Звернення:
За тендером : Послуги з фізичної охорони матеріальних цінностей та об’єктів нерухомості ПрАТ «Закарпаттяобленерго» (2 лоти)
Тема:
Щодо вимог для підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв
Зміст:
Шановний Замовник, Добрий день!
1) У Додатку 4 тендерної документації (ЛОТ 1-2) п. 1.1.1. передбачається вимога про наявність в учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць), що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», з наданням у складі тендерної пропозиції фото транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування та дозволів на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Слід зауважити, що суб’єкт господарювання охоронної діяльності може наймати транспортні засоби в найм (оренду), що не суперечить чинному законодавству України.
Крім цього, в Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає вже надати копії документів на право власності чи користування транспортними засобами, що суперечить прямій вимозі п. 1.1.1. Додатку 4.
Таким чином дану вимогу рахуємо дискримінаційною.
Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації, які порушують основні принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
2) У Додатку 4 тендерної документації (ЛОТ 2) п. 1.1.2. передбачається вимога наявність в межах м. Мукачево чи м.Хуст приміщення/офісу із зазначенням адреси розташування (на підтвердження до довідки додається: договір оренди приміщення, або документ, що засвідчує право власності на приміщення тощо).
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-УІ та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов'язують надавачів послуг охорони мати офіс, гараж, територіальний підрозділ, групи швидкого реагування, або власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офісне приміщення у м. Хуст і Мукачево. Кожен суб'єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення, перевезти туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони. Ці питання є господарською діяльністю самого виконавця, і він сам вирішує як її організувати.
Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації, які порушують основні принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
3) У Додатку 4 тендерної документації (ЛОТ 2) п. 1.1.3. передбачається вимога про наявність в учасника цілодобової чергової служби охорони у межах м. Мукачево чи м.Хуст з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту (вказати контактні номери телефонів), на підтвердження зазначеного необхідно надати підтверджуючі документи.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-УІ та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов'язують надавачів послуг охорони мати власний пульт централізованого нагляду, чергову службу охорони у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають чергову службу охорони у м. Хуст і Мукачево. Слід зауважити, чергова служба охорони з пультом централізованого спостереження може ефективно працювати з любого кутка України, оскільки це питання виключно технічне.
Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації, які порушують основні принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
4) У Додатку 2 тендерної документації (ЛОТ 2) п. 2.3. передбачається вимога про Наявність власних груп реагування з цілодобовим графіком роботи (не менше двох) в населених пунктах зазначених в пунктах Хуст чи Мукачево, цих технічних вимог, які призначені для оперативного реагування на загрози, що виникають на об’єктах, що охороняються. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист/довідку Учасника з зазначенням адреси дислокації груп реагування та копії документів на право власності чи користування транспортними засобами.
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати групи швидкого реагування у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають групи оперативного реагування, де розташований об’єкт охорони Замовника (Хуст, Мукачево) та позбавляються можливості взяти участь у закупівлі ті учасники, які мають такі групи в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріальнотехнічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони. Ці питання є господарською діяльністю самого виконавця, і він сам вирішує як її організувати.
Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації, які порушують основні принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Завчасно вдячні!
Дата оприлюднення звернення:
15.05.2025 09:30
Замовником прийняте відповідне рішення про скасування закупівлі у частині Лоту 2 , щодо Лоту 1 повідомляємо наступне : дана вимога є послідовною , оскільки без власного транспортного засобу неможливо виконати вимоги п. 5.8. Додатку 4 щодо Лоту 1 до Тендерної документації, а саме забезпечити оперативне швидке реагування на можливі загрози об'єкту охорони. Власний транспорт гарантує, що охорона може діяти 24/7 без залежності від сторонніх послуг (таксі , оренда ). Також дана вимога є правом Замовника передбаченим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівліі ", а саме : . "Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: в т.ч. наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій".
Дата оприлюднення відповіді:
16.05.2025 15:41