Зміст
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника торгів – ТОВ «Південьбудресурс», на закупівлю товару за темою: код СPV 14710000-1 по ДК 021:2015 Залізо, свинець, цинк, олово та мідь (Труби та відводи мідні). РПЗ – 2025 № 9.380 (UA-P-2025-05-05-013103-a). Ідентифікатор закупівлі – UA-2025-05-12-006202-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ «Південьбудресурс» не завантажив файл у форматі pdf, відсканований з Сертифікату реєстрації система управління якістю – ISO 9001:2015 виданий виробником. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 11 Додатку А до тендерної документації «Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: « 11. Файл (файли) у форматі pdf, відсканований з Сертифікату реєстрації система управління якістю – ISO 9001:2015 виданий виробником». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Файл (файли) у форматі pdf, відсканований з Сертифікату реєстрації система управління якістю – ISO 9001:2015 виданий виробником. Просимо усунути вказані невідповідності та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від _11.06.2025 № 1067 УО Ю. Франко