Показати схожі тендери

Закупівля Послуги - код за ДК 021:2015 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Інвентаризація об"єктів нерухомості з оформленням паспортів). РПЗ - 8.24 від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-002476-a
Id Tender da7bea9abf454b83ac3543f5e439f266
План UA-P-2025-01-01-000224-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 12.05.2025 10:32
Остання зміна 12.06.2025 19:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
319 037.15 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 190.37 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 10:31 до 20.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 10:31
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 10:31
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:09
до 11.06.2025 15:55
Залишилось 1 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.06.2025 15:55
до 17.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.06.2025 15:55
-
Період уточнень
з 12.05.2025 10:31 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 10:31 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:09 до 11.06.2025 15:55
Період кваліфікації
з 21.05.2025 12:09 до 11.06.2025 15:55
Основні параметри
Послуги - код за ДК 021:2015 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Інвентаризація об'єктів нерухомості з оформленням паспортів). РПЗ - 8.24
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел. 05136 4-21-77. З технічних питань: фахівець, т. +380-5136-42469. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо. Об’єктами послуг є 7 об’єктів АТ «НАЕК «Енергоатом» філії «ВП «ПАЕС»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
319 037.15 грн.
Інвентаризація об'єктів нерухомості з оформленням паспортів
Назва предмета закупівлі
Інвентаризація об'єктів нерухомості з оформленням паспортів
Очікувана вартість
319 037.15 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3190,37
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.05.2025 11:46
Закінчення аукціону
21.05.2025 12:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Інвентаризація об'єктів нерухомості з оформленням паспортів
Код ДК 021:2015
79991000-7 - Послуги з інвентаризації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить розрахунки за виконані послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів після підписання актів здачі-приймання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП "БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Пропозиція:
316 180.19 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Циганок Іван Олександрович
Пропозиція:
187 913.92 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.05.2025 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 10:32
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Франко Юрій Аркадійович
Електронна пошта
Телефон
380513642177
Сайт:
http://www.sunpp.mk.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20915546
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Інвентаризація об'єктів нерухомості з оформленням паспортів
Період вимог/скарг з 11.06.2025 15:55 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 12:09 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначення переможця торгів
Документи кваліфікації
11.06.2025 15:56
Довідка НАЗК
11.06.2025 15:55
Повідомлення про рішення
11.06.2025 15:55
Пропозиція, що перемогла
26.05.2025 11:42
Електроний протокол про продовження строку
21.05.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 10:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
21.05.2025 12:09
Надати до
23.05.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Циганок Іван Олександрович по процедурі відкритих торгів на закупівлю послуги за кодом ДК 021:2015 - 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою (Інвентаризація об'єктів нерухомості з оформленням паспортів). (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-12-002476-a). Очікувана вартість закупівлі – 382 844,58 грн. з ПДВ, 319 037,15 грн. без ПДВ. Пункт плану РПЗ - № 8.24 (UA-P-2025-01-01-000224-a). На вимогу наказу ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРЕБтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРЕБтаКП не надано до ВУМ, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № _1040_ від __26.05.2025 р. УО Ю. Франко
Дата продовження строку розгляду
26.05.2025 11:42
Дата кінця розгляду
19.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Циганок Іван Олександрович на закупівлю послуг за темою: ДК 021:2015 код СРV 79991000-7 «Інвентаризація об'єктів нерухомості з оформленням паспортів» пункт РПЗ – 2025 № 8.24 (UA-P-2025-01-01-000224-a). Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-05-12-002476-a. (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід в якій зазначено два сертифіковані працівники. Один працівник (кваліфікаційний сертифікат з категорією технік), прийнятий на роботу згідно з наказом та інший працівник (кваліфікаційний сертифікат з категорією інженер) з яким заключено договір надання послуг/виконання робіт № 10 від 16.05.2025. Обов’язки працівника (фізичної особи) згідно з договором – виготовлення технічних паспортів на будівлі і споруди по тендеру UA-2025-05-12-002476-a, тобто ця фізична особа є співвиконавцем. У разі залучення таких працівників (субпідрядників/співвиконавців) учасник в довідці повинен зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців». 2. Учасником не надано копію листа, складеного в довільній формі про те, чи планує учасник процедури закупівлі залучати субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3. У разі залучення співвиконавців учасником не надано копію документа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою співвиконавця, які підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пп. 2-6, 8-9, 11-12 пункту 47 особливостей. 4. Учасником не надано копію документа з накладеним електронним підписом відповідальної особи МВС з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Розділ IІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, частина 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей, які зазначені у Додатку до А до ТД (Перелік документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, розділ І, пункт 1.1.)»: Довідка учасника (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які дозволяють надати послуги в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація» за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). 2. Додаток А до ТД, Розділ ІІ Інщі документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі, пункт 1: Файл у форматі pdf, відсканований з листа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про те, чи планує учасник процедури закупівлі залучати субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), учасник повинен вказати повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг. 3. Додаток А до ТД, Розділ ІІ Інщі документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі, п.п. 2.1. Файл у форматі pdf, відсканований з документу(ів), складеного(их) в довільній формі і підписаного(их) уповноваженою особою субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), які підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пп. 2-6, 8-9, 11-12 пункту 47 особливостей. 4. Додаток А до ТД, Розділ ІІ Інщі документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам щодо предмета закупівлі, п.п. 2.2. Документ (електронна(і) довідка(и), виписка(и), витяг(и) тощо) з накладеним електронним підписом (далі – ЕП) відповідальної особи МВС (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України), з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify), або файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії довідки, виписки, витягу виданої органами внутрішніх справ, виданої не раніше ніж за 60 календарних днів до дати надання вказаної довідки, про те, *чи було засуджено фізичну(і) особу(и), яка є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями) згідно із законом, за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку або керівника(ів) (для юридичної особи), яка є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), згідно із законом, за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; *чи було притягнуто фізичну(і) особу(и) або керівника(ів) (для юридичної особи), які є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями) згідно із законом, до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Довідка(и) не надається, якщо необхідна інформація оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка учасника (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які дозволяють надати послуги в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація» за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). При залученні субпідрядників/співвиконавців в довідці необхідно зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців». 2. Файл у форматі pdf, відсканований з листа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника про те, чи планує учасник процедури закупівлі залучати субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі залучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), учасник повинен вказати повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг. 3. Файл у форматі pdf, відсканований з документу(ів), складеного(их) в довільній формі і підписаного(их) уповноваженою особою субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), які підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пп. 2-6, 8-9, 11-12 пункту 47 особливостей. 4. Документ (електронна(і) довідка(и), виписка(и), витяг(и) тощо) з накладеним електронним підписом (далі – ЕП) відповідальної особи МВС (ЕП повинен відповідати вимогам чинного законодавства України), з можливістю перевірки даного ЕП на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу Мінюсту (http://czo.gov.ua/verify), або файл у форматі pdf, відсканований з оригіналу або нотаріально засвідченої копії довідки, виписки, витягу виданої органами внутрішніх справ, виданої не раніше ніж за 60 календарних днів до дати надання вказаної довідки, про те, *чи було засуджено фізичну(і) особу(и), яка є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями) згідно із законом, за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку або керівника(ів) (для юридичної особи), яка є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями), згідно із законом, за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов'язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку; *чи було притягнуто фізичну(і) особу(и) або керівника(ів) (для юридичної особи), які є субпідрядником(ами)/співвиконавцем(ями) згідно із законом, до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Довідка(и) не надається, якщо необхідна інформація оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Примітка У разі, якщо учасник не завантажить до електронної системи документи по підпункту 2, 3, 4 пункту 3 «Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей» цього повідомлення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції, то це буде вважатися, що учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № _1063__ від __09.06.2025р. УО Ю. Франко
Створено
09.06.2025 15:41
Надати до
10.06.2025 15:41
Договір
UA-2025-05-12-002476-a-c1
Очікує підписання
187 913.92 грн.
187 913.92 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Інвентаризація об'єктів нерухомості з оформленням паспортів
Номенклатура
Інвентаризація об'єктів нерухомості з оформленням паспортів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20915546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Циганок Іван Олександрович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Циганок Іван Олександрович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1916904550

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
319 037.15 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380513642177
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
319 037.15 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 10:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
380513642177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності