Показати схожі тендери

Закупівля Фарба суднова від ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-011891-a
Id Tender b7dbe358ecb3499d870fad0aa10bf485
План UA-P-2024-09-19-014250-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 12.05.2025 16:03
Остання зміна 12.06.2025 12:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
949 875.41 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 749.38 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 16:03 до 27.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 16:03
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 16:03
до 24.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.05.2025 14:37
-
Залишилось 1 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 12:31
до 18.06.2025 00:00
Період уточнень
з 12.05.2025 16:03 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 16:03 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 14:37
Основні параметри
Фарба суднова
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Замовником технічні характеристики товару, що закуповується визначені тим, що фарбувальні матеріали будуть використовуватися для відновлення раніше нанесеного покриття зазначених марок та мають бути сумісними. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін, а саме визначення очікуваної вартості на підставі даних отриманих цінових пропозицій. З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом було направлено листи-запити постачальникам суднової фарби, на що отримані листи-відповіді з ціновими пропозиціями. На підставі отриманих цінових пропозицій визначена середня ринкова вартість суднової фарби. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
949 875.41 грн.
Фарба суднова
Назва предмета закупівлі
Фарба суднова
Примітки
товар за кодом ДК 021:2015 44810000-1 Фарби (Фарба суднова)
Очікувана вартість
949 875.41 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4749,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
25 000
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 14:14
Закінчення аукціону
28.05.2025 14:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фарба суднова
Код ДК 021:2015
44810000-1 - Фарби
Кількість
1 855
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Покупцем через Філію, яка фактично отримала Товар, протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання оригіналів належним чином оформленого рахунку на оплату партії поставленого Товару (рахунок має містити посилання на номер та дату укладання цього Договору, а також номер і дату відповідних видаткової та товаро-транспортних накладних), видаткової накладної, товарно-транспортної накладної та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (детально в додатку 4 до тендерної документації).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати отримання (в т.ч. засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою) Замовлення на відповідну партію Товару (детально в додатку 4 до тендерної документації).
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЙОТУНГАРД УКРАЇНА"
Пропозиція:
880 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ"
Пропозиція:
860 520 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 14:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 10:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ракуленко Олена
Електронна пошта
Телефон
380487759504
Сайт:
http://uspa.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38727770
Повна назва
ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
01135
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Берестейський, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Фарба суднова
Період вимог/скарг з 12.06.2025 12:31 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 14:37 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Результат розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ", ідентифікаційний код: 45841874: Відповідальним підрозділом за закупівлю – технічною службою апарату управління ДП «АМПУ», надано службовий лист вх. № УО-339 від 10.06.2025 року, щодо розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ", ідентифікаційний код: 45841874, в яких зазначено, що пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ", ідентифікаційний код: 45841874 не відповідає кваліфікаційним критеріям, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначених тендерною документацією та не відповідає технічним вимогам, які висуває замовник до предмета закупівлі. Також, служба аналізу та управління ризиками апарату управління ДП «АМПУ» надала службову записку вх. № УО-307 від 29.05.2025, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ", ідентифікаційний код: 45841874. Аналізом відомостей стосовно ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ", ідентифікаційний код: 45841874, наявних в інформаційно-аналітичній системі пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «Clarity Project» та «YouControl» встановлено, що до учасника процедури закупівлі не застосовано санкцій у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель, до службових осіб учасника закупівлі не застосовано спеціальних економічних санкцій, учасник процедури не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник не перебуває в процесі припинення. Відділом з питань запобігання та виявлення корупції апарату управління ДП «АМПУ» надано службову записку вх.№ УО-309 від 29.05.2025, в якій зазначено, що за результатами перевірки інформації з відкритих джерел (щодо учасників відкритих торгів і керівника замовника), відсутня достовірна незаперечна інформація й докази наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій та відмови учасникам процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1, 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). Фінансовим відділом апарату управління ДП «АМПУ», надано службову записку вх. № УО-342 від 11.06.2025 року, що забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надане учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ", ідентифікаційний код: 45841874 не відповідає вимогам тендерної документації та формі забезпечення тендерної пропозиції, встановленої в додатку 8 до тендерної документації, а саме . в пункті 1 Банківської гарантії, в частині «Інформація щодо тендерної документації» відсутнє посилання та не зазначено інформації про зміни до Тендерної документації від 21.05.2025, затверджені рішенням уповноваженої особи апарату управління ДП «АМПУ». Також, у пункті 1 Банківської гарантії, в частині «Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане» зазначено строк дії гарантії 25.08.2025 включно, що не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 91 (дев’яносто одного) дня з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. За результатом розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, на підставі вищезазначених службових листів та службових записок, було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ", ідентифікаційний код: 45841874 підлягає відхиленню з наступних підстав: Відповідно до вимог п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД), учасник в електронній системі закупівель повинен надати інформацію/документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, а саме: 3.1. Заповнену* та підписану у стверджувальній формі Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з формою та вимогами додатку 1 до ТД із зазначенням місць поставки (передачі) товару та інформації щодо: - Фасування/тара Товару (діжка сталева закатана опломбована, діжка пластикова, каністра, відро, барабан, банка тощо) повинно бути заводського виконання виробника Товару та містити маркування виробника Товару. - Товар, що постачається, повинен бути новим та не бути таким, що вживався чи експлуатувався, запропонований товар повинен бути виробленим не раніше 2025 року. 3.2. На позиції 1-32 порівняльної таблиці учасник надає документ від виробника Товару (технічний паспорт, сертифікат/паспорт якості тощо) або копії технічних описів Товару від виробника із зазначенням основних характеристик/параметрів Товару, що пропонується до постачання. 3.3. На позицію 27 порівняльної таблиці учасник надає Сертифікат низького поширення полум’я відповідно до Директиви 2014/90/ЄС Європейського Парламенту і Ради для Морського обладнання. *В разі якщо учасник пропонує «еквівалент», всі характеристики запропонованого еквіваленту продукції/товару повинні бути не гірші, ніж всі характеристики товару, що вимагається Замовником. При оформленні порівняльної таблиці характеристик товару, що пропонується, словосполучення «не менше», «не більше» тощо не використовувати, обов’язково зазначати конкретні цифри/текст щодо технічних характеристик та фасування товару. При формуванні пропозиції за предметом закупівлі та за наведеними технічними характеристиками предмету закупівлі, слід враховувати будь-яке фасування (діжка сталева закатана опломбована, каністра, відро, банка, барабан тощо). Також необхідно врахувати, що запропоноване фасування/тара повинна бути за об’ємом/вагою кратною загальному обсягу кожного найменування Товару. Тара учаснику не повертається. При оформленні пропозиції у найменуванні товару зазначається назва Товару/ бренд/ марка. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ", ідентифікаційний код: 45841874 у складі своєї тендерної пропозиції подано Технічну специфікацію (технічні вимоги) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, однак у ході перевірки, встановлено наступне: - у позиції 9 Технічної специфікації (технічних вимог) в частині інформації щодо товару, який пропонується до постачання, Учасником у колонці «Якість товару» не зазначено відповідність запропонованого товару ДСТУ/ГОСТ/ТУ або інший стандарт, характеристики Товару, технічні специфікації, тощо, що не відповідає вимогам Замовника встановленим у Додатку 1 до Тендерної документації; - у позиції 12, Технічної специфікації (технічних вимог) в частині інформації щодо товару, який пропонується до постачання, Учасником у колонці «Якість товару», показник «Рівень Глянцю» вказано на рівні (70-85), що не відповідає вимогам Замовника встановленим у Додатку 1 до Тендерної документації «напівглянцевий (35-70)». Але у «Технічному описі» наданим Учасником на товар зазначений у позиції 12 вказан рівень блиску «напівглянець (35-70)», що не дає змоги встановити належну відповідність технічним характеристикам товару, а саме який рівень глянцю запропонованого товару. - у позиції 27, Технічної специфікації (технічних вимог) в частині інформації щодо товару, який пропонується до постачання, Учасником у колонці «Якість товару», показник «Рівень Глянцю» вказано на рівні (70-85), що не відповідає вимогам Замовника встановленим у Додатку 1 до Тендерної документації «глянець (35-70)». Також у «Технічному описі» наданим Учасником на товар зазначений у позиції 27 вказан рівень блиску «глянець (75-85)», що не відповідає вимогам Замовника встановленим у Додатку 1 до Тендерної документації. - на позиції 12 та 30 Технічної специфікації (технічних вимог), Учасник надав Технічний опис, в якому в частині призначення використання фарби зазначено: «Використовується як верхнє покриття при експлуатації в атмосферних умовах навколишнього середовища. Підходить для промислового використання.», але не зазначено про можливість використання фарби – як суднової, як того вимагає Замовник у технічних характеристиках до товару у Додатку 1 до Тендерної документації; - на позицію 27 Технічної специфікації (технічних вимог) Учасником не надано Сертифікат низького поширення полум’я відповідно до Директиви 2014/90/ЄС Європейського Парламенту і Ради для Морського обладнання, що не відповідає встановленим вимогам Замовника у пункті 3.3. Додатку 3 до Тендерної документації. Отже, технічні характеристики запропонованих учасником товарів, а саме за позиціями 9, 12, 27, 30 Порівняльної таблиці Технічної специфікації (технічні вимоги) не відповідають технічним характеристикам, які встановлені замовником до предмета закупівлі згідно з Додатком 1 до ТД. Таким чином, завантажена учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ", ідентифікаційний код: 45841874 Технічна специфікація (технічні вимоги) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не відповідає вимогам Додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до п.43 Постанови: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». Оскільки, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції,– механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується. У зв’язку з зазначеним, механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується і до інших невідповідностей учасника, допущених у поданій тендерній пропозиції. Крім того: 1. Відповідно до пункту 1. Додатку 3 до Тендерної документації, Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Замовник встановлює кваліфікаційні критерії та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та ідентифікаційного коду (код ЄДРПОУ) або реєстраційного номеру облікової картки платника податків фізичної особи (фізичної особи- підприємця); - предмету договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору; - контактних осіб контрагента (ім'я, прізвище та контактний телефон) з яким укладено договір. 1.1.2. Видаткова(-і) накладна(-і) та/або накладна(-і) та/або акт(-и) прийому передачі на поставку товару за вказаним(-и) у довідці договором (-ми), складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». * під аналогічним за предметом закупівлі договором, слід розуміти договір на поставку суднових фарб та/або хоча б одного з перелічених в Технічній специфікації/технічних вимогах товарів, або на увесь перелічений товар. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) № 2305/015 від 23.05.2025 року із зазначенням у колонці «Предмет договору» «Лакофарбова продукцію (код 24960000-1 Хімічна продукція різна згідно ДК 021:2015)», що не відповідає встановленим вимогам Тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до Тендерної документації - для товариств з обмеженою та додатковою відповідальністю – Учасником не надано рішення про надання згоди на вчинення правочину у разі встановлення особливого порядку надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини) відповідно до статуту товариства. У випадку відсутності обмежень за статутом, Учасником не надано довідку в довільній формі про відсутність обмежень. 3. Відповідно до пункту 6 Додатку 3 до Тендерної документації Учасником не надано у довільній формі згоду з проєктом договору, який наведений в додатку 4 до тендерної документації, та погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в додатку 4 до тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 8 Додатку 3 до Тендерної документації Учасником надано Довідка про відсутність підстав, визначених у абзаці 8 підпункті 1 пункту 44 Особливостей № 2305/023 від 23.05.2025 року, в якій частково відсутня інформація. 5. Учасником, на вимогу Тендерної документації, надано забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії № G0525/1526 від 20.05.2025 (далі – Банківська гарантія). При цьому, в пункті 1 Банківської гарантії, в частині «Інформація щодо тендерної документації» відсутнє посилання та не зазначено інформації про зміни до Тендерної документації від 21.05.2025, затверджені рішенням уповноваженої особи апарату управління ДП «АМПУ». Також, у пункті 1 Банківської гарантії, в частині «Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане» зазначено строк дії гарантії 25.08.2025 включно, що не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 91 (дев’яносто одного) дня з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. Враховуючи вищенаведене, з урахуванням вищезазначених службових записок (службових листів), протокол засідання робочої групи від 12.06.2025, за розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ГРУПА "СІОПЛАСТ", ідентифікаційний код: 45841874 та без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, встановлено підстави для її відхилення передбачені: - абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
12.06.2025 12:31
Повідомлення про рішення
29.05.2025 13:45
Електроний протокол про продовження строку
28.05.2025 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 16:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 16:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником аргументовано продовжено строк розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів на підставі ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами), рішенням уповноваженої особи від 29.05.2025.
Дата продовження строку розгляду
29.05.2025 13:44
Дата кінця розгляду
26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 12:31 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 12:31
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
949 875.41 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487759504
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
949 875.41 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487759504
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності