Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт із заміною дверей та склопакетів у Середній загальноосвітній школі № 30, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Г. Мазепи, 31 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) від Середня загальноосвітня школа № 30.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-13-000048-a
Id Tender 8b1bad3f69024863981028b84c6a7e0e
План UA-P-2025-05-13-000036-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.05.2025 04:31
Остання зміна 19.06.2025 14:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
92 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
463.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.05.2025 04:29 до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.05.2025 04:29
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.05.2025 04:29
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:54
до 03.06.2025 08:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 08:46
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 08:46
до 19.06.2025 14:09
Період уточнень
з 13.05.2025 04:29 до 18.05.2025 00:00
Період оскарження
з 13.05.2025 04:29 до 18.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:54 до 03.06.2025 08:46
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:54 до 03.06.2025 08:46
Основні параметри
Поточний ремонт із заміною дверей та склопакетів у Середній загальноосвітній школі № 30, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Г. Мазепи, 31 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
мова пропозиції - українська
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
92 700 грн.
Поточний ремонт із заміною дверей та склопакетів у Середній загальноосвітній школі № 30, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Г. Мазепи, 31 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт із заміною дверей та склопакетів у Середній загальноосвітній школі № 30, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Г. Мазепи, 31 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
92 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
463,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 11:31
Закінчення аукціону
21.05.2025 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт із заміною дверей та склопакетів у Середній загальноосвітній школі № 30, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Г. Мазепи, 31 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА МАЗЕПИ, будинок 31
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС
Пропозиція:
87 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Пропозиція:
88 060 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 11:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 23:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марчишин-Бандур Олена Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380974722911
Замовник
ЄДРПОУ
23888560
Повна назва
Середня загальноосвітня школа № 30
Поштовий індекс
79059
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА МАЗЕПИ, будинок 31
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт із заміною дверей та склопакетів у Середній загальноосвітній школі № 30, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Г. Мазепи, 31 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Період вимог/скарг з 03.06.2025 08:46 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 11:54 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 08:46
Довідка НАЗК
03.06.2025 08:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.05.2025 23:50
Електроний протокол про продовження строку
21.05.2025 11:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 04:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.05.2025 04:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
В електронній системі закупівель 21.05.2025 р. відбулося розкриття поданих тендерних пропозицій по оголошеній замовником процедурі закупівлі на придбання - «Поточний ремонт із заміною дверей та склопакетів у Середній загальноосвітній школі № 30, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Г. Мазепи, 31 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)». Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною та запропоновано до розгляду тендерну пропозицію: ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС. Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова про особливості закупівель або Особливості)" ( зі змінами та доповненнями, в редакції на час оголошення закупівлі) передбачено: «41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» В свою чергу у ч. 10 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: "10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення". Враховуючи великий обсяг документів тендерної пропозиції та необхідність ґрунтовного і детального вивчення документів тендерної пропозиції, наявні обґрунтовані підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозицій ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС до 20 робочих днів. Уповноважена особа, беручи до уваги великий обсяг документів тендерної пропозиції та необхідність ґрунтовного і детального вивчення документів, по питанню продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС до 20 робочих днів, Вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (через електронний торговельний майданчик) повідомлення (у формі даного протоколу) про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
30.05.2025 23:49
Дата кінця розгляду
19.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-05-13-000048-a-c1
Підписаний і діє
Номер
19/06/25-1
87 600 грн.
73 000 грн.
З ПДВ
Підписано
17.06.2025
Строк дії договору з
17.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт із заміною дверей та склопакетів у Середній загальноосвітній школі № 30, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Г. Мазепи, 31 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Номенклатура
Поточний ремонт із заміною дверей та склопакетів у Середній загальноосвітній школі № 30, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Г. Мазепи, 31 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Середня загальноосвітня школа № 30
Повна назва
Середня загальноосвітня школа № 30
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23888560

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС
Повна назва
ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35009782

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.06.2025 14:09
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
92 700 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа № 30
Контактний телефон:
380974722911
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
92 700 грн.
Період подання пропозицій
до 21.05.2025 00:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа № 30
Контактний телефон:
380974722911
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності