Показати схожі тендери

Закупівля Двері металеві протипожежні від 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-008336-a
Id Tender b2da92b7781d42f0aac3d965d106268b
План UA-P-2025-05-13-007010-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.05.2025 14:08
Остання зміна 13.06.2025 09:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
56 162 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
280.81 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 14:05 до 21.05.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 14:05
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 14:05
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.05.2025 14:38
до 03.06.2025 12:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 15:47
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 12:50
до 13.06.2025 09:48
Період уточнень
з 13.05.2025 14:05 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 14:05 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 14:38 до 03.06.2025 12:50
Період кваліфікації
з 22.05.2025 14:38 до 03.06.2025 12:50
Основні параметри
Двері металеві протипожежні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
56 162 грн.
Двері металеві протипожежні
Назва предмета закупівлі
Двері металеві протипожежні
Очікувана вартість
56 162 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
280,81
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.05.2025 14:09
Закінчення аукціону
22.05.2025 14:38
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (штуки)
Двері металеві протипожежні
Опис предмета закупівлі
Двері металеві протипожежні
Код ДК 021:2015
44221220-3 - Протипожежні двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Двері металеві протипожежні
Опис предмета закупівлі
Двері металеві протипожежні
Код ДК 021:2015
44221220-3 - Протипожежні двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Двері металеві протипожежні
Опис предмета закупівлі
Двері металеві протипожежні
Код ДК 021:2015
44221220-3 - Протипожежні двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Двері металеві протипожежні
Опис предмета закупівлі
Двері металеві протипожежні
Код ДК 021:2015
44221220-3 - Протипожежні двері
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛІЦІЯ СТАЛЬ"
Пропозиція:
39 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
40 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
42 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.05.2025 14:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 14:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
13.05.2025 14:05
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Мельничук
Електронна пошта
Телефон
+380987916352
Замовник
ЄДРПОУ
38223651
Повна назва
1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області
Поштовий індекс
29008
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
вул.Озерна, 20/1
Кваліфікація
Лот № 1 Двері металеві протипожежні
Період вимог/скарг з 29.05.2025 15:47 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 14:38 по 30.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
29.05.2025 15:47
Повідомлення про рішення
22.05.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 14:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 226 уповноваженої особи 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції «27» травня 2025 року м. Хмельницький Уповноважена особа - Мельничук Андрій Олегович ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю Двері металеві протипожежні (код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби) було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛІЦІЯ СТАЛЬ" код 43408768; • ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" код 3062803319; • ФОП Кутенков М.В. код 2930405436. Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р. (надалі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛІЦІЯ СТАЛЬ" код 43408768. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛІЦІЯ СТАЛЬ" код 43408768 в процедурі відкритих торгів на закупівлю Двері металеві протипожежні (код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, як-що таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до підпункту А пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник має надати: А) Заповнену та підписану Учасником згідно Таблицею 1 додатку 2 до тендерної документації Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Під Таблицею 1 є слова наступного змісту: «З умовами технічних (якісних) та кількісних характеристик ознайомлені, з вимогами погоджуємось» Датовано: "___" ________________ 20___ року _________________________________________________________ [Підпис] [прізвище, ініціали, посада уповноваженої особи учасника] Учасником в складі пропозиції надано заповнену та підписану згідно Таблицею 1 додатку 2 до тендерної документації Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Проте, під таблицею немає слів наступного змісту: «З умовами технічних (якісних) та кількісних характеристик ознайомлені, з вимогами погоджуємось» Датовано: "___" ________________ 20___ року, що не відповідає вимогам підпункту А пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник має надати: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку за формою Таблиці 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Довідка складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, за яким Учасник постачав товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (44220000-8 - Столярні вироби) з документальним підтвердженням його виконання (копія акту приймання-передавання товару або видаткової накладної тощо). 1.1.2. не менше 2-ох копій договору за 2023-2025 рік, зазначеного у довідці у повному обсязі з документальним підтвердженням його виконання (копія акту приймання-передавання товару або видаткової накладної тощо). В останній колонці Таблиці 1 необхідно було надати ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності). Учасником в складі пропозиції надано згідно Таблицею 1 додатку 3 до тендерної документації Довідку про виконання аналогічних договорів. Проте, по аналогічному договору №519/24 від 09.09.2024 не зазначено ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, а посилання в електронній системі закупівель, яке зазначено в таблиці є не активним. 3. Відповідно до підпункту В пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник має надати: В) Копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником. Проте, учасником не надано копію відповідного сертифіката, що не відповідає вимогам підпункту В пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати шляхом дозавантаження в електронну систему закупівель належним чином заповнену та підписану Учасником згідно Таблицею 1 додатку 2 до тендерної документації Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. 2. Надати шляхом дозавантаження в електронну систему належним чином оформлену довідку за формою Таблиці 1 додатка 3 до тендерної документації, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Довідка складена на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків), за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. Надати шляхом дозавантаження в електронну систему закупівель копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей. Уповноважена особа ______________ Мельничук Андрій Олегович
Створено
27.05.2025 16:50
Надати до
28.05.2025 16:50
Період вимог/скарг з 03.06.2025 12:50 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 15:47 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 12:50
Довідка НАЗК
03.06.2025 12:50
Повідомлення про рішення
29.05.2025 15:47
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-13-008336-a-a1
Підписаний і діє
Номер
101
40 000 грн.
40 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.06.2025
Строк дії договору з
13.06.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Двері металеві протипожежні
Номенклатура
Двері металеві протипожежні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Двері металеві протипожежні
Номенклатура
Двері металеві протипожежні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Двері металеві протипожежні
Номенклатура
Двері металеві протипожежні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Двері металеві протипожежні
Номенклатура
Двері металеві протипожежні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області
Повна назва
1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38223651

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3062803319

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 09:48
-
13.06.2025 09:45
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
56 162 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 17:00
Замовник:
1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області
Контактний телефон:
+380987916352
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
56 162 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 17:00
Замовник:
1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Хмельницькій області
Контактний телефон:
+380987916352
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності