Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з повірки по місцю монтажу трансформаторів струму ТШ-0,66-2У3 та Т-0,66У3 (надалі ЗВТ), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 50411300-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії» від Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-013553-a
Id Tender 381018166a424ca3962054f55b6ebad5
План UA-P-2025-05-12-015844-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.05.2025 17:08
Остання зміна 06.06.2025 14:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 142.24 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
140.71 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 17:07 до 20.05.2025 06:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 17:07
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 17:07
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 13:51
до 27.05.2025 08:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 08:39
до 02.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.05.2025 08:39
до 06.06.2025 14:16
Період уточнень
з 12.05.2025 17:07 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 17:07 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 13:51 до 27.05.2025 08:39
Період кваліфікації
з 21.05.2025 13:51 до 27.05.2025 08:39
Основні параметри
Послуги з повірки по місцю монтажу трансформаторів струму ТШ-0,66-2У3 та Т-0,66У3 (надалі ЗВТ), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 50411300-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії»
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 15 робочих днів з моменту отримання Виконавцем заявки на виконання повірки ЗВТ, але не пізніше 30.10.2025 включно.. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою (допускається без перекладу зазначення найменування виробника товару, а також бланк Учасника) та надаються у 1-му примірнику. Усі документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника (в разі її використання у своїй діяльності) або центром (бюро тощо) перекладів або засвідчується нотаріально. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками нерезидентами можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центу (бюро тощо). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
28 142.24 грн.
Послуги з повірки по місцю монтажу трансформаторів струму ТШ-0,66-2У3 та Т-0,66У3 (надалі ЗВТ), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 50411300-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії»
Назва предмета закупівлі
Послуги з повірки по місцю монтажу трансформаторів струму ТШ-0,66-2У3 та Т-0,66У3 (надалі ЗВТ), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 50411300-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії»
Примітки
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 15 робочих днів з моменту отримання Виконавцем заявки на виконання повірки ЗВТ, але не пізніше 30.10.2025 включно.. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою (допускається без перекладу зазначення найменування виробника товару, а також бланк Учасника) та надаються у 1-му примірнику. Усі документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути завірений підписом уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника (в разі її використання у своїй діяльності) або центром (бюро тощо) перекладів або засвідчується нотаріально. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками нерезидентами можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центу (бюро тощо). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Очікувана вартість
28 142.24 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
140,71
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 13:22
Закінчення аукціону
21.05.2025 13:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з повірки по місцю монтажу трансформаторів струму ТШ-0,66-2У3 та Т-0,66У3 (надалі ЗВТ), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 50411300-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії»
Код ДК 021:2015
50411300-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника на поточний рахунок Виконавця у розмірі 100% ціни Договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Пропозиція:
16 040.16 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Пропозиція:
28 101.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
16 040.42 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 13:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 17:08
Оголошення про проведення закупівлі
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
12.05.2025 17:07
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Совєтнікова
Електронна пошта
Телефон
+380936531092
Замовник
ЄДРПОУ
05417058
Повна назва
Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Поштовий індекс
03039
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Голосіївський проспект, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з повірки по місцю монтажу трансформаторів струму ТШ-0,66-2У3 та Т-0,66У3 (надалі ЗВТ), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 50411300-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії»
Період вимог/скарг з 27.05.2025 08:39 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 13:51 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.05.2025 08:39
Довідка НАЗК
27.05.2025 08:39
Повідомлення про рішення
27.05.2025 08:38
-
21.05.2025 13:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
21.05.2025 13:51
Надати до
23.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У зв’язку тим, що під час розгляду тендерної пропозиції (далі - ТП) ПП «НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ЮГ» (далі – Учасник), виявлені невідповідності в інформації та в документах, що подані Учасником у складі своєї ТП, та подання яких вимагалось Тендерною документацією (далі – ТД), яка була затверджена рішенням уповноваженої особи протоколом № 29 - О від 12.05.2025, та відповідно до пункту 43 Особливостей, пунктів 4, 5 розділу 6 ТД, вимагаємо усунути невідповідності в інформації та в документах поданих у складі Вашої ТП. Перелік невідповідностей та посилання на вимоги ТД, щодо яких виявлено невідповідності. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав: - довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника юридичної особи. Згідно з абзацом шостим підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з:…. іншої інформації/документів відповідно до частини 3 статті 22 Закону на підтвердження відповідності Учасника умовам тендерної документації та додатків до неї...», пункту 7 Розділу 3. Інформація та/або документи, надання яких вимагається умовами тендерної документації в складі тендерної пропозиції (відповідно до Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону) ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Додатку 3 ТД «Довідка, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника юридичної особи: якщо засновник юридична особа – повне найменування юридичної особи та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу), її місцезнаходження та країна реєстрації. У випадку здійснення управління однією юридичної особою через іншу необхідно вказати додатково наступні відомості: повне найменування юридичної особи, через яку здійснюється управління; ідентифікаційний код юридичної особи, через яку здійснюється управління; характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу); якщо засновник фізична особа - прізвище, ім’я по-батькові (за наявності) засновника, місце проживання, країна громадянства. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ обмежений на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». - довідку в довільній формі «Про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду». Згідно з абзацом шостим підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з:…. іншої інформації/документів відповідно до частини 3 статті 22 Закону на підтвердження відповідності Учасника умовам тендерної документації та додатків до неї...», пункту 11 Розділу 3. Інформація та/або документи, надання яких вимагається умовами тендерної документації в складі тендерної пропозиції (відповідно до Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону) ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Додатку 3 ТД «Довідка в довільній формі «Про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду», в якій зазначається інформація про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду через невиконання Учасником в попередніх взаємовідносинах з Замовником договірних зобов’язань перед Замовником в частині, що стосується: ? якості наданих послуг; ? розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення строку надання /послуг; ? розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення строку виправлення/усунення дефектів». - Лист* в довільній формі, в якому зазначається інформація, про незалучення іншого/інших суб’єктів господарювання як субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) до надання/виконання послуги (або так само про залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Згідно з абзацом шостим підпункту 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з:…. іншої інформації/документів відповідно до частини 3 статті 22 Закону на підтвердження відповідності Учасника умовам тендерної документації та додатків до неї...», пункту 12 Розділу 3. Інформація та/або документи, надання яких вимагається умовами тендерної документації в складі тендерної пропозиції (відповідно до Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону) ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Додатку 3 ТД «Учасник в складі пропозиції повинен надати: Лист* в довільній формі, в якому зазначається інформація, про незалучення іншого/інших суб’єктів господарювання як субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) до надання/виконання послуги (або так само про залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Або Лист* в довільній формі, в якому зазначається: 1) Інформація (ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження, прізвище, ім’я по-батькові або прізвище, власне ім’я (повністю) керівника) про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання/виконання послуги як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; 2) Перелік робіт/послуг, що входять до складу послуг, передбачених технічною специфікацією у Додатку 1 до тендерної документації, які належать до закупівлі які буде виконувати кожен субпідрядник/співвиконавець». Учасником у складі ТП з документами про призначення керівника Учасника та документами про призначення уповноваженої ним особи не надано підтвердження власноручного підпису керівника та уповноваженої ним особи «довідка у довільній формі зі зразком власноручного підпису керівника Учасника та уповноваженої ним особи у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю» згідно з ТД. Згідно з підпунктом 1 пункту 1 Розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається Учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій ТД (паперовій ТД та у частині ТД в електронних полях та повинна складатись з:…. іншої інформації/документів відповідно до частини 3 статті 22 Закону на підтвердження відповідності Учасника умовам тендерної документації та додатків до неї...», пунктом 14 Розділу 3 «Документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону): для Учасників – юридичних осіб вимагається надати: «Документ про призначення керівника Учасника (надається в усіх випадках) та документ про призначення уповноваженої ним особи (додатково надається у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю. Такими документами може бути що найменш один з перелічених: протокол зборів (засідань або тому подібне) засновників, довіреність (доручення), наказ, лист авторизації або тому подібне; у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – необхідно надати документ (рішення, протокол, дозвіл або тому подібне), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати договір про закупівлю). Документ про призначення повинен бути внутрішнім документом Учасника (документ, складений (виписаний) на підприємстві/ в організації/установі Учасника) та повинен містити П.І.Б або прізвище власне ім’я та посаду керівника Учасника або уповноваженої ним особи (у випадку представництва повноважень за довіреністю), що підписує документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю. На підтвердження власноручного підпису такого(их) документів надати довідку у довільній формі зі зразком власноручного підпису керівника Учасника та уповноваженої ним особи у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю». Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей через електронну систему закупівель: 1. Надати документ «Довідку*, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника юридичної особи: якщо засновник юридична особа – повне найменування юридичної особи та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу), її місцезнаходження та країна реєстрації. У випадку здійснення управління однією юридичної особою через іншу необхідно вказати додатково наступні відомості: повне найменування юридичної особи, через яку здійснюється управління; ідентифікаційний код юридичної особи, через яку здійснюється управління; характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу); якщо засновник фізична особа - прізвище, ім’я по-батькові (за наявності) засновника, місце проживання, країна громадянства. Зазначена довідка надається лише учасниками юридичними особами та лише в період, коли до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ обмежений на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками – юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у відповідності до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». 2. Надати документ «Довідку* в довільній формі «Про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду», в якій зазначається інформація про відсутність у попередніх взаємовідносинах між Учасником та Замовником невиконаних на користь Замовника рішень суду через невиконання Учасником в попередніх взаємовідносинах з Замовником договірних зобов’язань перед Замовником в частині, що стосується: • якості наданих послуг; • розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення строку надання /послуг; • розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення строку виправлення/усунення дефектів». 3. Надати документ «Лист* в довільній формі, в якому зазначається інформація, про незалучення іншого/інших суб’єктів господарювання як субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) до надання/виконання послуги (або так само про залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Або Лист* в довільній формі, в якому зазначається: 1) Інформація (ПОВНЕ НАЙМЕНУВАННЯ, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження, прізвище, ім’я по-батькові або прізвище, власне ім’я (повністю) керівника) про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання/виконання послуги як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; 2) Перелік робіт/послуг, що входять до складу послуг, передбачених технічною специфікацією у Додатку 1 до тендерної документації, які належать до закупівлі які буде виконувати кожен субпідрядник/співвиконавець». 4. На підтвердження власноручного підпису керівника Учасника – Байло Світлани Якимівни, надати - завантажити в електронну систему закупівель довідку* у довільній формі зі зразком власноручного підпису керівника Учасника та уповноваженої ним особи у разі представництва повноважень за довіреністю), що підписує(ють) документи, що входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю». *Подається (завантажується) в електронну систему закупівель Учасником на фірмовому бланку (у разі його наявності) у вигляді сканованої кольорової копії з оригіналу в форматі (Portable Document Formatі – «pdf» або Joint Photographic Experts Group - «jpeg») або у формі електронного документа з КЕП. У довідці вказується посада, прізвище, ініціал(и) або прізвище, власне ім’я, ставиться власноручний підпис** уповноваженої особи Учасника-юридичної особи, завірений печаткою***; прізвище, ініціал(и) або прізвище, власне ім’я, підпис Учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця (не вимагається якщо цей документ подається (завантажується)в електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладанням КЕП уповноваженої на підписання тендерної пропозиції та необхідних для підписання документів/інформації, що входять до складу тендерної пропозиції, повноваження якої щодо підписання тендерної пропозиції та документів, що входять до її складу підтверджується у поданих документах у складі тендерної пропозиції, що вимагаються цією тендерною документацією). Примітка. **Використання факсиміле (факсимільного підпису) на документах, що подаються у складі тендерної пропозиції та при завірянні документів не допускається. ***Ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без використання печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів паперових документів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями/підприємствами/ установами. У разі ведення Учасником діяльності без використання печатки, документи, складені Учасником, що подаються у сканованому вигляді засвідчуються перед скануванням власноручним підписом з обов’язковим наданням (завантаженням) зразка підпису, посвідченого нотаріально.
Створено
23.05.2025 10:05
Надати до
24.05.2025 10:05
Договір
UA-2025-05-12-013553-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 0325В
16 040.16 грн.
13 366.8 грн.
З ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
08.12.2025
Номенклатура
2 (послуга)
Послуги з повірки по місцю монтажу трансформаторів струму ТШ-0,66-2У3 та Т-0,66У3 (надалі ЗВТ), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 50411300-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії»
Номенклатура
Послуги з повірки по місцю монтажу трансформаторів струму ТШ-0,66-2У3 та Т-0,66У3 (надалі ЗВТ), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 50411300-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії»
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Повна назва
Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05417058

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Повна назва
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38012384

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.06.2025 14:16
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 142.24 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 06:00
Замовник:
Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Контактний телефон:
+380936531092
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 142.24 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 06:00
Замовник:
Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Контактний телефон:
+380936531092
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності