Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з відновлення систем відеоспостереження у парках Зелений Гай та ім.Писаржевського, ДК 021:2015: 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання від Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-12-001015-a
Id Tender af849c0e9002448d82af3b2e2adfbd70
План UA-P-2025-05-12-001367-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.05.2025 09:35
Остання зміна 02.06.2025 12:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
566 677.83 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 833.39 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.05.2025 09:34 до 20.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.05.2025 09:34
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.05.2025 09:34
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.05.2025 13:16
до 26.05.2025 12:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 10:55
до 01.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.05.2025 12:30
до 02.06.2025 12:00
Період уточнень
з 12.05.2025 09:34 до 17.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.05.2025 09:34 до 17.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.05.2025 13:16 до 26.05.2025 12:30
Період кваліфікації
з 20.05.2025 13:16 до 26.05.2025 12:30
Основні параметри
Послуги з відновлення систем відеоспостереження у парках Зелений Гай та ім.Писаржевського, ДК 021:2015: 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
566 677.83 грн.
Послуги з відновлення систем відеоспостереження у парках Зелений Гай та ім.Писаржевського, ДК 021:2015: 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуги з відновлення систем відеоспостереження у парках Зелений Гай та ім.Писаржевського, ДК 021:2015: 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Очікувана вартість
566 677.83 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2833,39
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
17 000
Аукціон
Cтарт аукціону
20.05.2025 12:53
Закінчення аукціону
20.05.2025 13:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з відновлення систем відеоспостереження у парках Зелений Гай та ім.Писаржевського
Код ДК 021:2015
50340000-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Кількість
141
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Парк Зелений Гай, Парк ім.Писаржевського
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
12.05.2025 09:34
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СОЮЗ-ГАРАНТІЯ ПАРТНЕР"
Пропозиція:
529 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ВЕНБЕСТ
Пропозиція:
520 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.05.2025 12:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.05.2025 09:35
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ксенія Євгенівна Козлова
Електронна пошта
Телефон
+380567670336
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
39754779
Повна назва
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, 75
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з відновлення систем відеоспостереження у парках Зелений Гай та ім.Писаржевського, ДК 021:2015: 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання
Період вимог/скарг з 23.05.2025 10:55 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 13:16 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
23.05.2025 10:55
Повідомлення про рішення
20.05.2025 13:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 21.05.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради ради, ЄДРПОУ: 39754779 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Послуги з відновлення систем відеоспостереження у парках Зелений Гай та ім.Писаржевського, ДК 021:2015: 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання 2.2. Кількість: 141 послуга 2.3. Місце надання послуг: 49000 Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Парк Зелений Гай, Парк ім.Писаржевського 2.4. Строк надання послуг: до 31 лип. 2025. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 12.05.2025 року, UA-2025-05-12-001015-a 4. Дата та час початку Аукціону: 20 трав. 12:53. 5. Дата та час закінчення Аукціону: 20 трав. 13:16. 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ «ВЕНБЕСТ» Місцезнаходження: 03062, КИЇВСЬКА ОБЛ., КИЇВ, ПРОСП. ПЕРЕМОГИ, 90/1 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.1.1.1 вимагається: 1.1.1. Довідка за формою* про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, правової підстави володіння / користування. Наявність матеріально-технічної бази Учасник повинен підтвердити документально шляхом надання одного з наступних документів: копіями (оригіналами) договорів купівлі-продажу або копіями (оригіналами) видаткових накладних або копіями (оригіналами) договорів оренди або копіями (оригіналами) інвентаризаційного опису (для учасників юридичних осіб) тощо. У разі, якщо відсутня можливість підтвердити наявність матеріально-технічної бази вище переліченими документами, учасники у складі пропозиції надають інформаційну довідку, складену в довільній формі, із обґрунтованими причинами та зазначенням законодавчих підстав. Учасником в складі пропозиції надано «Довідка про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». На підтвердження наданої інформації надані видаткові накладні, але відсутні підтверджуючі документи на позиції в довідці: 1,4,10,11,12,13,15,16,18,21,22,23,24,25,26,33,38,39,40,41,42,43. 7.2. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.1.3.1 вимагається: 1.3.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (в Україні) із зазначенням предмету закупівлі договору (договорів), номеру та дати договору, суми виконання договору та назви контрагента, з яким було укладено договір. Під аналогічним договором розуміється договір за предметом закупівлі. Учасником в складі пропозиції надано «Довідка про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Але учасником у довідці не вірно вказано предмет договору № 27893-М від 03.04.2024 та не вказано суму виконання договору. 7.3. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.1.3.3 вимагається: 1.3.3. Оригінал позитивного листа-відгуку від попереднього замовника. У наданому листі-відгуку повинна бути надана інформація про відсутність претензій та судових позовів до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника. Учасником в складі пропозиції надано лист відгук від 11.11.2024 №189/3-10, але в ньому не вірно вказано предмет договору. 7.4. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.3.1 вимагається: Електронна банківська гарантія. Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі складає 17000,00 грн., із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком- гарантом та принципалом. - документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком - гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком - гарантом та принципалом. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Учасником в складі пропозиції не надані підтверджуючі документи. 7.5. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.7.3 вимагається: Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон), реквізити (номер рахунку, назва та адреса банку), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб, крім, об’єднання учасників), основний вид діяльності. Учасником в складі пропозиції надано «Інформаційна довідка про учасника», в якій не зазначено адресу банку та телефон керівництва. 7.6. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.7.1 вимагається Тендерна пропозиція за формою. Учасником надано «Тендерна пропозиція», але в ній не зазначено повний розрахунок послуг. 7.7. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.6.3 вимагається: а) якщо тендерну пропозицію підписує керівник учасника - протокол засновників або виписка (витяг) з нього або копія рішення учасника/засновника/власника про призначення та/або наказ про призначення; або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; або іншим документом, який встановлено чинним законодавством України для учасника як суб’єкта господарювання. Також, надається повна кольорова копія з оригіналу паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. Додатково, надати лист-згоду складений в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. б) якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням копії наказу про призначення; або інший документ, що підтверджує працевлаштування у учасника торгів та документів, що підтверджують право посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження. Також, надається повна кольорова копія з оригіналу паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. Додатково, надати лист-згоду складений в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб- порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Учасником не надано в складі пропозиції повна кольорова копія з оригіналу паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. 7.8. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.7.2.1 вимагається: 7.2.1. Кольорова сканована копія з оригіналу установчого документу в останній редакції за наявності (установчий акт, статут, засновницький договір, положення, або ін.). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора/нотаріуса про проведення державної реєстрації. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора/нотаріуса про проведення державної реєстрації, учасник також надає довідку в довільній формі із зазначенням коду доступу завдяки якому можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/edr-search/ та копію «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасником не надано в складі пропозиції довідки в довільній формі із зазначенням коду доступу завдяки якому можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи за посиланням: https://online.minjust.gov.ua/edr-search/. 7.9. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.7.8 вимагається: Додаток 5 «Проєкт договору»: обов’язково подається учасником заповненим з усіма додатками з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника, а також з відбитком печатки (подається без відбитку печатки у разі, якщо учасник здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Учасником не надано в складі пропозиції заповнений з усіма додатками з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника проєкт договору. 7.10. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.7.13 вимагається: У разі, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Учасником на дану вимогу не надано листа пояснення. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
21.05.2025 16:50
Надати до
22.05.2025 16:50
Період вимог/скарг з 26.05.2025 12:30 по 01.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 10:55 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.05.2025 12:31
Довідка НАЗК
26.05.2025 12:30
Повідомлення про рішення
23.05.2025 10:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.05.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 23.05.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради ради, ЄДРПОУ: 39754779 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Послуги з відновлення систем відеоспостереження у парках Зелений Гай та ім.Писаржевського, ДК 021:2015: 50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання 2.2. Кількість: 141 послуга 2.3. Місце надання послуг: 49000 Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Парк Зелений Гай, Парк ім.Писаржевського 2.4. Строк надання послуг: до 31 лип. 2025. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 12.05.2025 року, UA-2025-05-12-001015-a 4. Дата та час початку Аукціону: 20 трав. 12:53. 5. Дата та час закінчення Аукціону: 20 трав. 13:16. 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "СОЮЗ-ГАРАНТІЯ ПАРТНЕР" Місцезнаходження: 49000, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., М. ДНІПРО, ВУЛ. ГЛАДКОВА, БУД. 4-А, КВ. 13 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.7.1 вимагається надання Учасником Тендерної пропозиції згідно форми. Учасником в складі пропозиції надано «Тендерна пропозиція», але у преамбулі невірно вказаний предмет закупівлі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
23.05.2025 11:13
Надати до
24.05.2025 11:13
Договір
UA-2025-05-12-001015-a-c1
Підписаний і діє
Номер
02/06
529 999 грн.
529 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
141 (послуга)
Послуги з відновлення систем відеоспостереження у парках Зелений Гай та ім.Писаржевського
Номенклатура
Послуги з відновлення систем відеоспостереження у парках Зелений Гай та ім.Писаржевського
Кількість
141
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39754779

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СОЮЗ-ГАРАНТІЯ ПАРТНЕР"
Повна назва
ТОВ "СОЮЗ-ГАРАНТІЯ ПАРТНЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43403138

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 12:00
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
566 677.83 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567670336
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
566 677.83 грн.
Період подання пропозицій
до 20.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567670336
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності