Показати схожі тендери

Закупівля Симулятор автокрану від ДПТНЗ "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівництва".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-006627-a
Id Tender ec29427b2aa042d4b3c5859c56604439
План UA-P-2025-05-13-008141-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.05.2025 12:50
Остання зміна 30.05.2025 17:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
832 204 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 161.02 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 12:45 до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 12:45
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 12:45
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 00:00
до 23.05.2025 16:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 16:41
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 16:41
до 30.05.2025 17:11
Період уточнень
з 13.05.2025 12:45 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 12:45 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 00:00 до 23.05.2025 16:41
Період кваліфікації
з 21.05.2025 00:00 до 23.05.2025 16:41
Основні параметри
Симулятор автокрану
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
832 204 грн.
Симулятор автокрану
Назва предмета закупівлі
Симулятор автокрану
Очікувана вартість
832 204 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4161,02
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Симулятор автокрану
Код ДК 021:2015
34150000-3 - Транспортні симулятори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79071, Україна, Львівська область, Львів, І.Пулюя 28
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА"
Пропозиція:
832 204 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Христина Маленчак
Електронна пошта
Телефон
+380322635390
Сайт:
http://www.mvpuatb.lviv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
05537087
Повна назва
ДПТНЗ "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівництва"
Поштовий індекс
79071
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул. ІВАНА ПУЛЮЯ, 28
Кваліфікація
Лот № 1 Симулятор автокрану
Період вимог/скарг з 23.05.2025 16:41 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 00:00 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 16:41
Довідка НАЗК
23.05.2025 16:41
Повідомлення про рішення
21.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
21.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 12:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням ДПТНЗ «Міжрегіонального вищого професійного училища автомобільного транспорту та будівництва» Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника. ДПТНЗ «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівництва» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 05537087 3. Місцезнаходження. 79030, Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. ІВАНА ПУЛЮЯ, 28 4.Категорія замовника: Згідно п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 34150000-3 Транспортні симулятори (Симулятор автокрану) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати Повноваження учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця підтверджується поданням в складі тендерної пропозиції паспорта громадянина України (всі заповнені сторінки) або двосторонньої копії паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та копією Витягу про місце реєстрації, що відповідно до норм чинного законодавства України є невід’ємним додатком до ID-карти, або копією іншого документа, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від №549VI 20.11.2012р. (зі змінами та доповненнями); довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду; Учасник в складі пропозиції надає двосторонню копію паспорта громадянина України без копії Витягу про місце реєстрації, що відповідно до норм чинного законодавства України є невід’ємним додатком до ID-карти, а також немає довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до пункту 2 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати Відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». Учасник в складі пропозиції не надав відомості про учасника за встановленою формою. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 3. Відповідно пункту 3 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати згоду на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних». Такий документ відсутній тому просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 4. Відповідно пункту 5 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, Учасник в складі пропозиції повинен надати згоду з проектом договору у формі підписаного зі сторони учасника торгів проект договору, що наведений у Додатку № 5 до даної тендерної документації. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати копію Витягу про місце реєстрації та копію ідентифікаційного коду. 2. Надати відомості про учасника за встановленою формою: Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА». 3. Надати згоду на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» 4. Надати згоду з проектом договору у формі підписаного зі сторони учасника торгів проект договору, що наведений у Додатку № 5. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вирішив: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 40 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Створено
22.05.2025 12:22
Надати до
23.05.2025 12:22
Договір
UA-2025-05-13-006627-a-b1
Підписаний і діє
Номер
07
832 204 грн.
832 204 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.05.2025
Строк дії договору з
29.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Симулятор автокрану
Номенклатура
Симулятор автокрану
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДПТНЗ "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівництва"
Повна назва
ДПТНЗ "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівництва"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05537087

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА"
Повна назва
ФОП "ТРОФИМЕНКО ДІАНА СТАНІСЛАВІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3649610047

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 17:11
-
30.05.2025 17:08
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-10-000028
Дата створення проекту
10.06.2025 12:59
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
10.06.2025 16:05
Дата завершення моніторингу
02.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2025 №167 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 10.06.2025 №167. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-13-006627-a, 13.05.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.06.2025 00:00
Документи рішення
10.06.2025 16:05
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-05-13-006627-a, яка проводилась Державним професійно-технічним навчальним закладом «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівництва» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднити таке обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням про виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Під час проведення моніторингу встановлено, що переможцем ФОП Трофименко Діаною Станіславівною не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей №1178. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 4. Яким чином переможцем ФОП Трофименко Діаною Станіславівною підтверджено та Замовником перевірено відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 (з наданням документального підтвердження). 5. Чи враховано Замовником ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав (підпунктів 5 і 12 пункту 47 Особливостей №1178) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель?
Рішеня
12.06.2025 18:14
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 18:14
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
832 204 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
ДПТНЗ "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівництва"
Контактний телефон:
+380322635390
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
832 204 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
ДПТНЗ "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівництва"
Контактний телефон:
+380322635390
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності