Показати схожі тендери

Закупівля Ворота промислові розпашні від 8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-013754-a
Id Tender 261892d21d3d49d5b861c5dd67f1281d
План UA-P-2025-05-12-016560-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 12.05.2025 17:35
Остання зміна 12.06.2025 16:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 422 444 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 112.22 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 17:30 до 20.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 17:30
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 17:30
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 16:00
до 02.06.2025 11:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 15:32
до 08.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.06.2025 11:49
-
Період уточнень
з 12.05.2025 17:30 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 17:30 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 16:00 до 02.06.2025 11:49
Період кваліфікації
з 21.05.2025 16:00 до 02.06.2025 11:49
Основні параметри
Ворота промислові розпашні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 422 444 грн.
Ворота промислові розпашні
Назва предмета закупівлі
Ворота промислові розпашні
Очікувана вартість
1 422 444 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7112,22
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 15:37
Закінчення аукціону
21.05.2025 16:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ворота промислові розпашні
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Телевізійна, 9
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Пропозиція:
1 290 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СИЗАМ-ЮА"
Пропозиція:
1 334 063.33 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 15:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.05.2025 09:18
Оголошення про проведення закупівлі
13.05.2025 09:18
-
13.05.2025 09:18
-
-
Проект договору
13.05.2025 09:18
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Бойко
Електронна пошта
Телефон
+380984545653
Замовник
ЄДРПОУ
38299914
Повна назва
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
49041
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Панікахи, 23
Кваліфікація
Лот № 1 Ворота промислові розпашні
Період вимог/скарг з 27.05.2025 15:32 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 16:00 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
27.05.2025 15:32
Повідомлення про рішення
21.05.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДВІКСІМ", поданої на процедуру закупівлі Ворота промислові розпашні, код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби , ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-12-013754-a , згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1.1.2. п. 1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору в кількості 2 (два) договори, з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору. Учасником не підтверджено виконання аналогічного (аналогічних) договорів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.1.2. п. 1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: "1.1.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору в кількості 2 (два) договори, з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель." 2. Перелік виявлених невідповідностей: п.п. 1.1.1. п. 1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою 1. Учасником завантажено файл (1 Довідка з аналогічним досвідом.pdf), який не відповідає встановленій формі 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: "1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1." 3. Перелік виявлених невідповідностей: п.п. 3.1. п. 3. Додаток 1 до тендерної документації «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:» вимагалося надання інформації про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі. Учасником завантажено файл (4 Лист-згода з додатком 3.pdf), який не відповідає встановленій вимозі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: "3.1 Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі;" Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.
Створено
22.05.2025 15:49
Надати до
23.05.2025 15:49
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:49 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 15:32 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 11:49
Довідка НАЗК
02.06.2025 11:49
Повідомлення про рішення
27.05.2025 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 17:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СИЗАМ-ЮА", поданої на процедуру закупівлі Ворота промислові розпашні, код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-12-013754-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1.1.1. п. 1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надавши довідку за формою 1. Учасником завантажено файл (Довідка аналогічного досвіду.pdf) в якому заповнена довідка не відповідає встановленій формі 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1.1.1. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1.» 2. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 1.1.2. п. 1. Додатку 1 тендерної документації «Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статті 16 Закону», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору в кількості 2 (два) договори, з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору. Учасником завантажено наступні файли (ДОГОВІР N? CIO-124-23.pdf) та (ДОГОВІР_НА_ВИКОНАННЯ_РОБІТ_N?_СЮ_102_23.pdf), вищезгадані Договори завантажені не повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.1.2. п. 1 Додаток 1 до тендерної документації вимагалося: «1.1.2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору в кількості 2 (два) договори, з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.». 3. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 3.2. п. 3. Додатку 1 тендерної документації «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:» вимагалося надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, Учасником не надано відповідної інформації у складі тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника». 4. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 3.4. п. 3. Додатку 1 тендерної документації «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:» вимагалося надання гарантійного листа про те, що Товар має бути таким, що не перебував у експлуатації за своїм функціональним призначенням (новим) та не був відновленим. Виробник всіх запропонованих типів воріт має бути один і той самий. Рік випуску товару - не раніше 2025 р. Учасником не надано відповідної інформації у складі тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Товар має бути таким, що не перебував у експлуатації за своїм функціональним призначенням (новим) та не був відновленим. Виробник всіх запропонованих типів воріт має бути один і той самий. Рік випуску товару - не раніше 2025 р., про що надає гарантійний лист.». 5. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 3.6. п. 3. Додатку 1 тендерної документації «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:» вимагалося надання довідки в довільній формі з відомостями про виробника товару та країну походження товару. Учасником не надано відповідної інформації у складі тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Для підтвердження відповідності технічним вимогам предмету закупівлі учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи/інформацію: - детальний опис предмету закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, що буде постачатись, його технічні та якісні характеристики (не допускається застосування висловів «або», «еквівалент», «аналог», «не менше», «не більше» тощо). - довідку в довільній формі з відомостями про виробника товару та країну походження товару; - сертифікат відповідності та/або декларацію відповідності, чинну на дату розкриття тендерної пропозиції.» 6. перелік виявлених невідповідностей: на виконання вимоги п.п. 3.7. п. 3. Додатку 1 тендерної документації «Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:» вимагалося надання в складі пропозиції креслення предмета закупівлі, який пропонується поставити Замовнику, з прив’язкою до реальних розмірів та з урахуванням засклення та прохідних дверей. Учасником не надано відповідної інформації у складі тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «В складі пропозиції обов’язково має бути включено креслення предмета закупівлі, який пропонується поставити Замовнику, з прив’язкою до реальних розмірів та з урахуванням засклення та прохідних дверей. Надані креслення також будуть додатком до договору.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та/або документів.
Створено
30.05.2025 18:54
Надати до
31.05.2025 18:54
Договір
UA-2025-05-12-013754-a-b1
Очікує підписання
1 334 063.33 грн.
1 334 063.33 грн.
З ПДВ
Номенклатура
6 (комплект)
Ворота промислові розпашні
Номенклатура
Ворота промислові розпашні
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38299914

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СИЗАМ-ЮА"
Повна назва
ТОВ "СИЗАМ-ЮА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43856035

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 422 444 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 08:00
Замовник:
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380984545653
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 422 444 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 08:00
Замовник:
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380984545653
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності