Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт з модернізації ліфтового обладнання вантажопасажирського ліфта вп.500 кг на 14 зупинок, за адресою: просп. Металургів буд.14, у м. Кам`янське». Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-011087-a
Id Tender 3320c3f957804e5f988ae38fa2418bd7
План UA-P-2025-05-12-012194-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 12.05.2025 15:47
Остання зміна 05.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 208 849.84 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 088.5 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 15:47 до 27.05.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 15:47
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 15:47
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 11:00
до 10.06.2025 13:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 13:35
до 16.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.06.2025 13:35
-
Період уточнень
з 12.05.2025 15:47 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 15:47 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 11:00 до 10.06.2025 13:35
Період кваліфікації
з 27.05.2025 11:00 до 10.06.2025 13:35
Основні параметри
«Капітальний ремонт з модернізації ліфтового обладнання вантажопасажирського ліфта вп.500 кг на 14 зупинок, за адресою: просп. Металургів буд.14, у м. Кам`янське». Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв-рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на виконання робіт відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 208 849.84 грн.
«Капітальний ремонт з модернізації ліфтового обладнання вантажопасажирського ліфта вп.500 кг на 14 зупинок, за адресою: просп. Металургів буд.14, у м. Кам`янське». Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт з модернізації ліфтового обладнання вантажопасажирського ліфта вп.500 кг на 14 зупинок, за адресою: просп. Металургів буд.14, у м. Кам`янське». Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Примітки
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв-рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на виконання робіт відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Очікувана вартість
3 208 849.84 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32088,5
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
15 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт з модернізації ліфтового обладнання вантажопасажирського ліфта вп.500 кг на 14 зупинок, за адресою: просп. Металургів буд.14, у м. Кам`янське». Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське,, просп. Металургів буд.14
Дата постачання по
31.12.2026 15:45
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни на підставі наданих Підрядником Актів виконаних робіт за формою КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Розрахунки проводяться Замовником Підряднику протягом 10 робочих днів після виконання робіт та підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України, з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Остаточні розрахунки (5%) здійснюються протягом 10 робочих днів після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛІФТСЕРВІС"
Пропозиція:
2 975 889.69 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
12.05.2025 15:40
Проект договору
Скасування
05.07.2025 00:00
Відповідно, Закупівлю заплановано в електронній системі закупівель на 2025 рік за ідентифікатором плану № UA-P-2025-05-12-012194-a та оголошено в електронній системі закупівель 12.05.2025 року за ідентифікатором UA-2025-05-12-011087-a Умовами тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 12.05.2025 року №167 (далі — Тендерна документація) визначено подання у складі тендерної пропозиції Учасником розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірну ціну), який (а) складається з: - договірної ціни та пояснювальної записки, - локального кошторису - розрахунку загальновиробничих витрат - відомості (або підсумкової відомості) ресурсів до локального кошторису; - тощо. Розрахунок ціни тендерної пропозиції не повинен суперечити Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 та іншим чинним нормативно-правовим актам. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Розрахунок ціни пропозиції повинен бути виконаний/розрахований на види, обсяги встановлені у Додатку 3 до тендерної документації (у дефектному акті/ у відомості обсягів робіт). Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Замовником НЕ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме Не виявлено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна) СУПЕРЕЧИТЬ Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 (не вірно розраховані адміністративні витрати). Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення даної невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, на цьому етапі Закупівлі замовник не може усунути зазначені порушення в тендерній пропозиції, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
24.06.2025 21:47
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кірсік Анна Вадимівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kirsik Anna Vadymivna
Електронна пошта
Телефон
+380569554061
Факс
+380569554061
Замовник
ЄДРПОУ
34827358
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
Повна назва
Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
Поштовий індекс
51931
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кам'янське
Адреса
вулиця Героїв-рятувальників, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт з модернізації ліфтового обладнання вантажопасажирського ліфта вп.500 кг на 14 зупинок, за адресою: просп. Металургів буд.14, у м. Кам`янське». Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 10.06.2025 13:35 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 11:00 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 13:35
Довідка НАЗК
10.06.2025 13:35
Повідомлення про рішення
03.06.2025 21:10
Електроний протокол про продовження строку
27.05.2025 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 15:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 15:40
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №181 від 03.06.2025 року м. Кам’янське Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛІФТСЕРВІС" (код – 31523095) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт з модернізації ліфтового обладнання вантажопасажирського ліфта вп.500 кг на 14 зупинок, за адресою: просп. Металургів буд.14, у м. Кам`янське». Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-05-12-011087-a. По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 36, 37 та 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості) та вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 36 Особливостей «Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Згідно положень частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.» Аргументація продовження полягає в наступному: У зв’язку із тим, що Замовник потребує більше часу на здійснення детального розгляду достатньо великого обсягу документів, наданого у складі тендерної пропозиції Учасника. Також залученому до перевірки кошторисної документації кошториснику необхідно час для здійснення перевірки розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни та кошторису) учасника у відповідності до норм чинного законодавства та розробленої проєктної документації. Є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів (тобто в межах зазначеної кількості днів починаючи з 27.05.2025 року). По другому питанню порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення» є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа _____________ Анна Кірсік
Дата продовження строку розгляду
03.06.2025 21:08
Дата кінця розгляду
25.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 09.06.2025 року «Капітальний ремонт з модернізації ліфтового обладнання вантажопасажирського ліфта вп.500 кг на 14 зупинок, за адресою: просп. Металургів буд.14, у м. Кам`янське». Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) А) відповідно пункту 4 Додатку 7 до тендерної документації «Для юридичних осіб: Документи, що підтверджують відсутність обмежень щодо підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції: ………………… 3) у випадку якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то такий учасник повинен надати зі Статутом (останніми змінами) до нього Опис документів, що подається державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи (внесення змін) із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи…..» Учасником: подано Опис до документів із зазначенням унікального коду, що НЕ ДАЄ можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Опис до документів із зазначенням унікального коду, що ДАЄ можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Б) відповідно пункту 10 Додатку 7 до тендерної документації «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірну ціну), який (а) складається з: - договірної ціни та пояснювальної записки, - локального кошторису - розрахунку загальновиробничих витрат - відомості (або підсумкової відомості) ресурсів до локального кошторису; - тощо. Розрахунок ціни тендерної пропозиції не повинен суперечити Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 та іншим чинним нормативно-правовим актам. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Розрахунок ціни пропозиції повинен бути виконаний/розрахований на види, обсяги встановлені у Додатку 3 до тендерної документації (у дефектному акті/ у відомості обсягів робіт).» Учасником: подано ДОГОВІРНУ ЦІНУ, яка не відповідає Настанові з визначення вартості будівництва, а саме не заповнено «Визначена згідно з….», в п.11 договірної ціни «Розрахунок N13 Податки, збори, обов'язковi платежi, встановленi чинним законодавством i не врахованi складовими вартостi будiвництва» містяться витрати на оплату єдиного податку. Пунктом 291 статті 291 Податкового кодексу визначено, що спрощена система оподаткування, обліку та звітності – це особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів на сплату єдиного податку. Для 3-ї групи платника єдиного податку, об’єктом оподаткування є отриманий дохід (п.293.3 статті 293 Податкового кодексу України). Крім того у Податковому кодексі України немає норм включення єдиного податку до ціни товару (робіт, послуг). Враховуючи викладене вище, зазначаємо, що єдиний податок не належить до витрат, пов’язаних з виконанням робіт (надання послуг), від яких платник податку отримує дохід. Єдиний податок є прямим податком і сплачується безпосередньо платником такого податку. Також Учасником подано ПІДСУМКОВА ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ, а не подано відомості (або підсумкової відомості) ресурсів саме до локального кошторису. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику та з метою уникнення непорозумінь у подальшому при закритті актів виконаних робіт (наданих послуг) Учаснику необхідно надати оновлений розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірну ціну), який (а) складається з: - договірної ціни та пояснювальної записки, - локального кошторису - розрахунку загальновиробничих витрат - відомості (або підсумкової відомості) ресурсів до локального кошторису; - тощо. …..та не містить п.11 договірної ціни «Розрахунок N13 Податки, збори, обов'язковi платежi, встановленi чинним законодавством i не врахованi складовими вартостi будiвництва» витрат на оплату єдиного податку. В) відповідно пункту 17 Додатку 7 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб).» Учасником: Подано довідку №25/15 від 20.05.2025 року, в якій не вірно зазначено «тип суб’єкта господарювання», не вірно зазначено розрахунковий рахунок Учасника, не вірно зазначено код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку №25/15 від 20.05.2025 року, в якій ВІРНО зазначити «тип суб’єкта господарювання», ВІРНО ЗАЗНАЧИТИ розрахунковий рахунок Учасника, ВІРНО ЗАЗНАЧИТИ код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Г) відповідно пункту 33 Додатку 7 до тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: ? Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)2. ? Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою(ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: ? Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; суму договору; інформацію про виконання таким учасником своїх обов’язків. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. ? Сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту). 2 Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту ліфта (ліфтів), виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 90% від суми аналогічного договору» Учасником: Подано довідку №25/01 від 20.05.2025 року, в якій зазначено три аналогічних договорів, але аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту ліфта (ліфтів), виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 90% від суми аналогічного договору і таким являється договір №13 к/ж від 02.12.2022 року. В довідці не вірно зазначено період виконання договору «грудень 2022 року», відповідно до умов договору, з якими Замовник ознайомився за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-07-009717-a та звіту про виконання договору період виконання договору «з 05.12.2022 року по 31.12.2023 року». Також НЕ ПОДАНО Учасником Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою(ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів), НЕ ПОДАНО Сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково не надано довідку в довільній формі, в якій зазначено перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку №25/01 від 20.05.2025 року, в якій зазначено один аналогічний договір №13 к/ж від 02.12.2022 року. В довідці вірно зазначити період виконання договору «з 05.12.2022 року по 31.12.2023 року». Також надати по договору №13 к/ж від 02.12.2022 року: Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою(ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів), Сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково не надано довідку в довільній формі, в якій зазначено перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту). Д) відповідно пункту 32 Додатку 7 до тендерної документації «Лист погодження з технічною специфікацією (відомістю робіт, дефектним актом) до предмета закупівлі, а саме з видами робіт, їх кількістю та їх одиницею виміру, які перелічені у таблиці вище, подається у складі тендерної пропозиції.» Учасником: подано інформацію від 20.05.2025 №25/01 замість ЛИСТА ПОГОДЖЕННЯ в якій не зазначено що, Учасник погоджується саме з видами робіт, їх кількістю та їх одиницею виміру, які перелічені у таблиці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати ЛИСТ ПОГОДЖЕННЯ з технічною специфікацією (відомістю робіт, дефектним актом) до предмета закупівлі, а саме з видами робіт, їх кількістю та їх одиницею виміру, які перелічені у таблиці (з зазначенням даної таблиці). Е) відповідно пункту 25 Додатку 7 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється (крім банківських реквізитів Замовника та Додатку №2, Додатку №3, Додатку №5 до Договору (до проєкту Договору)), підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції.» Учасником: подано частково не заповнений Проект договору про закупівлю (преамбула Замовника не заповнена, п. 3.1. (без розбивки по рокам) не заповнено, Додаток 4 не заповнено. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати заповнений Проект договору про закупівлю ( в тому числі с заповненою преамбулою Замовника, заповненим пунктом 3.1. (без розбивки по рокам), заповненим Додаток 4. Уповноважена особа __________________ Анна КІРСІК
Створено
09.06.2025 11:06
Надати до
10.06.2025 11:06
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 208 849.84 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 11:00
Замовник:
Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Контактний телефон:
+380569554061
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 208 849.84 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 11:00
Замовник:
Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Контактний телефон:
+380569554061
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності