Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради .
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-007332-a
Id Tender fbbd8445cbc84fc8a064a8564cf82316
План UA-P-2025-05-13-008831-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 13.05.2025 13:23
Остання зміна 12.06.2025 11:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 822 431 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 224.31 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 13:22 до 28.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 13:22
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 13:22
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 01:00
до 11.06.2025 09:18
Залишилось 2 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 09:18
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 09:18
-
Період уточнень
з 13.05.2025 13:22 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 13:22 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 01:00 до 11.06.2025 09:18
Період кваліфікації
з 28.05.2025 01:00 до 11.06.2025 09:18
Основні параметри
Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 822 431 грн.
Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 822 431 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28224,31
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40035, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Івана Сірка, буд. 3
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЛІФТСЕРВІС"
Пропозиція:
2 728 936.53 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 10:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ярослава Бандура
Електронна пошта
Телефон
+380542659004
Замовник
ЄДРПОУ
02000334
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Поштовий індекс
40022
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 28
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 09:18 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 01:00 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 09:18
Довідка НАЗК
11.06.2025 09:18
Повідомлення про рішення
02.06.2025 16:24
Електроний протокол про продовження строку
28.05.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 13:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 13:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із опрацюванням значного обсягу документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
02.06.2025 16:24
Дата кінця розгляду
26.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно пункту 2 Розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку № 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено: 1. «4. На виконання положень чинного законодавства України щодо охорони праці, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати відповідне документальне підтвердження про наявність проходження перевірки знань з питань охорони праці на працівників, що зазначені в довідці.» У довідці №72 від 26 травня 2025 року «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутнє документальне підтвердження про наявність проходження перевірки знань з питань охорони праці у 2-х працівників. Надати документальне підтвердження про наявність проходження перевірки знань з питань охорони праці працівників, зазначених в довідці, а саме: 1. Кравченко Володимир Григорович; 2. Ткаченко Микита Євгенович 2. Невідповідність імені працівника Ткаченка Микити Євгеновича, зазначеного в довідці № 72 від 26.05.2025 з наказом на прийняття на роботу № 37/1-К від 17.05.2025 року. Привести у відповідність зазначені документи. Завантажте будь-ласка документи, які вказано у вимозі, в строки відповідно до чинного законодавства, щоб замовник мав змогу якісно та неупередженого розглянути Вашу тендерну пропозицію.
Створено
10.06.2025 08:56
Надати до
11.06.2025 08:56
Договір
UA-2025-05-13-007332-a-b1
Очікує підписання
2 728 936.53 грн.
2 728 936.53 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02000334

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЛІФТСЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЛІФТСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42641511

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 822 431 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542659004
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 822 431 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542659004
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності