товару. Джерело фінансування: власні кошти (кошти статутного капіталу)
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВІДІ АВЕНЮ"
Пропозиція:
2 326 440 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чумаченко Яна Геннадіївна
Електронна пошта
Телефон
+380506251133
Замовник
ЄДРПОУ
38534056
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
93009
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
місто Рубіжне
Адреса
вулиця Студентська,19
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобіль легковий (за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 34110000-1: Легкові автомобілі (34115200-8 Мототранспортні засоби для перевезення менше 10 осіб))
Період вимог/скарг з 22.05.2025 14:18 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 10:00 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: - на вимогу Замовника, зазначеної у підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації (перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) та пункту 1 Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (затверджена рішенням уповноваженої особи – протокол №25 від 13.05.2025) Учасник надав у складі тендерної пропозиції файл «6. Довідка відповідність Додатку 2» з описом запропонованого товару відповідно до технічних характеристик автомобіля, які є не гіршими, ніж зазначені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації (технічні вимоги) до предмета закупівлі, в якому Учасник зазначив запропоновану модель автомобіля легкового, та заповнив поля таблиці 1 «Параметри запропонованого учасником Товару» та підтвердив відповідність усім вимогам Замовника, у тому числі вимогу згідно п8 таблиці 1 щодо розміру автомобіля - довжина/ширина без дзеркал/висота, мм має бути не менше 5300/1918/1930 (Учасник зазначив розміри 5306/1920/1935) та згідно п11 таблиці 1 витрата палива (міський цикл), л/100 км має бути не більше 7,2 л/100км (Учасник зазначив витрату палива (міський цикл) – 7,1 л/100км); - на вимогу Замовника зазначену у підпункті 4.3. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації (перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) та пункту 1 Розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (затверджена рішенням уповноваженої особи – протокол №25 від 13.05.2025) Учасник надав у складі тендерної пропозиції файл «8. Сертифікат відповідності», у якому наявна інформація щодо розміру колісного транспортного засобу (довжина – 5331 мм, ширина – 1924 мм, висота – 1865-1955 мм) та витрати палива (міський цикл) – 9,182 л/100 км. При звірянні наявної інформації було виявлено, що параметри розмір автомобіля та витрата палива (міський цикл), які зазначені Учасником у файлі «6. Довідка відповідність Додатку 2» не відповідають параметрам розміру автомобіля та витрати палива (міський цикл) у Сертифікаті відповідності колісного транспортного засобу (файл «8. Сертифікат відповідності»), також витрата палива (міський цикл) у Сертифікаті відповідності колісного транспортного засобу є вищою, ніж вимагається Замовником згідно п11 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (технічні вимоги) до предмета закупівлі, що є невідповідністю технічним вимогам Замовника. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до умов тендерної документації, зазначених у п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5. «Оцінка тендерних пропозицій», а також згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
22.05.2025 14:17
Повідомлення про рішення
22.05.2025 14:15
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 10:01
Витяг з ЄДР
21.05.2025 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 14:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 14:10
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 343 254 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380506251133
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 343 254 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380506251133
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності