Показати схожі тендери

Закупівля ДК:021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків ( Код НК 024:2023 35616 — Система ендоскопічної візуалізації) Стійка лапароскопічна для проведення оперативних лапароскопічних втручань від Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-007521-a
Id Tender 7ab4f9fb5cc24517a4efb38647c97656
План UA-P-2025-05-12-009316-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 12.05.2025 14:46
Остання зміна 27.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 787 712.35 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 938.56 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 14:45 до 20.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 14:45
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 14:45
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 10:00
до 21.05.2025 10:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 10:26
до 27.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.05.2025 10:26
-
Період уточнень
з 12.05.2025 14:45 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 14:45 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 10:00 до 21.05.2025 10:26
Період кваліфікації
з 20.05.2025 10:00 до 21.05.2025 10:26
Основні параметри
ДК:021:2015 – 33160000-9 Устаткування для операційних блоків ( Код НК 024:2023 35616 — Система ендоскопічної візуалізації) Стійка лапароскопічна для проведення оперативних лапароскопічних втручань
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
4 787 712.35 грн.
Стійка лапароскопічна для проведення оперативних лапароскопічних втручань
Назва предмета закупівлі
Стійка лапароскопічна для проведення оперативних лапароскопічних втручань
Очікувана вартість
4 787 712.35 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23938,56
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стійка лапароскопічна для проведення оперативних лапароскопічних втручань
Код ДК 021:2015
33164000-7 - Обладнання для лапароскопічних операцій
Код НК 024:2023
35616 Система ендоскопічної візуалізації
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після поставки Товару на підставі видаткових накладних за умови наявності бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БОВІ-УКРАЇНА"
Пропозиція:
4 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 14:46
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сарданова Яна
Електронна пошта
Телефон
0456365151
Замовник
ЄДРПОУ
01994586
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Bilocerkivskoyi miskoyi radi "Bilocerkivska miska likarnya №2"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Bilocerkivskoyi miskoyi radi "Bilocerkivska miska likarnya №2"
Поштовий індекс
09119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Біла Церква
Адреса
вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Стійка лапароскопічна для проведення оперативних лапароскопічних втручань
Період вимог/скарг з 21.05.2025 10:26 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 10:00 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасником у складі тендерної пропозиції потрібно було надати копію декларації про відповідність та копію сертифікату для товару Лапароскопічна помпа, надати копію декларації про відповідність та копію сертифікату для товару Інсуфлятор CO2, надати копію декларації про відповідність та копію сертифікату для товару Апарат електрохірургічний, надати копію декларації про відповідність для товару Хірургічний монітор, надати копію декларації про відповідність та копію сертифікату для товару Лапароскоп. -При розгляді тендерної пропозиції учасника були відсутні копії декларацій та сертифікатів для товару Лапароскопічна помпа, Інсуфлятор CO2, Апарат електрохірургічний, Хірургічний монітор, Лапароскоп.
Документи кваліфікації
21.05.2025 10:21
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
20.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 14:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 787 712.35 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Контактний телефон:
0456365151
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 787 712.35 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Контактний телефон:
0456365151
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності