Показати схожі тендери

Закупівля Ц_25Т-322_30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Інформаційні таблички для небезпечних вантажів) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-004567-a
Id Tender d48e7530f7d04291abf6956f34de2a6a
План UA-P-2025-05-13-005715-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 13.05.2025 11:26
Остання зміна 11.06.2025 11:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
349 191 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 720 грн. (2,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 11:24 до 21.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 11:24
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 11:24
до 18.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 22.05.2025 14:31
-
Залишилось 10 год. 59 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 11:45
до 17.06.2025 00:00
Період уточнень
з 13.05.2025 11:24 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 11:24 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.05.2025 14:31
Основні параметри
Ц_25Т-322_30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Інформаційні таблички для небезпечних вантажів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
349 191 грн.
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Інформаційні таблички для небезпечних вантажів)
Назва предмета закупівлі
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Інформаційні таблички для небезпечних вантажів)
Очікувана вартість
349 191 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8720,0
2,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.05.2025 14:02
Закінчення аукціону
22.05.2025 14:31
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 5 750 (штуки)
Інформаційна табличка: ООН 3295, ідентифікаційний номер небезпеки 33 (самоклейна)
Опис предмета закупівлі
Інформаційна табличка: ООН 3295, ідентифікаційний номер небезпеки 33 (самоклейна)
Код ДК 021:2015
30199410-7 - Самоклейний папір
Кількість
5 750
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 1 800 (штуки)
Знак-табло небезпеки для небезпечних вантажів класу 3, АК 328 (самоклейна)
Опис предмета закупівлі
Знак-табло небезпеки для небезпечних вантажів класу 3, АК 328 (самоклейна)
Код ДК 021:2015
30199762-9 - Багажні ярлики
Кількість
1 800
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №3 1 000 (штуки)
Інформаційна табличка: ООН 1267, ідентифікаційний номер небезпеки 33 (самоклейна)
Опис предмета закупівлі
Інформаційна табличка: ООН 1267, ідентифікаційний номер небезпеки 33 (самоклейна)
Код ДК 021:2015
30199410-7 - Самоклейний папір
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЛІСГУМ"
Пропозиція:
288 280 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЕЯДА ДРУК""
Пропозиція:
335 448 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Приходько Павло Олексійович
Пропозиція:
281 530 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.05.2025 14:02
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Ковадло
Електронна пошта
Телефон
+380532515393
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Інформаційні таблички для небезпечних вантажів)
Період вимог/скарг з 11.06.2025 11:45 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.05.2025 14:31 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.06.2025 11:45
Повідомлення про рішення
28.05.2025 12:22
Електроний протокол про продовження строку
22.05.2025 14:31
Витяг з ЄДР
22.05.2025 14:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 11:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 11:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Приходька Павла Олексійовича, що визначена найбільш економічно вигідною у процедурі закупівлі відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями, за предметом Ц_25Т-322_30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Інформаційні таблички для небезпечних вантажів) до 20 робочих днів у зв’язку із великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, можливістю надання учаснику права на усунення невідповідностей протягом 24 годин (у разі їх виявлення) та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника.
Дата продовження строку розгляду
28.05.2025 12:21
Дата кінця розгляду
20.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1. Для підтвердження виконання кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі вих. №1004-20/05/25 від 20.05.2025 у якій вказано аналогічний договір - договір №92-АДМ-25 від 17.03.2025. Також надано договір №92-АДМ-25 від 17.03.2025, укладений між ФОП Приходьком П.О. та Комунальним підприємством «Київський метрополітен». За результатами детального аналізу даних документів встановлено: - надана довідка не містить повної інформації про адресу замовника (покупця за аналогічним Договором ? підприємства, організації, установи, інше тощо); - предмет договору, який зазначений в довідці (Плакати, код 22450000-9 «Друкована продукція з елементами захисту» за ДК 021:2025), не є аналогічним Договором згідно тендерної документації; - не надано Відгук (-ів)/Рекомендацію від замовника за аналогічним Договором. Відповідні посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей): 1. Вимоги пп. 1.1-1.3. кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» розділу «1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №1 до ТД. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей та посилань на вимоги ТД): 1.1.) Надати нову редакцію Довідки/Листа в довільній формі про виконання аналогічного Договору* із зазначенням Учасником в Довідці інформації, зокрема: - найменування замовника (покупця за аналогічним Договором ? підприємства, організації, установи, інше тощо); - його коду ЄДРПОУ; - АДРЕСИ та контактного телефона замовника (покупця за аналогічним Договором ? підприємства, організації, установи, інше тощо); - номера Договору. 1.2.) ** Надати скановану копію аналогічного Договору, що наведений Учасником в новій редакції Довідки про виконання аналогічного Договору згідно з пунктом 1.1. ? із додатками, які є невід’ємною частиною цього договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір (та додатки до нього, котрі є невід’ємною частиною договору) може/можуть надаватись без зазначення цінових/вартісних показників чи інших даних, що можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які не впливають на відповідність кваліфікаційним критеріям та можуть бути належним чином заретушовані. 1.3.) ** Надати скановану копія Відгуку (-ів)/Рекомендації від замовника за аналогічним Договором (покупця за аналогічним Договором ? підприємства, організації, установи, інше тощо) ? про належне виконання зобов’язань за аналогічним Договором, наведеним Учасником в новій редакції Довідки про виконання аналогічного договору згідно з пунктом 1.1. * Аналогічний договір – це договір поставки товарів, визначених за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в цій тендерній документації, та/або поставки товарів, аналогічних/подібних/схожих за предметом закупівлі в цій тендерній документації (у випадках відсутності та/або розбіжності відображення певного коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 в аналогічному договорі, що надається учасником). ** Документи згідно з пунктами 1.2. та 1.3. надаються Учасником за будь-яким Договором, зазначеним в Довідці про виконання аналогічного договору згідно з пунктом 1.1., причому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника (покупця ? підприємства, організації, установи, інше тощо) за Договором, котрий вказаний в Довідці про виконання аналогічного договору згідно з пунктом 1.1. Достатньо надати такі документи мінімум за одним аналогічним договором ? незалежно від кількості договорів, наведених в Довідці.
Створено
05.06.2025 12:37
Надати до
06.06.2025 12:37
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 11:45 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 11:45
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
349 191 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515393
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
349 191 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515393
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності