Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з підготовки та навчання плавскладу від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-007125-a
Id Tender 805deb67c2e3453b969d763b4ad06153
План UA-P-2025-05-06-015178-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.05.2025 13:12
Остання зміна 09.06.2025 16:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
240 023 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 200.12 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 13:11 до 21.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 13:11
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 13:11
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:00
до 27.05.2025 11:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 11:08
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 11:08
до 09.06.2025 16:20
Період уточнень
з 13.05.2025 13:11 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 13:11 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:00 до 27.05.2025 11:08
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:00 до 27.05.2025 11:08
Основні параметри
Послуги з підготовки та навчання плавскладу
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у Тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
240 023 грн.
Послуги з підготовки та навчання плавскладу
Назва предмета закупівлі
Послуги з підготовки та навчання плавскладу
Примітки
код ДК 021:2015 - 80410000-1 Послуги різних навчальних закладів
Очікувана вартість
240 023 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1200,12
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з підготовки та навчання плавскладу
Код ДК 021:2015
80410000-1 - Послуги різних навчальних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, навчально-тренажерні заклади за місцем знаходження Виконавця
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми Акту здавання-приймання наданих послуг; - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЧБОВО-ТРЕНАЖЕРНИЙ КОМПЛЕКС "АДМІРАЛ"
Пропозиція:
240 023 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тинкован Тетяна Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
0487381774
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з підготовки та навчання плавскладу
Період вимог/скарг з 27.05.2025 11:08 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 12:00 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції: За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УТК «АДМІРАЛ» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 22.05.2025; - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «УТК «АДМІРАЛ» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Розглядається питання щодо визначення учасника процедури закупівлі переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УТК «АДМІРАЛ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з підготовки та навчання плавскладу за кодом ДК 021:2015 - 80410000-1 Послуги різних навчальних закладів - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. IПрийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 27.05.2025 № 213, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «УТК «АДМІРАЛ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з підготовки та навчання плавскладу за кодом ДК 021:2015 - 80410000-1 Послуги різних навчальних закладів. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «УТК «АДМІРАЛ» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з підготовки та навчання плавскладу за кодом ДК 021:2015 - 80410000-1 Послуги різних навчальних закладів.
Документи кваліфікації
27.05.2025 11:08
Довідка НАЗК
27.05.2025 11:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 13:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 13:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 22.05.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 22.05.2025 № 206) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-05-13-007125-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з підготовки та навчання плавскладу за кодом ДК 021:2015 - 80410000-1 Послуги різних навчальних закладів. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «УЧБОВО-ТРЕНАЖЕРНИЙ КОМПЛЕКС «АДМІРАЛ» (ТОВ «УТК «АДМІРАЛ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно частини 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД) для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі вимогам ТД, вимагалось наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель (докладно викладено в Розділі ІІІ тендерної документації). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (далі- електронний підпис) уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, (якщо учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такий документ наданий у формі електронного документа). Якщо тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі містить скановані документи та документи в електронній формі, то учасник процедури закупівлі повинен накласти електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них вже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. На електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується учасником разом з відповідним файлом КЕП. В цьому випадку, замовник перевіряє КЕП на відповідність особи, яка підписала цей документ. Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися прізвище та ініціали уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа); код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта; тип підпису: кваліфікований, сертифікат: кваліфікований»; 8.2. згідно підпунктів 2.1.1. та 2.1.2. пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД, від учасника процедури закупівлі, вимагалося надати для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком наведеним у тендерній документації. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повне та належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання; або позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці та акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання.»; 8.3. згідно пункту 4.11 частини 4 Додатку 3 до ТД, для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі вимогам ТД, вимагалось наступне: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, за зразком, про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проєкті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в тендерній документації (Додаток 2 до тендерної документації).». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо частини 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Додатку 3 до ТД: Під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ТОВ «УТК «АДМІРАЛ» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип електронного підпису учасника, який накладено учасником на тендерну пропозицію в цілому, - удосконалений, замість кваліфікований. 9.2. щодо підпунктів 2.1.1. та 2.1.2. пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі надана «Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі» від 20.05.2025 № б/н, в якій зазначено три замовника, які здійснювали аналогічне замовлення в учасника процедури закупівлі. Але, учасником ТОВ «УТК «АДМІРАЛ» у складі тендерної пропозиції надано лише один відгук по договору 87-В-МИФ-23 від 30.08.2023, по іншим двом зазначеним у довідці договорам не надано документів, яка вимагалися: акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання; або позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці та акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання, враховуючи вищенаведене, через не надання вищезазначених документів учасником, замовник не може перевірити повне та належне виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці. 9.3. щодо пункту 4.11 частини 4 Додатку 3 до ТД: учасником процедури закупівлі наданий документ «Згода учасника процедури закупівлі» від 20.05.2025 № б/н, при цьому в зазначеному документі у першому пункті відсутня назва - найменування учасника. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу частини 1 Розділу ІІІ та пункту 7.2 частини 7 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1. цього повідомлення. 10.2. на вимогу підпунктів 2.1.1. та 2.1.2. пункту 2.1 частини 2 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.2. цього повідомлення. 10.3. на вимогу пункту 4.11 частини 4 Додатку 3 до ТД, з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи до відповідності вимогам замовника, наявність яких усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.3. цього повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
22.05.2025 16:02
Надати до
23.05.2025 16:02
Договір
UA-2025-05-13-007125-a-b1
Підписаний і діє
Номер
94-В-ПВФ-25
288 027.6 грн.
240 023 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з підготовки та навчання плавскладу
Номенклатура
Послуги з підготовки та навчання плавскладу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЧБОВО-ТРЕНАЖЕРНИЙ КОМПЛЕКС "АДМІРАЛ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЧБОВО-ТРЕНАЖЕРНИЙ КОМПЛЕКС "АДМІРАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37913949

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
240 023 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
0487381774
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
240 023 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
0487381774
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності