Обгрунтування використання процедури
Застосування виключення: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей, у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Бориспільського закладу дошкільної освіти № 3 Бориспільської міської ради Київської області по вул. Гришинська, 1 в м. Бориспіль Київської області ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель, Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-18-013760-a Особливості здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07.08.2025. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Управлінням капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області укладено договір на виконання робіт «Нове будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями ПРУ на території Бориспільського закладу дошкільної освіти № 3 Бориспільської міської ради Київської області по вул. Гришинська, 1 в м. Бориспіль Київської області (Коригування)ДК 021:2015 - 45210000-2 - Будівництво будівель» за результатами закупівлі. Натомість є необхідність в закупівлі додаткових робіт, що виникли в процесі нового будівництва та не були передбачені проектом, а саме: не враховані роботи з підготовки території будівельного майданчика до виконання будівельних робіт (роботи з демонтажу існуючого пожежного резервуару, демонтаж бетонних та залізобетонних конструкцій існуючого погребу), не враховано необхідний об’єм гідроізоляції, не врахована вартість фіксаторів пластмасових для встановлення арматурних стрижнів, не відповідають кресленням кількість арматури та металевих каркасів, зміна опалубки (необхідно передбачити зведення бетонних монолітних конструкцій стін, колон, перекриття із застосування збірно-розбірної переставної опалубки типу «Дока», застосування такої опалубки передбачено ПОБ), не враховані роботи з улаштування другого шару гіпсокартону, не врахована вартість бітумної мастики, не врахована вартість вимикачів, відсутня стрічка самоклеюча, кліпси монтажні, відсутнє встановлення захисної огорожі, накриття та заземлення дизель-генератора та інші роботи.Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року. При цьому підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі у зв’язку з забезпеченням укриття працівників та вихованців закладу. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби в завершенні капітального ремонту харчоблоку в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Експертний звіт по об’єкту