Показати схожі тендери

Закупівля Оренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-014542-a
Id Tender d6dd8ed2ecb8469cb53407897f890eca
План UA-P-2025-05-12-017774-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.05.2025 23:56
Остання зміна 29.05.2025 09:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 870 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 700 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 23:55 до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 23:55
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 23:55
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 00:00
до 22.05.2025 21:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 21:34
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 21:34
до 29.05.2025 09:02
Період уточнень
з 12.05.2025 23:55 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 23:55 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 00:00 до 22.05.2025 21:34
Період кваліфікації
з 20.05.2025 00:00 до 22.05.2025 21:34
Основні параметри
Оренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 870 000 грн.
Оренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)
Назва предмета закупівлі
Оренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)
Очікувана вартість
1 870 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18700,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 040 (гектар)
Підготовка ґрунту: дискування
Опис предмета закупівлі
Підготовка ґрунту: дискування
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1 040
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
Україна, Житомирська область, виробничі поля Орендаря/Замовника, що знаходяться на території Оліїівської ОТГ.
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Позиція : №2 520 (гектар)
Культивація
Опис предмета закупівлі
Культивація
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
520
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
Україна, Житомирська область, виробничі поля Орендаря/Замовника, що знаходяться на території Оліїівської ОТГ.
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Позиція : №3 520 (гектар)
Послуги по посіву з внесенням добрив
Опис предмета закупівлі
Послуги по посіву з внесенням добрив
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
520
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
Україна, Житомирська область, виробничі поля Орендаря/Замовника, що знаходяться на території Оліїівської ОТГ.
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється Замовником за рахунок власних коштів на підставі акту здачі-приймання виконаних послуг, підписаного Сторонами в порядку, визначеному в розділі 5 цього Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів, з дня підписання Сторонами акту-здачі приймання наданих послуг та отримання від Виконавця оригіналу рахунку-фактури на оплату послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ АГРО 2021"
Пропозиція:
1 870 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Дубовик
Електронна пошта
Телефон
+380975859308
Замовник
ЄДРПОУ
45280577
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
12402
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н, село Оліївка
Адреса
вул.Ступницького Леоніда, будинок 68
Кваліфікація
Лот № 1 Оренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)
Період вимог/скарг з 22.05.2025 21:34 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 00:00 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 21:34
Довідка НАЗК
22.05.2025 21:34
Повідомлення про рішення
20.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 23:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 23:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ АГРО 2021": 1) перелік виявлених невідповідностей : Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ АГРО 2021" надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: - Довідку з інформацією про обладнання та матеріально-технічну базу ТОВ "ПРАЙМ АГРО 2021" Вих.№01/05/1 від 12.05.2025р; - Свідоцтво про реєстрацію машини Трактор колісний JOHN DEERE 8345R, потужністю двигуна 258.00кВТ; - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих.№01/05/2 від 12.05.2025р. Однак у тендерній пропозиції Учасника відсутні копії документів, що підтверджують право власності на борона-плуг дискова Фрегат БПД 4.2; Дискова борона Farmet Softer 6PS; Сівалка Horsch Maestro 24.70 SV, що не задовольняє вимоги пункту 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пункт 5.2. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - копії документів, що підтверджують право власності на борона-плуг дискова Фрегат БПД 4.2; Дискова борона Farmet Softer 6PS; Сівалка Horsch Maestro 24.70 SV. Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Створено
21.05.2025 18:41
Надати до
22.05.2025 18:41
Договір
UA-2025-05-12-014542-a-c1
Підписаний і діє
Номер
28-05/25-1
1 870 000 грн.
1 558 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
28.05.2025
Строк дії договору з
28.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 040 (гектар)
Підготовка ґрунту: дискування
Номенклатура
Підготовка ґрунту: дискування
Кількість
1 040
Одиниця виміру
гектар
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 червня 2025 р.
Номенклатура
520 (гектар)
Культивація
Номенклатура
Культивація
Кількість
520
Одиниця виміру
гектар
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 червня 2025 р.
Номенклатура
520 (гектар)
Послуги по посіву з внесенням добрив
Номенклатура
Послуги по посіву з внесенням добрив
Кількість
520
Одиниця виміру
гектар
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45280577

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ АГРО 2021"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ АГРО 2021"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44502844

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.05.2025 09:02
-
29.05.2025 08:59
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000015
Дата створення проекту
02.06.2025 12:12
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 16:22
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.06.2025 № 63-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.06.2025 № 63-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2025-05-12-014542-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 16:22
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Оренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-12-014542-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). 2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» на відповідність тендерній документації Комунального підприємства «Агропромислове» Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 4. Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису чи печатки, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155-VIII. При цьому, в пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII зазначено, що засіб електронного підпису чи печатки – це апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки. Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155-VIII, дійсність кваліфікованого електронного підпису підтверджується, за умови, зокрема, підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та відсутності порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Також, пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155-VIII, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника Дубовик Вікторії Олександрівни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при оприлюдненні інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель порушено норми пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082? 5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в підпункті 2.3 пункту 2 розділу І тендерної документації відсутнє по батькові особи, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками (Вікторія Дубовик). Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено норми пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей? 6. Відповідно до вимог частини 4 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Однак, тендерна документація Замовника (Додаток 2 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («Фрегат», «Farmet», «Horsch») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Враховуючи вищевикладене, поясніть невідповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 23 Закону, з наданням відповідних підтверджуючих документів. 7. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Так, відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації встановлено вимогу що для підтвердження повноважень посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів потрібно в складі тендерної пропозиції надати розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо). Слід зазначити, що усі документи, що надані учасником ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» в складі своєї тендерної пропозиції підписані директором Івановою Сніжаною Ігорівною. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» відсутній розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду Іванової Сніжани Ігорівни (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо), чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» вимогам пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 14:22
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 14:23
-
Відповідь
Відповідь на запит
На Ваш запит повідомляємо наступне. 1. Джерелом фінансування закупівлі є місцевий бюджет. Код ТПКВКМБ - 0117110 Реалізація програм в галузі сільського господарства. Код КЕКВ - 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям. Під час оприлюднення в електронній системі закупівель змін до Річного плану закупівель у закупівлі за предметом Оренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) Замовником допущено технічну помилку, а саме в полі «Код згідно з КЕКВ:» помилково зазначено «КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)» замість необхідного – «КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)». Виходячи зі змісту статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», після оприлюднення відповідної інформації, уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок, шляхом оформлення відповідного протоколу. При цьому, відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, є юридична особа, яка визначена адміністратором електронної системи закупівель згідно абзацу четвертого пункту 2 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166. Аналогічна позиція викладена в листі Державної казначейської служби України від 11.12.2019 № 24-10-08/21940 щодо контролю за дотриманням бюджетного законодавства у сфері закупівель. Оскільки закупівля Оренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) була завершена, та у Замовника була відсутня технічна можливість внести зміни у оприлюднений Річний план закупівель у процедурі Оренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції), підсля підписання договору було прийнято рішення вважати вірним «Код згідно з КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям).». 2. Замовник не отримував комерційних пропозицій від потенційних учасників закупівлі, а самостійно прораховував очікувану вартість послуги враховуючи власні потреби, специфіку послуги, а також ознайомлювався з пропозиціями різних підприємств в Україні щодо вартості оренди техніки з екіпажем в мережі інтернет. https://agrispray.center/?gad_source=1&gad_campaignid=22595655334&gbraid=0AAAAA_uhVBLG2oyLs7CAqW8KD5zieE7Ri&gclid=CjwKCAjwo4rCBhAbEiwAxhJlCfzuo5IHIac9pXC5Nh6vFVFzk2nYFuKemJravJdkKGfJ18ZId4jWNBoCTkYQAvD_BwE https://8agro8.com/tractor-rent/ https://agronetto.com.ua/-/orenda/traktori--a8c228 https://www.ats-parts.com.ua/poslugi/?srsltid=AfmBOoohHJVJUrTo08q4WJpU7_Xcnq1m-1oK53yqCGx4WSFW-ts0o5Wc https://vesna2030.com/?gad_source=1&gad_campaignid=22583651409&gbraid=0AAAAA_taWW2mEDkXjlvZmINszf1Ig20RJ&gclid=CjwKCAjwo4rCBhAbEiwAxhJlCSHxDF9IjNimKcdPSj9Y5kQmnZiPNaD2mWWO1AXnj6GTCIAiDw5aRRoCr_8QAvD_BwE# 3. Замовником не було встановлено формальних помилок у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021». 4. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (ч. 3 ст. 12), усі документи в електронній системі закупівель повинні створюватися та подаватися відповідно до вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Відповідно до Постанови КМУ від 12 грудня 2023 року №1298 «Про затвердження вимог до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимог до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», затверджено вимоги до форматів удосконалених електронних підписів та печаток, які використовуються для надання електронних публічних послуг, та вимоги до створення та перевірки удосконалених електронних підписів та печаток, що базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний такий електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний такий електронний підпис. Дана Постанова визначає, що удосконалений електронний підпис (УЕП) може використовуватися для надання електронних публічних послуг, якщо інше не передбачено законом. Підсумовуючи вище викладене, Уповноважена особа Замовника мала право використовувати удосконалений електронний цифровий підпис, а не кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи, тим самим не порушуючи п.3 Порядку №1082. Окрім того, використання УЕП жодним чином не впливає на здійснення закупівлі і не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. 5. У пункті 2.3. Розділу І. «Загальні положення» Тендерної документації зазначено посадову особа замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками - Вікторія Дубовик, юрист. Місцезнаходження: 12402, Житомирська обл., Житомирський р-н, с.Оліївка, вул.Ступницького Леоніда, буд. 68. Тел./факс 0683349169 e-mail: [email protected]. Відповідно до ДСТУ 4163:2020 дозволено в офіційних документах зазначати відомості про особу з імені та прізвища. Окрім того, відсутність по-батькові контактної особи у жодним чином не впливає на здійснення закупівлі і не суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. 6. Додатком 2 до Тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» Оренда сільськогосподарської техніки з оператором (дисковка, культивація, сівба з внесенням добрив) (код ДК 021:2015: 77110000-4 – Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції) визначено вимоги до предмета закупівлі: Наявність у Орендодавця/Виконавця наступної техніки: трактор колісний потужністю не нижче 280 к.с./258.000 кВт та навісного або причіпного обладнання до нього, зокрема - борона-плуг дискова Фрегат БПД 4.2; Дискова борона Farmet Softer 6PS; Сівалка Horsch Maestro 24.70 SV або еквівалентів. Також Додатком 2 до Тендерної документації передбачено, що якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Будь – яке послання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній тендерній документації застосовується із виразом «або еквівалент»). До того ж, норми частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають обов’язок оприлюднювати обґрунтування посилання в тендерній документації на конкретні марку та виробника стосовно предмета закупівлі, не містять вимоги щодо того, в якій формі таке обґрунтування має бути. А тому, таким обґрунтуванням може бути будь – яка інформація та/або документ, або посилання у тому числі на проектно-кошторисну документацію, в якій містяться посилання на конкретну марку та виробника окремих матеріалів. Аналогічних висновків дійшов Сьомий апеляційний адміністративний суд у постанові від 12.03.2024, справа №240/27588/23. Оскільки обмежень щодо надання еквівалентів по обладнанню Замовник не встановлював, вважаємо що Замовником не порушено порядок здійснення закупівлі і не порушено принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. 7. При перевірці електронно-цифрового підпису Учасника встановлено, що документи пропозиції підписані Директором ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ АГРО 2021" Івановою Сніжаною Ігорівною. Однак, Замовником помилково не враховано що учасником ТОВ «ПРАЙМ АГРО 2021» не надано розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду Іванової Сніжани Ігорівни (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо), чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації. В свою чергу, при підписанні договору Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ АГРО 2021" надано документи що підтверджують право підписання договору про закупівлю з Замовником.
Рішеня
06.06.2025 21:32
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 870 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380975859308
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 870 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОПРОМИСЛОВЕ" ОЛІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380975859308
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності