Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. Роксоляни,24,( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) від УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-001440-a
Id Tender 2befb1732b074d3caf7ea84df801be5c
План UA-P-2025-05-12-001722-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.05.2025 10:50
Остання зміна 12.06.2025 13:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 433 640 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
57 168.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 10:48 до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 10:48
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 10:48
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:28
до 03.06.2025 13:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 13:33
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 13:33
до 12.06.2025 13:32
Період уточнень
з 12.05.2025 10:48 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 10:48 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:28 до 03.06.2025 13:33
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:28 до 03.06.2025 13:33
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. Роксоляни,24,( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 433 640 грн.
не ділиться
Назва предмета закупівлі
не ділиться
Очікувана вартість
11 433 640 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
57168,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 15:05
Закінчення аукціону
28.05.2025 15:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. Роксоляни,24,( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.04.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником на підставі наданих Підрядником належно оформленого рахунку та актів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Промстильсервіс"
Пропозиція:
10 868 075 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ"
Пропозиція:
9 820 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 15:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 10:49
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хахула Юлія Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380322975720
Замовник
ЄДРПОУ
41041750
Назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa ADMINISTRUVANNYa POSLUG DEPARTAMENTU GUMANITARNOYi POLITIKI LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa ADMINISTRUVANNYa POSLUG DEPARTAMENTU GUMANITARNOYi POLITIKI LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
площа Ринок, 1
Кваліфікація
Лот № 1 не ділиться
Період вимог/скарг з 03.06.2025 13:33 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 15:28 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 13:33
Довідка НАЗК
03.06.2025 13:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.05.2025 16:24
Електроний протокол про продовження строку
documentType.award.eligibilityDocuments
28.05.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 10:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 10:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Причиною продовження розгляду тендерної пропозиції учасника щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. Роксоляни, 24 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» є необхідність додаткової перевірки відповідності документів учасника вимогам тендерної документації, з урахуванням складності та специфіки предмета закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
30.05.2025 16:23
Дата кінця розгляду
26.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ" (далі – учасник) процедури закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей 1. Підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: У довідці за формою 1, не повністю вказані назви обладнання — відсутні дані щодо виробника/моделі. Вказані у довідці назви не збігаються з назвами у накладній № 04/05/2022. Просимо надати виправлену довідку, у якій зазначено повні назви обладнання (включно з виробником та моделлю), що відповідають даним у накладній. 2. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надано накладну № 04/05/2022 до договору № 5 від 04 квітня 2022 року, однак копію зазначеного договору не надано. Просимо додати копію договору № 5 від 04.04.2022 р. 3. Фінансова звітність за 2024 рік, а також відповідна квитанція, не завірені належним чином. Згідно з вимогами тендерної документації, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. Просимо надати завірену відповідно до вимог копію фінансової звітності та квитанції.
Створено
02.06.2025 13:14
Надати до
03.06.2025 13:14
Договір
UA-2025-05-12-001440-a-c1
Підписаний і діє
Номер
117
9 820 000 грн.
9 820 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. Роксоляни,24,( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень для влаштування Центру надання адміністративних послуг для ветеранів на вул. Роксоляни,24,( ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41041750

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ"
Повна назва
ТОВ "ЛЬВІВСЬКИЙ АКЦЕНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44548302

Інформація про підписанта

IBAN
128201720344280003000098245
ПІБ підписанта
Дюганчук Мар’яна Володимирівна
Посада підписанта
заступник директора департаменту - начальник управління
Діє на підставі
Положення
Номер телефону
380678333506
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 13:31
-
Додатки до договору
12.06.2025 13:30
Додатки до договору
12.06.2025 13:30
Підписаний договір
12.06.2025 13:30
Додатки до договору
12.06.2025 13:30
Підписаний договір
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 433 640 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975720
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 433 640 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975720
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності