Показати схожі тендери

Закупівля Карамельні цукерки, какао від КЗЛОР Монастироцький психоневрологічний інтернат.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-011962-a
Id Tender d929fccc479843df87da60f0c9d55615
План UA-P-2025-05-12-013719-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 12.05.2025 16:48
Остання зміна 11.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
159 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
795 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 16:47 до 20.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 16:47
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 16:47
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:03
до 05.06.2025 15:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 15:55
до 11.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 05.06.2025 15:36
-
Період уточнень
з 12.05.2025 16:47 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 16:47 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:03 до 05.06.2025 15:36
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:03 до 05.06.2025 15:36
Основні параметри
Карамельні цукерки, какао
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
159 000 грн.
Карамельні цукерки, какао
Назва предмета закупівлі
Карамельні цукерки, какао
Очікувана вартість
159 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
795,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 14:34
Закінчення аукціону
21.05.2025 15:03
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 300 (кілограми)
Цукерки карамельні з начинкою
Опис предмета закупівлі
Цукерки карамельні з начинкою
Код ДК 021:2015
15842310-8 - Карамельні цукерки
Кількість
300
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
80326, Україна, Львівська область, село Монастирок, вулиця Івана Франка 30 б
Дата постачання по
31.12.2025 16:10
Позиція : №2 400 (кілограми)
Цукерки карамельні без начинки
Опис предмета закупівлі
Цукерки карамельні без начинки
Код ДК 021:2015
15842310-8 - Карамельні цукерки
Кількість
400
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
80326, Україна, Львівська область, село Монастирок, вулиця Івана Франка 30 б
Дата постачання по
31.12.2025 16:10
Позиція : №3 100 (кілограми)
Какао
Опис предмета закупівлі
Какао
Код ДК 021:2015
15841000-5 - Какао
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
80326, Україна, Львівська область, село Монастирок, вулиця Івана Франка 30 б
Дата постачання по
31.12.2025 16:10
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВІМПОРТ"
Пропозиція:
114 450 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Діденко Тарас Васильович
Пропозиція:
117 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРАЇНА СОЛОДКИХ МРІЙ"
Пропозиція:
140 703 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 14:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 16:48
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
12.05.2025 16:05
Тендерна документація
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шумило Галина Миколаівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380325246707
Факс
+380325246777
Замовник
ЄДРПОУ
03188978
Повна назва
КЗЛОР Монастироцький психоневрологічний інтернат
Поштовий індекс
80326
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Монастирок
Адреса
вул. Івана Франка 30б
Кваліфікація
Лот № 1 Карамельні цукерки, какао
Період вимог/скарг з 29.05.2025 15:55 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 15:03 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
29.05.2025 15:55
Повідомлення про рішення
29.05.2025 15:53
-
21.05.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 16:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВІМПОРТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. аналогічний договір з контрагентом ТОВ «Белівер», наданий учасником у складі тендерної пропозиції, не містить в предметі договору визначення найменування товару для встановлення його «аналогічності» предмету закупівлі; натомість в п.1.2. встановлено, що найменування та асортимент товару вказується у видаткових накладних, які не були надані учасником. Надана учасником Специфікація товару до вищевказаного договору - не є додатком до договору згідно його змісту; не підписана обома сторонами як двосторонній документ. 1.2. Аналогічний договір з контрагентом ТОВ «Оптторг-15» - не містить всіх додатків, що є його невід’ємною частиною згідно змісту самого договору. Специфікації до договору - не оформлені як додатки до договору, не містять обов’язкових реквізитів. Додаток «Логистическая спецификация» - наданий без перекладу на українську мову, що є невідповідністю вимог тендерної документації.1.3. Наданий учасником договір про здійснення послуг перевезення не містить інформації про транспортний засіб, який буде використовуватись для перевезення, що вимагалось тендерною документацією. 1.4. Учасником надано у складі тендерної пропозиції договір про надання послуг дезінфекції автомобільного транспорту, де замовником виступає ТОВ «Львіввмпорт», натомість, пунктом 3. 2. 7. Договору про надання послуг перевезення, що долучений учасником у складі пропозиції зазначено, що послуги з дезінфекції надаються перевізником, що надає послуги перевезення. 1.5. Згідно долученої учасником медичної книжки водія - суб‘єктом господарювання являється компанія «Львів-Імпорт», натомість,згідно поданих учасником у складі тендерної пропозиції документів, транспортування товару учасника буде здійснювати суб‘єкт господарювання - фізична особа-підприємець, а отже, й медична книжка повинна бути видана суб‘єкту господарювання - ФОП, що буде здійснювати перевезення. 1.6. Згідно поданої учасником інформації та документів, підписантом тендерної пропозиції являється довірена особа,натомість тендерна пропозиція учасника містить накладений електронний підпис керівника підприємства. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) - пп. 1 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації. 2.2.) - пп. 1 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації.; п.9 Додатку 1 Тендерної документації .2.3) - п.1.4. Додатку 1 Тендерної документації. 2.4) - п. 1.5. Додатку 1 Тендерної документації. 2.5) - п.1.7. Додатку 1 Тендерної документації. 2.6.) - п.10 Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. копію аналогічного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), предмет якого відповідає критерію «аналогічного» згідно вимог ТД та видаткові накладні до договору, якщо на них є пряме посилання згідно змісту договору для можливості ідентифікації товару, що є предметом такого договору. 3.2. копію аналогічного договору, зазначеного в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), предмет якого відповідає критерію «аналогічного» згідно вимог ТД, а також переклад документу, якщо він наданий іншою мовою ніж українська. 3.3.) – У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись не власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). (сканований оригінал або копія). 3.4.) угоду із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції (сканований оригінал або копія), де замовником виступає суб’єкт господарювання, що буде здійснювати перевезення. 3.5.) скановані з оригіналу копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (скановані з оригіналу копії медичних книжок повинні бути дійсними на дату розкриття тендерної пропозиції, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі)., де суб’єктом господарювання буде зазначено ФОП, згідно поданих учасником документів про надання послуг з перевезення товару. 3.6.)Кваліфікований електронний підпис (КЕП) / удосконалений електронний підпис (УЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації, довіреною особою згідно доручення, що надане учасником у складі пропозиції . Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
27.05.2025 16:28
Надати до
28.05.2025 16:28
Період вимог/скарг з 30.05.2025 16:47 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 15:55 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено відсутність будь-яких документів, в тому числі, документи що відповідають технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
30.05.2025 16:47
Повідомлення про рішення
30.05.2025 16:46
-
29.05.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 16:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 16:05
Період вимог/скарг з 05.06.2025 15:36 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 16:47 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником у Додатку 3 на позицію «какао», що вимагались п.3 Додатку 1 ТД.
Документи кваліфікації
05.06.2025 15:35
Повідомлення про рішення
30.05.2025 16:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 16:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 16:05
Торги не відбулися
Очікувана вартість
159 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 10:00
Замовник:
КЗЛОР Монастироцький психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+380325246707
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
159 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 10:00
Замовник:
КЗЛОР Монастироцький психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+380325246707
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності