Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування від Відділ освіти Кролевецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-000294-a
Id Tender c17a281674f343da802d6f43e99799e0
План UA-P-2025-05-13-000205-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.05.2025 09:06
Остання зміна 17.06.2025 16:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 614 906.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
113 074.53 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 09:06 до 28.05.2025 08:46
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 09:06
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 09:06
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 08:46
до 04.06.2025 09:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 09:12
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 09:12
до 17.06.2025 16:44
Період уточнень
з 13.05.2025 09:06 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 09:06 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 08:46 до 04.06.2025 09:12
Період кваліфікації
з 28.05.2025 08:46 до 04.06.2025 09:12
Основні параметри
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
22 614 906.2 грн.
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування
Очікувана вартість
22 614 906.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
113074,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, проспект Миру, 2
Дата постачання по
31.12.2025 08:46
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в межах строку, який установлено п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ3. Підрядник зобов’язується використати попередню оплату протягом трьох місяців після одержання плати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт меншому ніж три місяці, Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок Замовника, але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту - КБ-2в, КБ-3)
Порядковий номер: 2
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТКАЧЕНКО ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
22 114 453 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 09:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Копейченко Андрій Віталійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380545395346
Замовник
ЄДРПОУ
41761455
Повна назва
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Поштовий індекс
41300
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Кролевець
Адреса
вулиця Франка,8
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування
Період вимог/скарг з 04.06.2025 09:12 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 08:46 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 09:12
Довідка НАЗК
04.06.2025 09:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.05.2025 08:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 08:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 08:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На виконання розділу 1. Додатку 4 ТД - Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1.1"Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій": Учасник надав Довідку № КГ1/К/1-1 від 26.05.2025 року (про наявність обладнання та матеріально – технічної бази та технологій) (файл «к1-1 Довідка МТБ.pdf): а) згідно 2. Довідки «Обладнання та техніка, які планується орендувати (якщо планується) – Учасник вказав офісне орендоване приміщення, а цей пункт стосується інформації про орендоване обладнання та техніку; б) відсутній пункт «Обладнання та техніка субпідрядника (у разі залучення)» з інформацією. 2. На виконання Розділ 1.1. Додатку 4 ТД - Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета: 2.1. Для підтвердження наявності договору про надання послуг з захоронення/утилізації будівельних відходів (п.2.), учасник надав Договір № 51 від 01 квітня 2025р. (файл «1-2 договір послуг вивозу сміття Ремдільниця»), проте у Договорі відсутня інформація про строк дії договору (незаповнений рядок); 2.2. Відсутня інформація у вигляді Довідки про кожного суб’єкта господарювання, в обсязі не менше 20% від вартості договору, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, згідно з формою (п.5.) або лист довільної форми про незалучення. 3. На виконання Розділ 3 Додатку 4 ТД - Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне передбачити. Учасник процедури закупівлі повинен додатково надати: 3.1. Вимоги відповідно до рамкової Угод між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY (надалі – рамкова Угода) (п. 3.10): - Учасник надав надав Гарантійний лист № КГ/1/3-10/5 від 26.05.2025р. («файл 3-10 Гарантійний лист походження матеріалів.pdf») у якому відсутня інформація проте, що учасник зареєстрований у прийнятній країні; - Учасник надав Довідку про бенефіціарного власника № КГ/1/3-10/7 від 26.05.2025р. («файл 3-10 . Довідка про бенефіціара .pdf»), в якій відсутня транслітерація найменування, для того, щоб замовник зміг перевірити відсутність інформації про Учасника у санкційному списку ЄС. Необхідно додати: 1) виправити невідповідності згідно п. 2,3 Довідки № КГ1/К/1-1 від 26.05.2025 (про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, та технологій); 2) інформацію щодо строку дії Договору № 51 від 01 квітня 2025р. 3) надати Довідку про кожного суб’єкта господарювання, в обсязі не менше 20% від вартості договору, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, згідно з формою або лист довільної форми про незалучення 4) виправити невідповідності у Гарантійному лист № КГ/1/3-10/5 від 26.05.2025р. щодо прийнятної країни; 5) виправити невідповідності у Довідці про бенефіціарного власника № КГ/1/3-10/7 від 26.05.2025р. що стосується транслітерації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених п.43 Особливостей. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
02.06.2025 13:11
Надати до
03.06.2025 13:11
Договір
UA-2025-05-13-000294-a-a1
Підписаний і діє
Номер
245
22 114 453 грн.
21 028 613.21 грн.
З ПДВ
Підписано
17.06.2025
Строк дії договору з
17.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування
Номенклатура
Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Повна назва
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41761455

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ТКАЧЕНКО ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ТКАЧЕНКО ІГОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3269518432

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.06.2025 16:44
Повідомлення про договір
Додатки до договору
Додатки до договору
17.06.2025 16:39
Додатки до договору
17.06.2025 16:39
Додатки до договору
17.06.2025 16:39
Підписаний договір
17.06.2025 16:39
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-23-000026
Дата створення проекту
23.06.2025 16:29
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
24.06.2025 09:23
Дата завершення моніторингу
16.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.06.2025 № 77-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 23.06.2025 №77-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-05-13-000294-a 13.05.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.06.2025 00:00
Документи рішення
24.06.2025 09:23
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-13-000294-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема, просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ткаченко І.О. (далі – учасник), а саме: 1. Відповідно до Довідки про систему оподаткування від 26.05.2025 № КГ1/3-4 (файл «3-4_Довідка про оподаткування.pdf») учасник проводить господарську діяльність на загальний системі оподаткування та є платником ПДВ. При цьому, учасником, окрім податку на додану вартість, включено до Договірної ціни «Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (без ПДВ)» у сумі 779,97071 тис. гривень. 2. В пропозиції учасника є невідповідності щодо інформації про походження товарів, придбання яких передбачено при виконанні робіт. Так, відповідно до Підсумкової відомості ресурсів (файл «Підсумкова відомість ресурсів.pdf» в архіві «1-7_Розрахункові кошторисні документи.rar»), учасником пропонуються товари виробництва Італії, зокрема: Kотломийна машина фронтального типу; 3/380/10,8квт; 675х841х2014 Elrama (Італія) LP 61VE (позиція 586); Посудомийна машина купольного типу з регульованим термостатом та касетами для миття розміром 500*500мм, 3/380/9 8квт 717х815х1450 Elframo(Італія) CE 24F VE (позиція 675); Тістоміс 32л 3/380/1,5квт; 460х840х730 Pizza Group (Італія) IR33 2V (позиція 708); Шафа морозильна однодверна 700літрів; 1/220/0,7; 700х810х2090 Samaref (Італія) PF700M ВТ (позиція 715); Шафа холодильна дводверна 1400літрів; 1/220/0,5; 1435х810х2090 Samaref (Італія) PF 1400P TN (позиція 716); Шафа холодильна однодверна 700літрів; 1/220/0,31; 700х810х2090 Samaref (Італія) PF700M TN UA (позиція 717), Німеччини, зокрема: Візок з нержавіючої сталі під гастроємність GN1/1 на 18 рівнів однорядний Bartscher (Німеччина) (позиція 610); Деко для випікання з вісьма круглими ємкостями GN1/1 Rational (Німеччина) (позиція 620); Деко для смаження та випікання з антипригарним покриттям GN1/1 Rational (Німеччина) (позиція 621); Перфорірована ємність GN 1/1 вис.55мм Rational (Німеччина) (позиція 661), Туреччини, зокрема: Гастроємкість GN1/1 вис. 100мм KAYALAR (Туреччина) (позиція 612); Гастроємкість GN1/1 вис. 200мм KAYALAR (Туреччина) (позиція 613); Гастроємкість GN1/1 вис. 20мм KAYALAR (Туреччина) (позиція 614); Гастроємкість GN1/1 вис. 65мм KAYALAR (Туреччина) (позиція 615); Гастроємкість GN1/2 вис. 65мм KAYALAR (Туреччина) (позиція 616); Кришка на гастроємкість GN1/1 KAYALAR (Туреччина) 325х530 (позиція 642); Кришка на гастроємкість GN1/2 KAYALAR (Туреччина) (позиція 643), Іспанії, зокрема: Піч конвекційна на 10 рівнів; 3/380/15,6квт; 760х760х946 MyChef (Іспанія) Bakerchop Air- S 10 (позиція 670), Китаю, зокрема: Зарядна станція 220В 3,6лВт.год EcoFlow Pro (позиція 214); Пральна машина; 1/220/5,78; 600х470х850 LGF2V5GG9T (позиція 676). При цьому, у Довідці до пiдсумкової вiдомості ресурсiв про походження товарів (файл «Довідка матеріали.pdf» в архіві «1-7_Розрахункові кошторисні документи.rar») щодо всіх товарів країною походження зазначено «Україна». 3. Підсумковою відомістю ресурсів (Додаток 2 до тендерної документації) при виконанні робіт передбачено використання будівельних машини і механізмів, зокрема, автогідропідіймачів, автонавантажувачів, автомобілів бортових, екскаваторів, кранів, машин свердлильних та ін. (всього 43 найменування) загальною кількістю 569,622 маш. год, а також використання будівельних машин, врахованих у складі загальновиробничих витрат, зокрема, апаратів для зварювання, дрилів, лебідок електричних, шуруповертів, пилки дискової, станка для різання керамічної плитки та ін. (всього 27 найменувань) загальною кількістю 1274,588 маш. год. Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції учасника, у Договірній ціні враховано використання повного переліку зазначених машин та механізмів у кількостях, передбачених Додатком 2 до тендерної документації. При цьому, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 02.06.2025 № КГ1/К/1-1/1 (файл «к1-1_Довідка МТБ (оновлена).pdf») надано інформацію лише про дві одиниці техніки – автомобіль Mercedes-Benz Sprinter 216 CDI та спеціалізований причіп ПР-платформа-Е, а також зазначено, що учасник не планує орендувати або залучати інше обладнання та техніку. 4. Надати пояснення щодо підтвердження учасником відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», з огляду на те що у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.05.2025 №КГ1/К/2-1 (файл «к1-1_Довідка МТБ (оновлена).pdf») зазначено лише чотири працівники робітничих професій (муляр, електрик, лицювальник-плиточник та підсобний робітник), а не п’ять, як це вимагалось пунктом 2.1. Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації, окрім того відсутня інформація щодо наявності робітників-монтажників, витрати труда яких враховано у кількості 2363,4 людино-години, та робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, витрати труда яких враховано у кількості 324,43 людино-години. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.06.2025 11:36
Орган перевірки
01.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.06.2025 11:37
-
Відповідь
Пояснення
1) На замовлення Відділу освіти Кролевецької міської ради (далі по тексту – Замовника) було розроблено проектну документацію по об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування", за результатами розгляду якої ТОВ "Центр експертизи" видано експертний звіт (позитивний) від 28 березня 2025 року № 4263. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі взяті з проектної документації: «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування». На підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт харчоблоку та їдальні Кролевецької гімназії № 1 Кролевецької міської ради, Кролевець, Конотопський район, Сумська область. Коригування", Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. Визначення очікуваної вартості здійснено на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (експертний звіт позитивний) із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». 2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за наступною адресою: https://otgkrolosvita.gov.ua/news/1750753178/ 3. Щодо третього питання, то Учасником, окрім податку на додану вартість, помилково було включено до Договірної ціни «Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва (без ПДВ)» щодо сплати єдиного податку у сумі 779,97071 тис. гривень, які при розгляді тендерної пропозиції не були виявлені уповноваженою особою. 4. В підсумкової відомості ресурсів (файл «Підсумкова відомість ресурсів.pdf» в архіві «1-7_Розрахункові кошторисні документи.rar»), учасником запропонував товари з правильним описом країни походження. Проте у Довідці до пiдсумкової вiдомості ресурсiв про походження товарів (файл «Довідка матеріали.pdf» в архіві «1-7_Розрахункові кошторисні документи.rar») внаслідок описки щодо всіх товарів країною походження зазначено «Україна». 5. Згідно тендерної документації Учасник повинен надати у складі пропозиції документи, що підтверджують право власності на перелік (з врахуванням наявності транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника), який зазначений в довідці про МТБ. Учасник виконав вимоги тендерної документації. Замовником не ставилась вимога, про те, що довідка Учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій має відповідати підсумковій відомості ресурсів Учасника. 6. Згідно довідки № КГ1/К/2-1, учасником на підтвердження була надана інформація про наявність п’яти працівників робітничих професій (муляр, електрик, лицювальник-плиточник, майстер та підсобний робітник). Професія «майстер» відповідно до класифікатора України ДК003:2010 «Класифікатор професій», код КП — 1223.2 - Майстер будівельних та монтажних робіт. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи", затвердженого Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 13.10.1999 N 249, професія майстра звучить як «майстер будівельних та монтажних робіт». Враховуючи вищевказане, майстер може виконувати монтажні роботи по об’єкту, а отже відноситься до робітничої профіесії.
Рішеня
30.06.2025 13:19
Замовник
Документи повідомлення
30.06.2025 13:19
-
30.06.2025 13:20
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 614 906.2 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 08:46
Замовник:
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545395346
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 614 906.2 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 08:46
Замовник:
Відділ освіти Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545395346
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності