Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з повірки засобів вимірювальної техніки від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-011294-a
Id Tender 3e5c5aba44414d239cb45ee7dcb1843c
План UA-P-2025-05-12-013519-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 12.05.2025 15:56
Остання зміна 09.06.2025 15:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
481 290 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 406.45 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 15:55 до 20.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 15:55
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 15:55
до 17.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 21.05.2025 14:47
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 15:10
до 03.06.2025 00:00
Період уточнень
з 12.05.2025 15:55 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 15:55 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 14:47
Основні параметри
Послуга з повірки засобів вимірювальної техніки
Місце надання послуг: 79049, м. Львів, проспект Червоної Калини, 68; 79070, м. Львів, проспект Червоної Калини, 57; 79035, м. Львів, вул. Дністерська, 16
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
481 290 грн.
Послуга з повірки засобів вимірювальної техніки
Назва предмета закупівлі
Послуга з повірки засобів вимірювальної техніки
Очікувана вартість
481 290 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2406,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 14:12
Закінчення аукціону
21.05.2025 14:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з повірки засобів вимірювальної техніки
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1
Одиниця виміру
K5
Адреса постачання
79049, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної калини, 68
Дата постачання по
31.12.2025 15:51
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за послуги, проводяться шляхом оплати за фактично надану кількість послуг на підставі виставленого рахунку та акту наданих послуг з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття Замовником наданих послуг. У разі затримки бюджетного чи іншого виду фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються після отримання Замовником фінансових призначень протягом 7 днів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Пропозиція:
377 136 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
Пропозиція:
207 975.6 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Тестметрстандарт"
Пропозиція:
376 218 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
Пропозиція:
207 900 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 14:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 15:56
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
09.06.2025 15:22
2. 12 травня 2025 року Уповноваженою було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуга з повірки засобів вимірювальної техніки) (ID закупівлі UA-2025-05-12-011294-a) з очікуваною вартістю 481 290,00 грн. з ПДВ. Після оголошення процедури закупівлі, було встановлено відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг за вимогами що вказані в тендерній документації. Враховуючи зазначене та те що зміни до до тендерної документації з технічних причин внести не можливо, прийнято рішення скасувати процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуга з повірки засобів вимірювальної техніки) , відповідно до пп.1 п. 50 Особливостей, оскільки в замовника відсутня подальша потреба в закупівлі послуг за вимогами що містяться в тендерній документації.
09.06.2025 15:44
Повідомлення про рішення
09.06.2025 15:22
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Попович Віра Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322230241
Замовник
ЄДРПОУ
23970286
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Поштовий індекс
79012
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пр. Червоної калини, 68
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з повірки засобів вимірювальної техніки
Період вимог/скарг з 28.05.2025 15:10 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 14:47 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.05.2025 15:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.05.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 15:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 15:46
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
21.05.2025 14:47
Надати до
23.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У п. 8 Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації мстяться вимоги, щодо подання Учасниками інформації про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг: 1. Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 2. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 3. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. 4. Якщо до виконання робіт/послуг учасник залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), в обсязі менше 20%, то надає інформацію в довільній формі щодо такого залучення 5. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника Примітка: *у разі якщо відповідний вид діяяльності не вимагає відповідних документів, надати лист-пояснення. Однак в супереч зазначених вимог учасник не надав інформації , щодо залучення або не залучення ним субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) для виконання послуг. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На виконання вимог п. 8 Розділу 3 Додатку №1 тендерної документації надати інформацію про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців): У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. Якщо до виконання робіт/послуг учасник залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), в обсязі менше 20%, то надає інформацію в довільній формі щодо такого залучення Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається лист-пояснення про не залучення субпідрядника Примітка: *у разі якщо відповідний вид діяяльності не вимагає відповідних документів, надати лист-пояснення. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
26.05.2025 10:36
Надати до
27.05.2025 10:36
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 15:10 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 15:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 15:46
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
28.05.2025 15:10
Надати до
30.05.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
481 290 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Контактний телефон:
+380322230241
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
481 290 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Контактний телефон:
+380322230241
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності