Показати схожі тендери

Закупівля Облаштування майданчика свердловини №153 *** під буровий верстат ZJ 40/2250L та будівництво під’їзної дороги, Роменський р-н, Сумська область. від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-009745-a
Id Tender 1645f622d02649fa924be841434ffb05
План UA-P-2025-05-12-011566-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.05.2025 15:08
Остання зміна 08.07.2025 14:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 428 725.31 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
154 287.25 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 15:01 до 27.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 15:01
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 15:01
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:32
до 20.06.2025 13:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 13:56
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.06.2025 13:56
до 08.07.2025 14:59
Період уточнень
з 12.05.2025 15:01 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 15:01 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:32 до 20.06.2025 13:56
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:32 до 20.06.2025 13:56
Основні параметри
Облаштування майданчика свердловини №153 *** під буровий верстат ZJ 40/2250L та будівництво під’їзної дороги, Роменський р-н, Сумська область.
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 428 725.31 грн.
Облаштування майданчика свердловини №153 *** під буровий верстат ZJ 40/2250L та будівництво під’їзної дороги, Роменський р-н, Сумська область.
Назва предмета закупівлі
Облаштування майданчика свердловини №153 *** під буровий верстат ZJ 40/2250L та будівництво під’їзної дороги, Роменський р-н, Сумська область.
Очікувана вартість
15 428 725.31 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
154287,25
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
77 100
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 14:51
Закінчення аукціону
28.05.2025 15:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Облаштування майданчика свердловини №153 *** під буровий верстат ZJ 40/2250L та будівництво під’їзної дороги, Роменський р-н, Сумська область.
Код ДК 021:2015
45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється по факту виконаних робіт протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами проміжних актів та кінцевого акту приймання виконаних будівельних робіт. Кінцевий Акт приймання виконаних будівельних робіт підписується на основі Акту готовності об’єкту до експлуатації, підписаного Сторонами.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДЕНКО"
Пропозиція:
14 928 725 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГАРАНТАВТОБУД"
Пропозиція:
13 191 425.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ"
Пропозиція:
14 728 725 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ЮА"
Пропозиція:
13 290 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ"
Пропозиція:
14 580 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 14:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 15:48
Оголошення про проведення закупівлі
21.05.2025 15:48
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
12.05.2025 15:02
Тендерна документація
12.05.2025 15:02
Тендерна документація
12.05.2025 15:02
Проект договору
12.05.2025 15:02
Тендерна документація
12.05.2025 15:02
Тендерна документація
12.05.2025 15:02
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шаповал Юрій Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380503833050
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Облаштування майданчика свердловини №153 *** під буровий верстат ZJ 40/2250L та будівництво під’їзної дороги, Роменський р-н, Сумська область.
Період вимог/скарг з 20.06.2025 13:56 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 15:32 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає умовам ТД
Документи кваліфікації
20.06.2025 13:56
Довідка НАЗК
20.06.2025 13:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.06.2025 13:04
Електроний протокол про продовження строку
28.05.2025 15:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
04.06.2025 13:04
Дата кінця розгляду
26.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності . Відповідно до пп. 1.2 Додатку 2 до ТД на підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинно бути надано: 1.2.1. Довідка, що містить інформацію, про працівників Учасника які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, та будуть залучені для виконання робіт у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Вимоги, щодо наявності працівників необхідних для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі: - Виконавець робіт – 1 особа; - Майстер будівельних та монтажних робіт та/або Майстер – 1 особа; - Геодезист та/або Інженер - геодезист – 1 особа; - Стропальник - не менше 4 осіб; - Інженер з Охорони праці та / або пожежної безпеки** – 1 особа № з/п ПІБ Кваліфікація * (спеціальність)/ розряд, категорія (за наявності) Інформація про здобуту особою освіту * (за наявності) Посада* Вид трудових відносин/або інші 1 * назви посад, кваліфікаційних звань тощо, можуть відрізнятись від тих, що зазначені в п.1.2.1, якщо такий працівник має рівень відповідних знань та вмінь, що підтверджується досвідом роботи за відповідним напрямком для виконання робіт відповідно до вимог Додатку 1 до цієї ТД та планується бути задіяним Учасником для виконання договору. 1.2.2. Копії документів, які підтверджують кваліфікацію працівників , що зазначена у довідці згідно підпункту 1.2.1. цього додатку до ТД. Такими документами є: документи (дипломи) про набуття певної спеціальності/професії та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/ або/посвідчення, або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, та/або посвідчення про навчання працівників з питань ОП або копію протоколу перевірки знань працівників тощо. ** надати на Інженера з Охорони праці відповідне посвідчення (сертифікат, свідоцтво) про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки, видане навчальним закладом або експертно-технічним центром. 1.2.3. Копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником. Такими документами є: трудові книжки працівників Учасника (перша та остання сторінки, що містять записи) або витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) працівників, або накази про прийняття на роботу та/або про призначення, (переведення) на посаду, або повідомлення про прийняття на роботу працівників Учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення контракту, або цивільно-правовий договір, або інші документи. Учасник для підтвердження своєї відповідності цьому критерію може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Замовником здійснюється розгляд документів та інформації по п 1.2 лише по працівникам, визначених в вимогах п. 1.2.1. Надані документи та інформація, що стосуються інших працівників, Замовником не приймається до уваги та не може бути підставою для визначення невідповідності кваліфікаційним вимогам та відхилення тендерної пропозиції Учасника. Учасником надано довідку про наявність працівників для виконання робіт від 27.05.2025 р. №27/05-10. Разом з тим в довідці відсутня інформація: - про наявність майстра будівельних та монтажних робіт та/або майстра в кількості - 1 особа; - по інженеру з охорони праці Гезун Я.С. відсутня інформація про кваліфікацію * (спеціальність)/ розряд, категорію (за наявності); - по інженеру-геодезисту Джувага Ю. відсутня інформація щодо по батькові і інформація про кваліфікацію* (спеціальність)/ розряд, категорію (за наявності); - по стропальникам Дерев’янко С.І., Олефір І.С., Кеда А.М. та Плінча А.В. відсутня інформація про здобуту особою освіту * (за наявності). Крім того на виконавця робіт Шейко С.П. надано наказ на інженера-будівельника, що не відповідає посаді зазначеній в довідці. На інженера з охорони праці Гезун Я.С. надано протокол ТОВ «Гарантавтобуд» в якому засвідчено, що вона була членом комісії і також проходила перевірку знань, що не може свідчити про об’єктивність. Надані на Гезун Я.С. посвідчення видані «ТОВ «Полтавським експертним-навчальним виробничим центром» в той час як вимогами тендерної документації вимагалося що посвідчення повинно бути видане навчальним закладом або експертно-технічним центром. Крім того наданими посвідченнями не підтверджено проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки. 2. Відповідно до пп. 1.3 Додатку 2 до ТД на підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником повинно бути надано: 1.3.1 Довідка, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (машини, механізми, обладнання, тощо) Учасника, необхідних для виконання робіт, у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Вимоги, щодо наявності матеріально-технічної бази (МТБ), необхідної для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі: - Бульдозери потужністю від 132 кВт – не менше 2 одиниць; - Самоскид вантажопідіймальністю (від 15 т) – не менше 2 одиниць; - Екскаватор з місткістю ковша не менше 1 м3 – не менше 2 одиниць; - Автокран вантажопідйомністю не менше 18 т – не менше 2 одиниць; - Тягач з напівпричепом-платформою (тралом) або довгомір – не менше 6 одиниць. - Автогрейдер – не менше 1 одиниці; - Каток – не менше 1 одиниці; № з/п Найменування Належність * (власне/інше право користування/володіння) Кількість одиниць 1 *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). 1.3.2. Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі. Замовником здійснюється розгляд документів та інформації по п 1.3. лише по МТБ, визначеному Замовником у вимогах п. 1.3.1. Надані документи та інформація, що стосуються іншого МТБ, Замовником не приймається до уваги та не може бути підставою для визначення невідповідності кваліфікаційним вимогам та відхилення тендерної пропозиції Учасника Учасником надано довідку про матеріально-технічну базу від 27.05.2025 №27/05-9, яка містить наступні невідповідності. - Поз. 6. MAN TGX/18.440 сідловий тягач 2021 р. випуску. В той же час в наданому договорі оренди зазначено про сідловий тягач 14.440. - Поз.7. MAN TGX/18.440 сідлові тягачі 2004 і 2010 років випуску. В той же час в наданому договорі оренди зазначено лише про сідловий тягач 2010 року випуску. Інформація про наявність сідлового тягача 2004 року випуску договором оренди не підтверджена. - Поз.11 Кран Liebher LTM-1030 в кількості 1 одиниці. В довідці зазначено про оренду. В той же час договору оренди не надано в складі пропозиції, а надано договір на надання послуг (а не оренди) спецтехнікою №04/04/25 від 04.04.2025, укладений з ПП «Автолідер плюс», який також не містить підпису однієї із сторін договору. - Поз. 12 Автокран МАЗ 630305. Відповідно до наданого договору оренди від 13.04.2021 р. транспортний засіб повинен бути переданий за актом приймання-передачі протягом 3 днів з дати підписання договору. Разом з тим в складі тендерної пропозиції акт прийому-передачі не надано. - Поз.13 Тягач МАЗ 543205-226 в кількості 2 шт. Відповідно до наданого договору оренди від 18.02.2021 р. транспортний засіб повинен бути переданий за актом приймання-передачі протягом 3 днів з дати підписання договору. Разом з тим в складі тендерної пропозиції акт прийому-передачі не надано. Крім того договір оренди передбачає 1 одиницю, а не 2 одиниці транспортних засобів. - Поз.14 Напівпричіп SCHITZ в кількості 2 шт. Відповідно до наданих 2 договорів оренди від 15.10.2022 р. транспортний засіб повинен бути переданий за актом приймання-передачі протягом 3 днів з дати підписання договору. Разом з тим в складі тендерної пропозиції акт прийому-передачі не надано. Крім того відповідно до вимог тендерної документації вимагається напівпричеп-платформа (трал) або довгомір, а запропоновані Учасником транспортні засоби є напівпричіпи бортові-тентовані. - Поз.15 Трал ARB SPMUK111А. Відповідно до наданого договору оренди від 18.02.2021 р. транспортний засіб повинен бути переданий за актом приймання-передачі протягом 3 днів з дати підписання договору. Разом з тим в складі тендерної пропозиції акт прийому-передачі не надано. - Поз.16 напівпричіп спеціалізований МАЗ 93866. Відповідно до наданого договору оренди від 18.02.2021 р. транспортний засіб повинен бути переданий за актом приймання-передачі протягом 3 днів з дати підписання договору. Разом з тим в складі тендерної пропозиції акт прийому-передачі не надано. - Поз.17 напівпричіп FLIEGL DNKA350 Договір оренди не надано. Надано лише акт здачі приймання, підписаний фізичною особою. Разом з тим договір найму транспортного засобу де стороною є фізична особа, повинен бути нотаріально посвідчений. Крім того відповідно до вимог тендерної документації вимагається напівпричеп-платформа (трал) або довгомір, а запропоновані Учасником транспортні засоби є напівпричіпи самоскиди. - Поз.18 Напівпричіп KRONE SDP 27. Відповідно до наданого договору оренди від 27.10.2022 р. транспортний засіб повинен бути переданий за актом приймання-передачі протягом 3 днів з дати підписання договору. Разом з тим в складі тендерної пропозиції акт прийому-передачі не надано. Крім того відповідно до вимог тендерної документації вимагається напівпричеп-платформа (трал) або довгомір, а запропоновані Учасником транспортні засоби є напівпричіпи бортові-тентовані. - Поз 20 та 21 Котки. Договір оренди транспортного засобу №01/05 від 01.05.2025 р. та акт приймання-передачі транспортного засобу не містить підпису однієї із сторін договору. Таким чином надана інформація в довідці не містить належного підтвердження наданими документами власності або користування. - Крім того Учасником не підтверджено наявність тягачів з напівпричепом-платформою (тралом) або довгоміром в кількості не менше 6 одиниць. Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: - довідку та документи що підтверджують наявність працівників Учасника які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, та будуть залучені для виконання робіт відповідно до п.1.2. Додатку 2 до тендерної документації. - довідку та документи що підтверджують наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до п.1.3. Додатку 2 до тендерної документації. Нові або виправлені документи повинні враховувати зазначене у вимозі про усунення невідповідностей Тендерної пропозиції Учасника.
Створено
17.06.2025 11:01
Надати до
18.06.2025 11:01
Договір
UA-2025-05-12-009745-a-a1
Підписаний і діє
Номер
13/3471-р/25
15 829 710.6 грн.
13 191 425.5 грн.
З ПДВ
Підписано
04.07.2025
Строк дії договору з
04.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Облаштування майданчика свердловини №153 *** під буровий верстат ZJ 40/2250L та будівництво під’їзної дороги, Роменський р-н, Сумська область.
Номенклатура
Облаштування майданчика свердловини №153 *** під буровий верстат ZJ 40/2250L та будівництво під’їзної дороги, Роменський р-н, Сумська область.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГАРАНТАВТОБУД"
Повна назва
ТОВ "ГАРАНТАВТОБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43290756

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.07.2025 14:59
-
Підписаний договір
08.07.2025 14:58
Підписаний договір
08.07.2025 14:58
Підписаний договір
08.07.2025 14:58
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 428 725.31 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380503833050
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 428 725.31 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380503833050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності