Зміст
Відповідно до до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не було надано наступні документи, що передбачені документацією:
1. Установчі документи:
а) копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
б) копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
в) надати довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.
г) копія статуту в останній редакції або положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності) (для учасника - юридичної особи). В разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник може надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг;
2. Документи, що підтверджують повноваження:
посадової особи або представника Учасника щодо підпису документів цінової пропозиції та/або договору:
а) копія виписки з протоколу засновників або копія наказу про призначення, довіреність або доручення або інший документ;
б) копія паспорту уповноваженої особи у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копія паспорту громадянина України оформленого у вигляді ID-паспорта-картки (копія обох сторін) (з витягом ЄДР) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами) та копія Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб-підприємців);
в) повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій, або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника закупівлі, яка підписала пропозицію. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
3. Гарантійний лист від імені Учасника про те, що:
- Учасник не є стороною-відповідачем у судовій справі (відкрито провадження у справі - справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів; визнання договорів (правочинів) недійсними; купівлі-продажу; поставки товарів, робіт, послуг, що стосуються поставки предмету закупівлі);
- відсутні позови до суду від Замовника(ів) до Учасника протягом 2024-2025 року щодо сплати (штрафи, пені, неустойки тощо) за укладеним(и) договором (рами), що було укладено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
4.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
*під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, за яким зобов’язання Учасника*, як сторони договору, полягало в поставці товару, що відповідає предмету закупівлі на адресу покупця, який укладено у 2024 - 2025 році.
Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- інформаційною Довідкою в довільній формі в Учасник відображає інформацію про договір за яким повністю виконано зобов'язання та повністю поставлено товар за відповідним предметом закупівлі на адресу покупця.
-не менше одного аналогічного договору, з усіма додатками, зазначеними в договорі, інформація по якому відображена в Довідці за яким повністю виконано зобов'язання та повністю поставлено відповідний предмет закупівлі на адресу Замовника відповідно предмету закупівлі. Документальне підтвердження його виконання.
Враховуючи, що у пропозиції ТОВ «ПБГ19» виявлені недоліки у вигляді відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовника, прошу виправити недоліки та надати додатково вище зазначенні документи протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.