Показати схожі тендери

Закупівля «Ocrelizumab» від ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-007849-a
Id Tender c89b24fe947b40c48a5d8d1336d57900
План UA-P-2025-05-12-009765-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.05.2025 14:03
Остання зміна 30.05.2025 12:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 601 620 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 008.1 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 14:02 до 20.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 14:02
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 14:02
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:53
до 23.05.2025 09:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 09:55
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 09:55
до 30.05.2025 12:55
Період уточнень
з 12.05.2025 14:02 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 14:02 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:53 до 23.05.2025 09:55
Період кваліфікації
з 21.05.2025 15:53 до 23.05.2025 09:55
Основні параметри
«Ocrelizumab»
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * З особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 601 620 грн.
«Ocrelizumab»
Назва предмета закупівлі
«Ocrelizumab»
Очікувана вартість
3 601 620 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18008,1
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 15:24
Закінчення аукціону
21.05.2025 15:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ocrelizumab
Код ДК 021:2015
33652000-5 - Антинеопластичні засоби та імуномодулятори
Код МНН
ocrelizumab Ocrelizumab
Кількість
36
Одиниця виміру
Флакон
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. І. Франка, 15/1 (Хмельницька обласна база спецмедпостачання)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані товари здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * З особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару – до 31.12.2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Людмила-Фарм"
Пропозиція:
3 350 893.32 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БаДМ"
Пропозиція:
3 399 388.84 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
Пропозиція:
3 355 092 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 15:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 14:03
Оголошення про проведення закупівлі
12.05.2025 14:02
Тендерна документація
12.05.2025 14:02
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
12.05.2025 14:02
Проект договору
12.05.2025 14:02
Тендерна документація
12.05.2025 14:02
Тендерна документація
Тендерна документація
12.05.2025 14:02
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Матвєєва
Електронна пошта
Телефон
+380382765165
Сайт:
https://www.doz.adm-km.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02013337
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 46
Кваліфікація
Лот № 1 «Ocrelizumab»
Період вимог/скарг з 23.05.2025 09:55 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 15:53 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 09:56
Довідка НАЗК
23.05.2025 09:55
Повідомлення про рішення
21.05.2025 15:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 12.05.2025 року код Оголошення UA-2025-05-12-007849-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Ocrelizumab»)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Ocrelizumab»)» було подано 3 (три) тендерні пропозиції, а саме: • СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" (21642228); • Товариство з обмеженою відповідальністю "БаДМ" (31816235); • Товариство з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - Товариства з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764). Замовником проведено розгляд пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» («Ocrelizumab»)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Згідно пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (відповідно до офіційного сайту Міністерства юстиції https://czo.gov.ua/verify), Товариства з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису директора Учасника - Грошева Костянтина Анатолійовича. Більш того, відповідно вказаного протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису вказано, що тип носія незахищений, тип підпису удосконалений. Згідно із п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Відповідно до п. 59 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Тобто пропозиція Учасника підписана за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису) на незахищеному типу носію, що в свою чергу не відповідає вимогам, що закріплені в пункті 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином Товариством з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) не дотримано вимог тендерної документації на закупівлю товару. Більш того, інформація про використання КЕП безпосередньо вказано на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, ознайомитись можливо за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Товариству з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • підписати тендерну пропозицію шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на захищеному типу носія (КЕП) директора Грошева Костянтина Анатолійовича, учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Людмила-Фарм" (24741764)
Створено
22.05.2025 09:51
Надати до
23.05.2025 09:51
Договір
UA-2025-05-12-007849-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25/9
3 350 893.32 грн.
3 131 676 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
36 (Флакон)
Ocrelizumab
Номенклатура
Ocrelizumab
Кількість
36
Одиниця виміру
Флакон
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код МНН
ocrelizumab Ocrelizumab

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02013337

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Людмила-Фарм"
Повна назва
ТОВ "Людмила-Фарм"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24741764

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 12:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 601 620 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 18:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380382765165
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 601 620 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 18:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380382765165
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності