Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети) від Відділ освіти,культури,молоді,спорту та туризму Микулинецької селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-007616-a
Id Tender da082bc07e384d7da02c37b1290f978b
План UA-P-2025-05-12-008126-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.05.2025 13:53
Остання зміна 13.06.2025 15:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 786 902 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 869.02 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 13:52 до 27.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 13:52
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 13:52
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 01:00
до 03.06.2025 09:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 09:43
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 09:43
до 13.06.2025 15:14
Період уточнень
з 12.05.2025 13:52 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 13:52 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 01:00 до 03.06.2025 09:43
Період кваліфікації
з 27.05.2025 01:00 до 03.06.2025 09:43
Основні параметри
Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 786 902 грн.
Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети)
Назва предмета закупівлі
Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети)
Очікувана вартість
2 786 902 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27869,02
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети)
Код ДК 021:2015
45251000-1 - Будівництво електростанцій і теплових станцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
48120, Україна, Тернопільська область, смт.Микулинці, 22 Січня,8
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЖУЛАВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
2 781 123 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 13:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Станимир Роман
Електронна пошта
Телефон
+380674594567
Замовник
ЄДРПОУ
43717193
Повна назва
Відділ освіти,культури,молоді,спорту та туризму Микулинецької селищної ради
Поштовий індекс
48120
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Теребовлянський р-н, селище міського типу Микулинці
Адреса
ВУЛИЦЯ 22 СІЧНЯ, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети)
Період вимог/скарг з 03.06.2025 09:43 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 01:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 09:43
Довідка НАЗК
03.06.2025 09:43
Повідомлення про рішення
27.05.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В порядку п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель (згідно Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року) та ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення Учасником в електронній системі закупівель протягом 24 годин невідповідностей, згідно поданої тендерної пропозиції Перелік невідповідностей: - до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником не надано копії документів для підтвердження інформації; - Учасником не надано довідки про відсутність негативного досвіду із Замовником; - в Акті огляду об’єкту не зазначено дати здійснення огляду; - Учасником не надано розрахунки загальновиробничих витрат, підтверджуючі розрахунки та План фінансування робіт, відповідно «Настанови з визначення вартості будівництва»; - відсутня інформація про ціни на матеріальні ресурси; - у наданому Проєкті договору відсутні печатка та підпис на кожній сторінці, а також відсутні додатки до Проєкту договору; - у «Відомостях про Учасника» зазначено адресу – «Теребовлянський район», а не – «Тернопільський район»; - у «Календарному графіку фінансування будівельних робіт» Учасником зазначено некоректну інформацію.
Створено
30.05.2025 14:16
Надати до
31.05.2025 14:16
Договір
UA-2025-05-12-007616-a-b1
Підписаний і діє
Номер
300
2 781 123 грн.
2 781 123 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети)
Номенклатура
Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти,культури,молоді,спорту та туризму Микулинецької селищної ради
Повна назва
Відділ освіти,культури,молоді,спорту та туризму Микулинецької селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43717193

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЖУЛАВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЖУЛАВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2728620556

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-07-000025
Дата створення проекту
07.07.2025 12:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.07.2025 13:03
Дата публікації висновку про результати
23.07.2025 12:30
Дата завершення усунення порушень
07.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 930-83-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.07.2025 № 61-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 07.07.2025 №61-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2025-05-12-007616-a від 12.05.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.07.2025 00:00
Документи рішення
07.07.2025 13:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Микулинецької селищної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.05.2025 №61, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Жулавський Василь Іванович (далі - ФОП Жулавський В.І.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 03.06.2025 №73, повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2025, договір від 12.06.2025 №300 на суму 2 781 123,00 грн, додаткову угоду від 17.07.2025 №2, пояснення Замовника від 16.07.2025 та 21.07.2025 отримані через електронну систему закупівель. Аналізом відповідності пропозиції ФОП Жулавський В.І. вимогам тендерної документації виявлено наступне. Згідно підпункту 6 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та додатку №6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які повинні бути складені відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами (далі - Настанова), а саме: - розрахунок договірної ціни; - пояснювальну записку; - об’єктні кошториси; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів і на будову ; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів і на будову; - розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до Настанови; - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни; - календарний графік виконання робіт; - план фінансування робіт. Окрім того, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Інформацію про ціни на матеріальні ресурси, на виконання Закону України від 19.09.2024 No3988 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво); - у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Жулавський В.І. виявлено невідповідності у поданій пропозиції та оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, окрім іншого, зазначено що: - Учасником не надано розрахунки загальновиробничих витрат, підтверджуючі розрахунки та План фінансування робіт, відповідно «Настанови з визначення вартості будівництва»; - відсутня інформація про ціни на матеріальні ресурси. З огляду на зазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник, 16.07.2025, надав пояснення, у якому зазначив: «…Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Однак, замовником не враховано, що згідно пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовником на порушення пункту 43 Особливостей №1178 оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилено пропозицію ФОП Жулавський В.І. яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Аналізом поданої пропозиції ФОП ЖУЛАВСЬКИЙ В.І. встановлено, що на виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником завантажено інформація про ціни на матеріальні ресурси (файл «Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf»), однак у цій інформації відсутні дані щодо країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Проте, вимогою підпункту 6 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та додатку №6 тендерної документації було те, що у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції». З огляду на зазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. Замовник, 16.07.2025, надав пояснення, які не спростовують факт порушення та окрім іншого зазначив «…Учасником ФОП Жулавським В.І., у своїй тендерній пропозиції надано документи, які в т.ч. містять Гарантійний лист вих.№68 від 26.05.2025 року з інформацією про те, що: «Уся продукція, що постачатиметься, відповідатиме вимогам Тендерної документації, чинним ДСТУ, технічним регламентам та іншим нормативно-правовим актам України.», Гарантій лист №67 від 26.05.2025 року, у п.2 якого зазначено, що: «Будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, що буде використана під час виконання робіт, відповідатимуть вимогам проєктної документації, Державних будівельних норм (ДБН), Державних стандартів України (ДСТУ), а також інших чинних нормативно-правових актів у сфері будівництва». Таким чином, Замовником, на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178, не відхилено пропозицію ФОП Жулавський В.І. як такого, що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення №835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником договір від 12.06.2025 за №300 (далі – договір №300) та всі додатки до нього, оприлюднено у форматі PDF, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. На письмовий запит Управління від 17.07.2025, Замовником 21.07.2025 разом з інформацією оприлюднено договір від 12.06.2025 №300 та всі додатки до нього (додаток 1 «Розрахунок договірної ціни», додаток 2 «Календарний графік виконання робіт», додаток 3 «План фінансування робіт», додаток 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси») у машинозчитувальному форматі та зазначено: «..Керуючись п.10 ч.1 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовником через електронний майданчик оприлюднено Договір про виконання робіт з будівництва котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість за № 300 від 12.06.2025 року з усіма додатками до нього у форматі «pdf» та не дозавантажено його у машинозчитувальному форматі. Проте, на момент надання відповіді на запит, Замовником внесено зміни до Договору та завантажено усі додатки до нього у машинозчитувальному форматі». Отже, Замовником при оприлюдненні договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, порушено терміни, визначені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону та в електронній системі закупівель договір закупівлі від 12.06.2025 №300 та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі оприлюднено лише під час моніторингу – 21.07.2025. Відповідно до наявного в електронній системі закупівель річного плану UA-P-2025-05-12-008126-a джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету, а також згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. Під час проведення моніторингу Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник у відповіді від 16.07.2025 зазначив, що «…Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року не передбачено прямого обов’язку розпорядника бюджетних коштів щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі...». Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710 (із змінами, далі – Постанова №710) не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Жулавський В.І. встановлено порушення вимог пункту 43, підпунктів 1 та 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 12.06.2025 за №300 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.07.2025 00:00
Дата публікації
23.07.2025 12:30
Документи висновку
23.07.2025 12:30
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Між сторонами укладено Додаткову Угоду про розірвання договору
Дата публікації
30.07.2025 18:34
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
11.08.2025 16:34
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
11.08.2025 16:35
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети), ДК 021:2015: 45251000-1 - Будівництво електростанцій і теплових станцій» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-12-007616-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Згідно підпункту 6 пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які повинні бути складені відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами (далі - Настанова), а саме: - розрахунок договірної ціни; - пояснювальну записку; - об’єктні кошториси; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів і на будову ; - розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів і на будову; - розрахунки загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку відповідно до Настанови; - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни; - календарний графік виконання робіт; - план фінансування робіт. Окрім того, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - Інформацію про ціни на матеріальні ресурси, на виконання Закону України від 19.09.2024 No3988 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо забезпечення оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво); - у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ЖУЛАВСЬКИЙ В.І. виявлено невідповідності у поданій пропозиції та оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме, окрім іншого, зазначено: - Учасником не надано розрахунки загальновиробничих витрат, підтверджуючі розрахунки та План фінансування робіт, відповідно «Настанови з визначення вартості будівництва»; - відсутня інформація про ціни на матеріальні ресурси. Згідно пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У зв’язку із чим прошу обґрунтувати причину оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, адже у складі пропозиції учасника відсутні вищезазначені документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. 3. Аналізом поданої пропозиції ФОП ЖУЛАВСЬКИЙ В.І. встановлено, що на виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником завантажено інформацію про ціни на матеріальні ресурси (файл «Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf»), однак у ньому відсутня інформація щодо країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. У зв’язку із чим прошу пояснити яким чином розглядалася пропозиція ФОП ЖУЛАВСЬКИЙ В.І. на відповідність вимогам тендерної документації . Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.07.2025 12:07
Орган перевірки
17.07.2025 00:00
Документи повідомлення
11.07.2025 12:08
-
Відповідь
Відповідь на запит UA-M-2025-07-07-000025 ? 539e2974261c4abfb5b7af2c05b6c53b
Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети)
Рішеня
16.07.2025 15:26
Замовник
Документи повідомлення
16.07.2025 15:30
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с.Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети), ДК 021:2015: 45251000-1 — Будівництво електростанцій і теплових станцій» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-12-007616-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML* (для текстових даних) та RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML* (для структурованих даних) . Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 12.06.2025 за №300 (далі – Договір №300) з додатками до нього у форматі pdf. Враховуючи вищенаведене, прошу надати інформацію щодо причин неоприлюднення у електронній системі закупівель Договору №300 та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.07.2025 15:40
Орган перевірки
23.07.2025 00:00
Документи повідомлення
17.07.2025 15:40
-
Відповідь
Відповідь на запит UA-M-2025-07-07-000025 ? 539e2974261c4abfb5b7af2c05b6c53b
Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети)
Рішеня
21.07.2025 16:47
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Повідомлення про розірвання договору
Згідно висновку проведеного моніторингу Управлінням Західного Офісу Держаудитслужби в Тернопільській області по процедурі закупівлі: «Будівництво котельні (паливної) для Заздрістської гімназії імені Йосифа Сліпого Микулинецької селищної ради за адресою: вул. Патріарха Йосифа Сліпого, 97, с. Заздрість, Тернопільського району Тернопільської області для встановлення котлів (резервних) на твердому паливі (дерево, торф’яні брикети), керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, Постачальнику надіслано повідомлення з пропозицією розірвання договору № 300 від 12.06.2025 року.
Висновку
29.07.2025 16:37
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 786 902 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 01:00
Замовник:
Відділ освіти,культури,молоді,спорту та туризму Микулинецької селищної ради
Контактний телефон:
+380674594567
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 786 902 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 01:00
Замовник:
Відділ освіти,культури,молоді,спорту та туризму Микулинецької селищної ради
Контактний телефон:
+380674594567
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності