Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з метрологічної повірки ЗВТ і ВО згідно коду ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання від Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-009124-a
Id Tender 5da4afc7c4cf4546bd101f7b96f0ccf1
План UA-P-2025-05-12-001662-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.05.2025 14:44
Остання зміна 12.06.2025 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
232 870 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 164.35 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 14:43 до 20.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 14:43
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 14:43
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:29
до 26.05.2025 16:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.05.2025 16:06
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 16:06
до 12.06.2025 16:08
Період уточнень
з 12.05.2025 14:43 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 14:43 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:29 до 26.05.2025 16:06
Період кваліфікації
з 21.05.2025 11:29 до 26.05.2025 16:06
Основні параметри
Послуги з метрологічної повірки ЗВТ і ВО згідно коду ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
232 870 грн.
Послуги з метрологічної повірки ЗВТ і ВО згідно коду ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуги з метрологічної повірки ЗВТ і ВО згідно коду ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Очікувана вартість
232 870 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1164,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 11:06
Закінчення аукціону
21.05.2025 11:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з метрологічної повірки ЗВТ і ВО згідно коду ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Код ДК 021:2015
50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Кількість
206
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги на підставі наданого Виконавцем Акту виконаних робіт (послуг) на протязі 7 (семи) робочих днів з дати його підписання Сторонами.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "ПОЛТАВАСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ"
Пропозиція:
223 583.26 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
Пропозиція:
128 040 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 11:06
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Ткаченко
Електронна пошта
Телефон
+38050762927
Замовник
ЄДРПОУ
01999721
Повна назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Поштовий індекс
36003
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Монастирська, 7-а
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з метрологічної повірки ЗВТ і ВО згідно коду ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Період вимог/скарг з 26.05.2025 16:06 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 11:29 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 16:06
Довідка НАЗК
26.05.2025 16:06
Повідомлення про рішення
21.05.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 14:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
21.05.2025 11:29
Надати до
23.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Пунктом 1 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації «Інша інформація» Учасник процедури мав надати: «Завірену підписом учасника копія або оригінал Статуту (для юридичних осіб) або іншого установчого документу із змінами та доповненнями (у разі якщо на статуті відсутня відмітка державної реєстрації, необхідно разом із статутом надати копію Опису документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, з кодом доступу до результату надання адміністративних послуг. Якщо учасник діє на підставі модельного статуту – надається протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту (модельний статут при цьому не надається)». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту.
Створено
23.05.2025 09:49
Надати до
24.05.2025 09:49
Договір
UA-2025-05-12-009124-a-a1
Підписаний і діє
Номер
180
128 040 грн.
106 700 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
206 (штуки)
Послуги з метрологічної повірки ЗВТ і ВО згідно коду ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Номенклатура
Послуги з метрологічної повірки ЗВТ і ВО згідно коду ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Кількість
206
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Повна назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01999721

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
Повна назва
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38888641

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
232 870 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Контактний телефон:
+38050762927
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
232 870 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Контактний телефон:
+38050762927
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності