Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з сервісного обслуговування та ремонту кондиціонерів від Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров"я України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-007136-a
Id Tender e1c236d3ff284b82ae2aa16442b027c6
План UA-P-2025-05-07-015121-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.05.2025 13:33
Остання зміна 12.06.2025 10:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
296 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 481.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 13:32 до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 13:32
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 13:32
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 15:28
до 04.06.2025 15:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.05.2025 15:59
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 15:40
до 12.06.2025 10:16
Період уточнень
з 12.05.2025 13:32 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 13:32 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 15:28 до 04.06.2025 15:40
Період кваліфікації
з 20.05.2025 15:28 до 04.06.2025 15:40
Основні параметри
Послуги з сервісного обслуговування та ремонту кондиціонерів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
296 300 грн.
Послуги з сервісного обслуговування та ремонту кондиціонерів
Назва предмета закупівлі
Послуги з сервісного обслуговування та ремонту кондиціонерів
Очікувана вартість
296 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1481,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
8 889
Аукціон
Cтарт аукціону
20.05.2025 15:05
Закінчення аукціону
20.05.2025 15:28
Позиція : №1 66 (послуга)
Послуги з сервісного обслуговування
Опис предмета закупівлі
Послуги з сервісного обслуговування
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
66
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 (послуга)
Виїзд спеціаліста з діагностикою
Опис предмета закупівлі
Виїзд спеціаліста з діагностикою
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (послуга)
Ремонт кондиціонера без заміни запасної частини
Опис предмета закупівлі
Ремонт кондиціонера без заміни запасної частини
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 20 (послуга)
Заправлення кондиціонера холодоагентом за 1 кг. (залежить від типу фреону)
Опис предмета закупівлі
Заправлення кондиціонера холодоагентом за 1 кг. (залежить від типу фреону)
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 15 (послуга)
Заміна запасної частини (без урахування запасної частини)
Опис предмета закупівлі
Заміна запасної частини (без урахування запасної частини)
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
15
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 15 (послуга)
Усунення місць розгерметизації
Опис предмета закупівлі
Усунення місць розгерметизації
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
15
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 5 (послуга)
Послуга автовишки (4 годин/зміна)
Опис предмета закупівлі
Послуга автовишки (4 годин/зміна)
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 33 (послуга)
Мийка зовн. блоку кондиц. високим тиском (керхер)
Опис предмета закупівлі
Мийка зовн. блоку кондиц. високим тиском (керхер)
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
33
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 5 (послуга)
Демонтаж/монтаж зовнішнього блоку
Опис предмета закупівлі
Демонтаж/монтаж зовнішнього блоку
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 5 (послуга)
Демонтаж/монтаж внутрішнього блоку
Опис предмета закупівлі
Демонтаж/монтаж внутрішнього блоку
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 10 (послуга)
Демонтаж/монтаж склопакета
Опис предмета закупівлі
Демонтаж/монтаж склопакета
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих Послуг здійснюються Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг (п.2.2. проєкту договору).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
Пропозиція:
296 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АМІКС-КОМПЛЕКС"
Пропозиція:
260 950 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.05.2025 15:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 13:33
Оголошення про проведення закупівлі
12.05.2025 13:32
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Міненко Наталя
Електронна пошта
Телефон
+380442021700
Замовник
ЄДРПОУ
20015794
Повна назва
Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Поштовий індекс
03057
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ
Адреса
вул. Антона Цедіка, буд 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з сервісного обслуговування та ремонту кондиціонерів
Період вимог/скарг з 27.05.2025 15:59 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 15:28 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
абзац 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
27.05.2025 15:59
Повідомлення про рішення
20.05.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 13:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 13:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник не підтвердив та не надав документи стосовно таких вимог: - наявність слюсаря з ремонту та обслуговування систем вентиляції та кондиціювання (не менше 2-х осіб). Учасником надана інформація тільки про монтажників. - Для всіх працівників, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, надати протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення про перевірку знань: правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (нпаоп 0.00-1.71-13); правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (нпаоп 0.00-1.75-15); правила будови і безпечної експлуатації фреонових холодильних установок нпаоп 0.00-1.51-88; правила будови електроустановок, електрообладнання спеціальних установок нпаоп 40.1-1.32-01 (пбеесу); електробезпека 4 група до 1000 в. (Учасником надано тільки посвідчення на одну особу). 1.2. В порушення вимог пункту 6 Додатку 8 до Тендерної документації Учасник не надав довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; 1.3. В порушення вимог пункту 9 Додатку 8 до Тендерної документації Учасник не надав довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку до Тендерної документації: «2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору. 2.2. Обов’язкова наявність слюсаря з ремонту та обслуговування систем вентиляції та кондиціювання (не менше 2-х осіб), слюсаря-електрика з ремонту електроустаткування (не менше 2-х осіб) з додаванням у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують освіту та/або професію (дипломи або інші документи про здобуття освіти/професії на всіх працівників). 2.3. Для всіх працівників, вказаних в довідці, надати протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення про перевірку знань: - загальний курс оп; - правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (нпаоп 0.00-1.71-13) - правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (нпаоп 0.00-1.15-07) - правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (нпаоп 0.00-1.75-15) - правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (нпаоп 0.00-1.81-18) - правила будови і безпечної експлуатації фреонових холодильних установок нпаоп 0.00-1.51-88 - пожежно-технічний мінімум (для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою) - правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів нпаоп 40.1-1.21-98 (пбеес) - правила безпечної експлуатації електроустановок нпаоп 40.1-1.01-97 (пбее) - правила будови електроустановок, електрообладнання спеціальних установок нпаоп 40.1-1.32-01 (пбеесу) - правила експлуатації електрозахисних засобів нпаоп 40.1-1.07-01 (пеез) - правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (птеес) - правила улаштування електроустановок (пуе) - електробезпека 4 група до 1000 в.» 2.2. Пункт 6 Додатку 8 до Тендерної документації (Витяг): «- для учасників-юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції.» 2.3 Пункт 9 Додатку 8 до Тендерної документації: «довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним;» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Щодо пункту 1.1 надати: Інформацію щодо наявності слюсаря з ремонту та обслуговування систем вентиляції та кондиціювання (не менше 2-х осіб). Для всіх працівників, вказаних в довідці, надати протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення про перевірку знань: правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (нпаоп 0.00-1.71-13); правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (нпаоп 0.00-1.75-15); правила будови і безпечної експлуатації фреонових холодильних установок нпаоп 0.00-1.51-88; правила будови електроустановок, електрообладнання спеціальних установок нпаоп 40.1-1.32-01 (пбеесу); електробезпека 4 група до 1000 в. 3.2. Щодо пункту 1.2 надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. 3.3. Щодо пункту 1.3 надати довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним.
Створено
22.05.2025 13:55
Надати до
23.05.2025 13:55
Період вимог/скарг з 04.06.2025 15:40 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 15:59 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 15:40
Довідка НАЗК
04.06.2025 15:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.06.2025 12:04
Електроний протокол про продовження строку
27.05.2025 16:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 13:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 13:32
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
27.05.2025 15:59 тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СПЕЦСЕРВІС" була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією. Частиною 10 статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З огляду на значну кількість одночасно оголошених закупівель та з метою належного розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" Уповноваженою особою прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС".
Дата продовження строку розгляду
02.06.2025 12:04
Дата кінця розгляду
25.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В порушення вимог підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник не надав документи стосовно таких вимог: Для всіх працівників, вказаних в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, надати протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення про перевірку знань: - правила безпечної експлуатації електроустановок нпаоп 40.1-1.01-97 (пбее) (Учасник не надав посвідчення на Скорину О.М.). - правила будови електроустановок, електрообладнання спеціальних установок нпаоп 40.1-1.32-01 (пбеесу). (Учасником надано витяг з протоколу № 2025/030-Б щодо отримання знань тільки Скориною О.М., посвідчення не надано; щодо інших працівників протоколів навчання та посвідчень не надано). 1.2. В порушення вимог Додатку 4 до Тендерної документації Учасник не надав атестати про акредитацію з додатками стосовно сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю та сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку до Тендерної документації (Витяг): «2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід … 2.3. Для всіх працівників, вказаних в довідці, надати протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення про перевірку знань: - загальний курс оп; - правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (нпаоп 0.00-1.71-13) - правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (нпаоп 0.00-1.15-07) - правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (нпаоп 0.00-1.75-15) - правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (нпаоп 0.00-1.81-18) - правила будови і безпечної експлуатації фреонових холодильних установок нпаоп 0.00-1.51-88 - пожежно-технічний мінімум (для працівників зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою) - правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів нпаоп 40.1-1.21-98 (пбеес) - правила безпечної експлуатації електроустановок нпаоп 40.1-1.01-97 (пбее) - правила будови електроустановок, електрообладнання спеціальних установок нпаоп 40.1-1.32-01 (пбеесу) - правила експлуатації електрозахисних засобів нпаоп 40.1-1.07-01 (пеез) - правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (птеес) - правила улаштування електроустановок (пуе) - електробезпека 4 група до 1000 в.» 2.2. Додаток 4 до Тендерної документації (Витяг): «Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати в складі пропозиції наступні документи (в електронному (сканованому) вигляді): 1. Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, виданий учаснику органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України та атестат про акредитацію з додатками. Сертифікат повинен бути чинним. 2. Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) щодо 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, виданий учаснику органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України та атестат про акредитацію з додатками. Сертифікат повинен бути чинним.» 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Щодо пункту 1.1 надати: Щодо правил безпечної експлуатації електроустановок нпаоп 40.1-1.01-97 (пбее) - посвідчення на Скорину О.М. Щодо правил будови електроустановок, електрообладнання спеціальних установок нпаоп 40.1-1.32-01 (пбеесу) - посвідчення на Скорину О.М., щодо інших працівників – протоколи або витяги з протоколів навчання та посвідчення. 3.2. Щодо пункту 1.2 надати атестати про акредитацію з додатками стосовно сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю та сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління.
Створено
03.06.2025 12:06
Надати до
04.06.2025 12:06
Договір
UA-2025-05-12-007136-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№106/5-25 від 11.06.2025
296 250 грн.
246 875 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
66 (послуга)
Послуги з сервісного обслуговування
Номенклатура
Послуги з сервісного обслуговування
Кількість
66
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (послуга)
Виїзд спеціаліста з діагностикою
Номенклатура
Виїзд спеціаліста з діагностикою
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (послуга)
Ремонт кондиціонера без заміни запасної частини
Номенклатура
Ремонт кондиціонера без заміни запасної частини
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (послуга)
Заправлення кондиціонера холодоагентом за 1 кг. (залежить від типу фреону)
Номенклатура
Заправлення кондиціонера холодоагентом за 1 кг. (залежить від типу фреону)
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (послуга)
Заміна запасної частини (без урахування запасної частини)
Номенклатура
Заміна запасної частини (без урахування запасної частини)
Кількість
15
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (послуга)
Усунення місць розгерметизації
Номенклатура
Усунення місць розгерметизації
Кількість
15
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (послуга)
Послуга автовишки (4 годин/зміна)
Номенклатура
Послуга автовишки (4 годин/зміна)
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
33 (послуга)
Мийка зовн. блоку кондиц. високим тиском (керхер)
Номенклатура
Мийка зовн. блоку кондиц. високим тиском (керхер)
Кількість
33
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (послуга)
Демонтаж/монтаж зовнішнього блоку
Номенклатура
Демонтаж/монтаж зовнішнього блоку
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (послуга)
Демонтаж/монтаж внутрішнього блоку
Номенклатура
Демонтаж/монтаж внутрішнього блоку
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (послуга)
Демонтаж/монтаж склопакета
Номенклатура
Демонтаж/монтаж склопакета
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва
Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20015794

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30518990

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
296 300 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380442021700
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
296 300 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380442021700
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності